Uskotko, että aidan toisella puolella ruoho on vihreämpää?

Vastataksesi kysymykseen, ei tarvitse olla hinkua sinne aidan toiselle puolelle..! :)

Mietin vaan, kun aina tuumaillaan, ettei se parane vaihtamalla, arki koittaa joka suhteessa.. ja sitten tulee taas uusi aita, minkä toiselle puolelle tekisi mieli mennä.

Toki mielenvikaiset / alkoholistit / ym puolisot on asia erikseen ja siinä tapauksessa vaihto varmasti kannattaa.
 
En usko että olisi. Mies on kaikin puolin mun unelma ja vaikka vaikeitakin hetkiä on, niin tiedostan, et siinä on mies jonka kanssa haluan elämäni jakaa :heart: Toki jos tuosta suuresti muuttuisi: alkaisi juomaan yms.-> Sit tilanne ois toisin. Mut en usko, et niin käy =)
 
Joskus on/voi olla. Tällä hetkellä ei ole mutta koskaan ei elämästä tiedä että mitä tullessaan tuo ja ihan hyvin se oma unelmakumppani voi joskus muuttua ei niin unelmaksi ja silloin saattaa olla vihriämpää toisaalla. Ja miksei muutenkin, voihan sitä ihastua,/rakastua joskus toiseen... ja todella siellä toisaalla voi sillon olla vihreämpää. Mutta ei välttämättä.

"Mielenvikaisuus" mitä sillä AP muuten meinaat??, mä meinaan sillä psykopaatteja, narsisteja, en todellakaan kaikkia mielisairaita joita on joka kolmas varmaan, toiset enempi ja toiset vähempi. Niin, että en näe mielisairauksia,alkoholismia ym. automaationa erolle, koska oon sitä mieltä et jos avioliittoon meen niin kyllä kaikkeni teen sen pelastamiseksi eli pariterapiat ja yksilöterapiat läpi ja jos sittekään ei viinanjuonti lopu, niin miettisin kyl eroa. Tai sekin riippuu aika paljo siitä, että miten paha alkkis on kyseessä ja mitä ongelmia se aiheuttaa.
Psykoa mä en katselis päivääkään mutta sellasta on aika vaikea tunnistaa, tai siis narsistia on hankala aina tunnistaa.

Mutta niin mitä vaan voi käydä ja tulevaisuutta en osaa ennustaa. Vastaus siis on: ON ja EI ole ruoho aidan toisella puolella vihreämpää. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuu-me:
Joskus on/voi olla. Tällä hetkellä ei ole mutta koskaan ei elämästä tiedä että mitä tullessaan tuo ja ihan hyvin se oma unelmakumppani voi joskus muuttua ei niin unelmaksi ja silloin saattaa olla vihriämpää toisaalla. Ja miksei muutenkin, voihan sitä ihastua,/rakastua joskus toiseen... ja todella siellä toisaalla voi sillon olla vihreämpää. Mutta ei välttämättä.

"Mielenvikaisuus" mitä sillä AP muuten meinaat??, mä meinaan sillä psykopaatteja, narsisteja, en todellakaan kaikkia mielisairaita joita on joka kolmas varmaan, toiset enempi ja toiset vähempi. Niin, että en näe mielisairauksia,alkoholismia ym. automaationa erolle, koska oon sitä mieltä et jos avioliittoon meen niin kyllä kaikkeni teen sen pelastamiseksi eli pariterapiat ja yksilöterapiat läpi ja jos sittekään ei viinanjuonti lopu, niin miettisin kyl eroa. Tai sekin riippuu aika paljo siitä, että miten paha alkkis on kyseessä ja mitä ongelmia se aiheuttaa.
Psykoa mä en katselis päivääkään mutta sellasta on aika vaikea tunnistaa, tai siis narsistia on hankala aina tunnistaa.

Mutta niin mitä vaan voi käydä ja tulevaisuutta en osaa ennustaa. Vastaus siis on: ON ja EI ole ruoho aidan toisella puolella vihreämpää. :saint:
Tätä tarkoitin henk koht.
 
Uskon ja en. Tottakai näissä alkoholi/väkivälta ym tapauksissa, mutta myös jos rakkaus ja se jokin vain hiipuu pois. Mun mielestä ei kannata huonoon suhteeseen jäädäkkään, joka ei itseä tyydytä.
Mutta jos ajatellaan arjen ongelmia niin samat jutut toistuu kyllä kaikkien kanssa.

Itse en ole miettinyt vaihtoa, mutta niinkuin yleisesti ajateltuna :saint:
 
Aiemmissa suhteissa olen tätä miettinyt ja usein ollut tunne, että jään jostain paitsi. Mutta nykyisen miehen kanssa ei tätä tunnetta ole koskaan tullut, vaikka suhde ei helppo ole ollutkaan. Eli en usko :heart:
 
Avioseksi on pitkässä suhteessa usein aikas ennalta-arvattavaa ja yllätyksetöntä (ei tietenkään TARVITSE olla, usein se siihen vaan ajautuu), ja ainakin mulla, parisuhteen aktiivisemmalla osapuolella, on usein tunne, että jotain jää seksistäkin puuttumaan.

Eli pahaa pelkään, että ainakin SEKSISSÄ ruoho saattaisi olla aidan toisella puolen vihreämpää...
 
mutta ainahan sitä sieltäkin jotain ongelmakohtaa löytyy (rikkakasvia, sammalta...) ;)

Mielestäni helpompaa on huoltaa ja hoivata sitä omaa puolta. Työtähän se vaatii, mutta sen ansiosta se ajoittain ihan kukoistaa ! :flower: :flower: :D :heart: :D :flower: :flower:
 
Tässä parisuhteessa, jossa nyt elän....en usko, että aidan toisella puolella on vihreämpää. Mulla on ihana mies, mulle tarkoitettu. :heart: Eikä mulla ole mitään haluja edes kurkkia aidan toiselle puolelle.
nim. edellisessä elämässä kurkkinut ja käynytkin aidan toisella puolella ja jäin myös sinne aidan toiselle puolelle. :D
 

Yhteistyössä