Uskotko Anneli Auerin olevan syyllinen vai ei? Perustele!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ~~kiti~~
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28898511:
eikös noi lasten hyväksikäytöt ole tehty ennen sen miehen kuolemaa. tappoi hänet nyt sitten kuka tahansa

Okei, olen tippunut kärryiltä tässä juttussa. Luulin, että niihin liittyi joku uusi miesystävä.

Mä ihmettelen myös sitä, että jos kerran on tuomio omien lasten hyväksikäytöstä, niin miten ihmeessä Anneli voi väittää, että heillä oli "keskimääräistä parempi perhe ja avioliitto"? Mitä arvoa tällaisilla väitteillä on äidiltä, joka todistetusti on käyttän lapsiaan hyväksi? Tai ylipäätään en ymmärrä, miksi spekuloida ja arvioida heidän perhe-elämäänsä, jos kerran perheessä on ollut seksuaalista hyväksikäyttöä? Jotenkin ihan absurdia koko touhu... Ja jos hyväksikätöä ollut, niin mitä tussa nyt yksi murha enää ihmistä pahemmaksi tekee, noin karrikoidusti sanottuna...

Uskon Anneli Auerin olevan syyllinen. Perustelut: Ei ole osoitettu ilmeisestikään ( en todellkaan ole lukenut tapuksen yksityiskohtia) ettö olisi löytynyt yhtään pitävää todistetta ulkopuolisen murhaajan läsnäolosta talossa kyseisenä aikana. Varmasti on tutkittu myös murhatun miehen lähipiiri ja työkaverit ym . ja motiivia murhaan ei ole löytynyt. Koska poissulkumenetelmällä kukaan muu se ei voi olla kuin Anneli Auer. Viimeksi näyttö ei riittänyt hovioikeudessa, mutta nyt varmasti riittää ja Auer tuomitaan toivottavasti murhasta elinkautiseen.

Jos mietityttää se, miten Anneli olisi onnistunut tekemään tuon rikoksen niin ettei poliisit saa sitä siitä kiinni, niin entäs tuo "ulkopuolinen" murhaaja? Taitava murhaaja kun ei jää kiinni, on häipynyt kuin varjo ja mikä on ollut tämän murhaajan motiivi?

+ ihan oikeasti, oli sitten luonteeltaan rauhallinen tai ei, EI ole normaalia olla tyyni jos mies on justiin murhattu. Eihän tuolla ole ilmekään värähtänyt 7 vuodessa. Ja varsinkin ihmeen tyyni heit isllon alussa ja suunnitelmat myydä tslo yms. oli heti valmiina.

Syyllinen on.

Murhayön tapahtumat, Annelin käytös ja todisteet eivät passaa mitenkään siihen, että paikalla olisi ollut joku ulkopuolinen. Apua Anneli on voinut hyvinkin saada, mutta vain joltain talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja uskon että syyllinen on.;28898823:
Jos mietityttää se, miten Anneli olisi onnistunut tekemään tuon rikoksen niin ettei poliisit saa sitä siitä kiinni, niin entäs tuo "ulkopuolinen" murhaaja? Taitava murhaaja kun ei jää kiinni, on häipynyt kuin varjo ja mikä on ollut tämän murhaajan motiivi?

+ ihan oikeasti, oli sitten luonteeltaan rauhallinen tai ei, EI ole normaalia olla tyyni jos mies on justiin murhattu. Eihän tuolla ole ilmekään värähtänyt 7 vuodessa. Ja varsinkin ihmeen tyyni heit isllon alussa ja suunnitelmat myydä tslo yms. oli heti valmiina.

Näin minäkin tuon asian näen. Jos Annelin syyllisyys on noin epävarmaa, niin ulkopuolisen tekijän syyllisyys on vielä epävarmempaa.

Ja tuossa käytöksessä ihmetyttää minua myös se, miten puhui joskus lapsistaan höpölöpön puhujina eikä ollut ollenkaan äitinä esimerkiksi ihmeissään ja huolissaan näistä "valheista" tai muuten huolissaan lapsista. Tyynenä vain kertoi, että onpas tyhmä juttu, kun lapset ovat äidistään menneet valehtelemaan ja saaneet tämän liriin puhumalla satuja.

Ja oikeudessa itse kertoi olevansa kaikissa tilanteissa aina rauhallinen, mutta kuitenkin suuttuessaan heittelee tavaroita. Eli miten se nyt menee. Nämä seikat yhdessä lapsiin kohdistuvien tekojen kanssa ei oikein syytöntä ihmistä minun silmissäni tee.

Guilty.

Psykopaatti.

Puolustajat unohtavat nyt tässä että Annu on TUOMITTU lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä, raiskauksista ym. Sellaiset syytteet ei tule suomessa tuulesta. Niille on oltava vedenpitävä näyttö.

Minusta on naurettavaa miten verovaroja tuhlataan tämmöiseen kikkailuun, vuosi tolkulla tutkinta junnaa ja annetaan valituslupaa ja pitkitetään ja pitkitetään. Voiko tuon syyllisempää ihmistä olla ??! :O

[QUOTE="vieras";28899133]Guilty.

Psykopaatti.

Puolustajat unohtavat nyt tässä että Annu on TUOMITTU lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä, raiskauksista ym. Sellaiset syytteet ei tule suomessa tuulesta. Niille on oltava vedenpitävä näyttö.

Minusta on naurettavaa miten verovaroja tuhlataan tämmöiseen kikkailuun, vuosi tolkulla tutkinta junnaa ja annetaan valituslupaa ja pitkitetään ja pitkitetään. Voiko tuon syyllisempää ihmistä olla ??! :O[/QUOTE]

Se tuomio ei ollut yksimielinen, kaikki tuomarit eivät olleet sitä mieltä, että Anneli olisi syyllistynyt seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Se tuomio ei ollut yksimielinen, kaikki tuomarit eivät olleet sitä mieltä, että Anneli olisi syyllistynyt seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Paska juttu (lasten puolesta tietysti hyvä), että istunnot ja niihin liittyvä materiaali on julistettu salaisiksi. Mitkä ne näytöt on, olisi kiva maallikonkin tietää.

Onko häkenauhaa, KUUNNELTAVAA sellaista saatavana mistään, tiiätkö?

Mä luule, että Jukka on saanu vihiä annelin puuhista lasten kanssa ja siksi se on pitänyt saada hiljaiseksi. Jos talossa olisi ollut joku ulkopuolinen, miksi ihmeessä olisi jättänyt annelin = todistajan henkiin?
Eli syyllinen on mun mielestä ollut alusta asti!

Yhteistyössä