USKOTKO! Vanhemmat tappoivat Maddyn?

• Viestiketjun aloittaja MINÄ USKON
  • Ensimmäinen viesti
minäkin uskon
kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(

vanhemmat syyllisiä
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
no jos vahingossa tapetaan lääkkeillä, siitä ei tuu verta...

eihän ne verijäljet olleet maddyn. vaan jotain vanhempia jälkiä.

kysyn vaan että mihin ne kaikki kerätyt rahat on menneet? rahastuksen makua ja kieroa bluffia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Outo juttuhan tuo koko tapaus on. Tulee mieleen, että olisivatko rauhoittaneet lapset lääkkeillä nukkumaan, että saavat viettää iltaa rauhassa kaksin ja sitten sattuikin vahinko ja jotain piti keksiä... No, toivon kuitenkin, että Madde löytyy hengissä.
Ompa kyllä melkoisen hirveätä touhua että biletys on niin tärkeää

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin uskon:
kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(
No niinpä ! Tai kuka ylipäänsä jättäisi MISSÄÄN tuon ikäiset yksin

Monikin brittituristi... :/
nimimerkillä Turkissa brittien kansoittamassa hotellissa työskennellyt ja ihan liian paljon nähnyt |O

Mua kiinnostaisi tietää, mitä se eräs perheen lomaseurueeseen kuulunut mies mahtaa asiasta tietää....Se, joka oli poissa ravintolapöydästä ainakin puoli tuntia erään silminnäkijän mukaan. Sama heppu ilmeisesti, joka kuulemma kävi klo 21.30 hotellihuoneen ovella kuuntelemassa kuuluuko lasten itkua.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
nimimerkillä Turkissa brittien kansoittamassa hotellissa työskennellyt ja ihan liian paljon nähnyt |O
tämän uskon ihan täysin! Ihan liikaa nähnyt noilla ulkomaan reissuilla. Yrittäkää nyt ymmärtää, että suomalaiset on sivistykseltään ihan eri tasolla kuin britit! Ihan oikeasti!

Kunpa tämäkin selviäisi joskus...

Kammottavaa, kun You Tubessa oli kuvasarja tehty ja taustalla ilmeisesti soisi "Everything i do i do it for you" ...
En voinut katsoa sitä (tuli siellä esiin kun kuuntelin Eminemin biisejä ) ...

:'(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
tämän uskon ihan täysin! Ihan liikaa nähnyt noilla ulkomaan reissuilla. Yrittäkää nyt ymmärtää, että suomalaiset on sivistykseltään ihan eri tasolla kuin britit! Ihan oikeasti!

Kyllä ihan samaa harrastaa moni suomalainenkin perhe :(

En tiedä mitä uskoa.Toivottavasti totuus selviää.

Olimme aikoinaan eräällä kesäterassilla piipahtamassa, johon tuli brittiparisunta.Keskustelimme siitäkin, kuinka huono nukkuja poikamme oli, heräili pitkin yötä monta kertaa. He keroivat oman konstinsa, jolla saa vauvan nukkumaan hyvin: tilkka viskiä maitopulloon :eek:
Juu, emme kokeilleet.

Kun on kyseessä laji nimeltä homo sabiens, uskon mitä tahansa.... Mutta toivon, että juttu selviää parhain päin. Ihmisen mieli.... mustaa on, ja arvaamaton. Aina toivoo, että "maksajan" osaan ei joutuisi ainakaan pieni viaton lapsi.

vieras
Mä en usko, että vanhemmat olisivat tappaneet häntä.

Mutta kun oikein "järjellä" ajattelen, melkein toivon, että olisi käynyt niin, että vanhemmat ovat antaneet lapselle jotakin, johon lapsi on sitten nukkuessaan kuollut. Olisihan se todennäköisesti paljon helpompi kohtalo kuin eläminen/kuoleminen pedofiilin uhrina. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en usko, että vanhemmat olisivat tappaneet häntä.

Mutta kun oikein "järjellä" ajattelen, melkein toivon, että olisi käynyt niin, että vanhemmat ovat antaneet lapselle jotakin, johon lapsi on sitten nukkuessaan kuollut. Olisihan se todennäköisesti paljon helpompi kohtalo kuin eläminen/kuoleminen pedofiilin uhrina. :(
tämä mullakin tuli mieleen.

Yhteistyössä