uskotko että jokaiselle on "se oikea"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalta uskon toisaalta en. Kuitenkin tiedän että en häntä löydä ja muutenkin olen sopeutunut siihen että elän loppuelämäni yksin. Ikää nyt 28v, mutta ei se loppuelämä pitkä tule olemaan kun ei ole voimaa muuttaa asioita. Mutta siis, romantikko mussa uskoo että on mutta järki sanoo että ei ole.

Joku aika sitten luin jostain että suomessa on naisia 200 000 enemmän kuin miehiä.Mistäs heille se oikea löytyy?.Siis oikeita suomalaisia nuo eikä maahanmuuttajia.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Joku aika sitten luin jostain että suomessa on naisia 200 000 enemmän kuin miehiä.Mistäs heille se oikea löytyy?.Siis oikeita suomalaisia nuo eikä maahanmuuttajia.

Ja miksi juuri suomalaisen pitää olla se oikea?

No tavallaan. Uskon että on monia TODELLA oikeita miehiä ja monia TODELLA ei oikeita miehiä.
Mutta ei varmasti ole sitä yhtä oikeaa, vaan monta sopivaa miestä.
Onneksi löysin itselleni yhden näistä ;)

En. Uskon, että minulla sattui vaan tosi hyvä tuuri.

Uskon, että on olemassa se väärä. Sitä kannattas kaikkien välttää... Kai useamman kanssa toimeen tulee ja voi elää, mutta se väärä taas on asia erikseen.

Saattaa vaikka ollakin, mutta monen ei-oikean kanssa pystyy elämään perhe-elämää. Eikä välttämättä sen oikean kanssa edes pysty ;) Ja joku voi olla mulle se oikea, mutta minä hälle väärä. Enemmän uskon ehkä kemiaan ja sellaiseen suureen tunteeseen.

Kuumimmat

Yhteistyössä