minäkin uskon
kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:no jos vahingossa tapetaan lääkkeillä, siitä ei tuu verta...
Ompa kyllä melkoisen hirveätä touhua että biletys on niin tärkeääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Outo juttuhan tuo koko tapaus on. Tulee mieleen, että olisivatko rauhoittaneet lapset lääkkeillä nukkumaan, että saavat viettää iltaa rauhassa kaksin ja sitten sattuikin vahinko ja jotain piti keksiä... No, toivon kuitenkin, että Madde löytyy hengissä.
No niinpä ! Tai kuka ylipäänsä jättäisi MISSÄÄN tuon ikäiset yksinAlkuperäinen kirjoittaja minäkin uskon:kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(
Monikin brittituristi... :/Alkuperäinen kirjoittaja minäkin uskon:kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(
tämän uskon ihan täysin! Ihan liikaa nähnyt noilla ulkomaan reissuilla. Yrittäkää nyt ymmärtää, että suomalaiset on sivistykseltään ihan eri tasolla kuin britit! Ihan oikeasti!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Monikin brittituristi... :/Alkuperäinen kirjoittaja minäkin uskon:kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(
nimimerkillä Turkissa brittien kansoittamassa hotellissa työskennellyt ja ihan liian paljon nähnyt |O
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tämän uskon ihan täysin! Ihan liikaa nähnyt noilla ulkomaan reissuilla. Yrittäkää nyt ymmärtää, että suomalaiset on sivistykseltään ihan eri tasolla kuin britit! Ihan oikeasti!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Monikin brittituristi... :/Alkuperäinen kirjoittaja minäkin uskon:kuka jättäis 4v. lapsen ja nuoremmat (eikös ne kaksoset olleet nuorempia?) yksin hotellihuoneeseen, vieraassa maassa...alusta asti oon uskonu että vanhemmilla sormensa pelissä jollain tapaa =(
nimimerkillä Turkissa brittien kansoittamassa hotellissa työskennellyt ja ihan liian paljon nähnyt |O
tämä mullakin tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en usko, että vanhemmat olisivat tappaneet häntä.
Mutta kun oikein "järjellä" ajattelen, melkein toivon, että olisi käynyt niin, että vanhemmat ovat antaneet lapselle jotakin, johon lapsi on sitten nukkuessaan kuollut. Olisihan se todennäköisesti paljon helpompi kohtalo kuin eläminen/kuoleminen pedofiilin uhrina.