Uskotko, että Madeleine MCcann vielä löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
eve
toivon kovasti että löytyy Madeleinen toivo hiipuu mutta silti hän voi olla elossa niinkuin
se natasha kapush (en muista nimeä) oli 8,5 vuotta vankia mutta löytyi kunnossa ja elossa
madeleine voi olla maassa tai taivaassa :,(
 
eve
Vielä kun vauvat kasvavat aikuisiksi voi olla että niiden on vaarallista mennä ulos tai olla yksin kotona niin ne kidnapattaisii KAMALA AAVISTUS! luin kesäkuussa madeleinen tapauksen kokonaan ja se oli kamalaa ja luin kaikkien jutut ja olin kamalan pahoillani että sanon tätä mutta ''miksi te ette ymmärrä 4 vuotias tyttö voi olla vaikka missä vaikka suomen metsässä tai vankina'' ei tarvii sanoo ''se on kuollu se siintä madeleinestä ''
(tuota äskeistä juttuu en tarkottanu pahalla)
maddyn vanhemmat voivat olla syyttömii tai sekaantunut tytön katoamiseen mutta jos he olisivat tehneet murhan niin miksi he välittäisivät maddysta? tai etsivät häntä? heidän perheensä on surullinen koska maddy hävisi, sean tai amelie kysyi katelta ''tuoko joulupukki maddyn kotiin?'' ja kate purskahti itkuun se on surullinen tyttönsä vuoksi ja se voi olla juuri sen takia syytön!!
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
raatona löytyy, jos ylipäänsä löytyy.

Olipa kauniisti sanottu pienestä lapsesta.
Voi anteeksi kauheasti kun en jaksa lässyttää kirjoittaessani minulle täysin tuntemattomasta ja suoraan sanottuna täysin yhdentekevästä ihmisestä.
Olet aika säälittävää jos pedofiilien uhriksi joutunut lapsi on sinulle täysin yhdentekevä. Miten pystyt olemaan noin paatunut?
 
tuskaa
en usko että löytyy. ja vanhemmat ovat tämän takana.... kuka NORMAALI äiti tai isä jättää lapsensa hotelliin nukkumaan ulkomailla avoimen oven taakse, antaa unilääkettä ja vielä tie mitä? heidän varallisuuden mukaan olis varmaan ollut mahdollisuus palkata lastenhoitaja! sairaita noi vanhemmat on.
 
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja eve:
Vielä kun vauvat kasvavat aikuisiksi voi olla että niiden on vaarallista mennä ulos tai olla yksin kotona niin ne kidnapattaisii KAMALA AAVISTUS! luin kesäkuussa madeleinen tapauksen kokonaan ja se oli kamalaa ja luin kaikkien jutut ja olin kamalan pahoillani että sanon tätä mutta ''miksi te ette ymmärrä 4 vuotias tyttö voi olla vaikka missä vaikka suomen metsässä tai vankina'' ei tarvii sanoo ''se on kuollu se siintä madeleinestä ''
(tuota äskeistä juttuu en tarkottanu pahalla)
maddyn vanhemmat voivat olla syyttömii tai sekaantunut tytön katoamiseen mutta jos he olisivat tehneet murhan niin miksi he välittäisivät maddysta? tai etsivät häntä? heidän perheensä on surullinen koska maddy hävisi, sean tai amelie kysyi katelta ''tuoko joulupukki maddyn kotiin?'' ja kate purskahti itkuun se on surullinen tyttönsä vuoksi ja se voi olla juuri sen takia syytön!!
Vanhemmat siinä on syyllisiä ja Maddy on kuollut.
Heille sattui joku paha moka ja vahingossa tappoivat Maddyn ja eivät voineet sitä myöntää, koska heidän olisi vangittu ja niin ollen menettäisivät myös kaksoset. He ei varmasti tahallaan Maddya listineet, vaan humalassa olivat ja sattui joku juttu; halusivat syömään ystävineen, Maddy ei nukahtanut, antoivat unilääkettä vahingossa liikaa, huomasivat että ei hengitä, antoivat tekohengitystä ja tyttö kuolikin käsiin tms. Ovat murheen murtamia mutta hävittivät todisteet ja yrittävät todistella syyttömyyttään.
 
vieras
Mä taas en ole koskaan uskonut vanhempien syyllisyyteen. Testattiinhan ne kaksosetkin eikä niillä ollut mitään unilääkkeitä veressä. Luulen että vanhemmat vaan olivat lomafiiliksissä ja unohtivat lapsensa taka-alalle. Varmaan katuvat sitä aina.
Luultavasti joku pedofiili huomaisi että vanhemmat bailaavat joka ilta ja jättävät lapset keskenään nukkumaan. Helppohan se Madeleine oli siepata, kun oli kuin tarjottimella.
Ehkä joskus tiedämme missä Madeleine on..
 
beeba.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas en ole koskaan uskonut vanhempien syyllisyyteen. Testattiinhan ne kaksosetkin eikä niillä ollut mitään unilääkkeitä veressä. Luulen että vanhemmat vaan olivat lomafiiliksissä ja unohtivat lapsensa taka-alalle. Varmaan katuvat sitä aina.
Luultavasti joku pedofiili huomaisi että vanhemmat bailaavat joka ilta ja jättävät lapset keskenään nukkumaan. Helppohan se Madeleine oli siepata, kun oli kuin tarjottimella.
Ehkä joskus tiedämme missä Madeleine on..

Hyvä pointti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas en ole koskaan uskonut vanhempien syyllisyyteen. Testattiinhan ne kaksosetkin eikä niillä ollut mitään unilääkkeitä veressä. Luulen että vanhemmat vaan olivat lomafiiliksissä ja unohtivat lapsensa taka-alalle. Varmaan katuvat sitä aina.
Luultavasti joku pedofiili huomaisi että vanhemmat bailaavat joka ilta ja jättävät lapset keskenään nukkumaan. Helppohan se Madeleine oli siepata, kun oli kuin tarjottimella.
Ehkä joskus tiedämme missä Madeleine on..
Kauanko unilääkkeet säilyy veressä?
Ei kai kaksosia heti Madeleinen katoamisyönä testattu?

Monella brittivanhemmalla on valitettava tapa unohtaa lapsensa taka-alalle kun lomafiilis saa vallan. Näin ja koin sen, kun olin töissä brittien suosimissa lomahotelleissa Turkissa, ja monen monta kertaa metsästin vanhempia hotellin baareista tai jopa hotellin ulkopuolelta, kun itkevät lapset vaelsivat pitkin hotellin käytäviä |O
 
Viima
Tietenkinhän sitä kauheesti toivoisi että se löytyisi hyvässä kunnossa ja voisi jatkaa elämää.. Mutta silti tuntuu ettei häntä enään löydetä..

..ainakaan hengissä :(
 
vieras
Ainahan sitä toivoo että löytyy.Mutta aina ei niiin käy..ja eiks se ollu sillo yhessä vaiheessa ku niit vanhempia epäiltii, ni se äiti ei ees susotunu niihin valheenpaljastus testeihin???
 
Peke
paljon vaihtoehtoja..mieleen tullu semmonenkii,että vanhemmat pillottelis maddyä jossakii julkisuuden ja rahan takia?mut eikös se aika tarkkaan vahita että ne rahat menee niihen maddyn etsintöihin?minusta on hienoa että vanhemmat näkee noin paljon vaivaa lapsensa eteen!(jos eivät nyt ite oo syyllisiä)mut toivottavasti se ei oo muilta kadonneilta lapsilta pois..tuhansia lapsia on kadonnu maddyn tapauksen jälkeenkin,eikä edes puolista kerrota maailmalle!tottakai madeleineä pitää etsiä,mutta hyvä olis jos muutkin kadonneet pienet sais huomiota..joku sairas ihminen on riistäny pieneltä maddylta vapauden,pahimassa tapauksessa jopa hengen.toivon todella ettei minkään sairaan ihmisen leikkikaluksi ole joutunut!sitä kohtaloa en tahdo kellekään pikkuselle!maddyn ikäiset lapset..niin viattomia ja puoluskyvyttömiä..jos madeleine on siepattu,sieppaajalle tahdo nsanoa että ei satuta pikku maddya,ja antaisi hänen olla onneline pieni tyttö taas!!vaikka se voi olla myöhästä /:

Madeleinen,ja muiden kadonneiden lasten puolesta!<3
 
optimisti
olisi joka tapauksessa löydettävä selitys. vaikka olisikin kuollut, niin vanhemmat saisivat jonkinlaista varmuutta. Tietysti kaikki toivovat ihmeen tapahtuvan, että Maddie olisikin jonkun hyvän ihmisen hoidossa jossakin.
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainahan sitä toivoo että löytyy.Mutta aina ei niiin käy..ja eiks se ollu sillo yhessä vaiheessa ku niit vanhempia epäiltii, ni se äiti ei ees susotunu niihin valheenpaljastus testeihin???
Olen jonkun verran perehtynyt Madeleinen uutisointiin ja olemme kavereiden kanssa vähän yhdessäkin pohtineet tapahtumia. Aika ilmeiseltä vaikuttaa, että vanhemmat tietävät tyttärensä kohtalon. Sen puolesta puhuvat lukuisat pienet asiat tapahtumien kulussa. Aluksi uskoimme, että olisi jotain pedofiilien kanssa tekemistä, mutta entä elintensiirrot? Lääkärivanhemmat ovat voineet joutua jonkinlaiseen välikäteen muiden toimiensa takia ja joutuneet läheisiin tekemisiin rikollisten piirien kanssa. Rohkeita ja kylmäverisiä tuntuvat porukat olevan.
 
Ginny
Alkuperäinen kirjoittaja Sonnu:
ne kaksoset on jätetty varmaan sen takia koska en usko että ne osais kertoo vanhemmille että missä Eniten mua ihmetyttänyt tuossa "sieppauksessa" se, että miksei huoneesta viety (myös) niitä nukkuvia kaksosia?? Nehän olis ollut helpompi viedä, kun käsitykseni mukaan vielä pienempiä, kuin "siepattu" eivätkä varmaan edes hoksaisi samalla tavalla ikävöidä omia vanhempiaan, kuin tuo Madden ikäiset. ]
 
yeturyjkhm, tjkyu +plaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainahan sitä toivoo että löytyy.Mutta aina ei niiin käy..ja eiks se ollu sillo yhessä vaiheessa ku niit vanhempia epäiltii, ni se äiti ei ees susotunu niihin valheenpaljastus testeihin???
Olen jonkun verran perehtynyt Madeleinen uutisointiin ja olemme kavereiden kanssa vähän yhdessäkin pohtineet tapahtumia. Aika ilmeiseltä vaikuttaa, että vanhemmat tietävät tyttärensä kohtalon. Sen puolesta puhuvat lukuisat pienet asiat tapahtumien kulussa. Aluksi uskoimme, että olisi jotain pedofiilien kanssa tekemistä, mutta entä elintensiirrot? Lääkärivanhemmat ovat voineet joutua jonkinlaiseen välikäteen muiden toimiensa takia ja joutuneet läheisiin tekemisiin rikollisten piirien kanssa. Rohkeita ja kylmäverisiä tuntuvat porukat olevan.
 

Yhteistyössä