A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):meillä lasta ei kasteta koska olemme uskovaisia, enkä halua lapseni koskaan joutuvan kokemaan samaa kriisiä kasteesta jonka itse koin uskoontuloni jälkeen
Kertoisitko lisää?
niin siis lapsikastehan ei ole raamatullinen, joten emme kasta lapsia.
Lisäksi itse olen entinen luterilainen ja minut oli lapsena kastettu, uskoontulon jälkeen koin vahvan Jumalan kehoituksen mennä uskovien kasteelle, mutta kuuntelin vähän liikaa eräiden luterilaisten opetusta, jonka mukaan uudelleen kasteelle meno on Pyhän Hengen pilkka, siis ainoa synti, jota ei voi koskaan saada anteeksi. Onneksi kuitenkin luotin Jumalan kehotukseen lopulta enemmän kuin ihmisiin ja kävin kasteella.
Kuulutteko johonkin muuhun seurakuntaan? Näkyykö uskonto teidän elämässänne?
Minun tieni kulki helluntaiseurakunnan kautta vapaakirkkoon ja tässä seurakunnassa tunnen olevani kotona
Usko näkyy elämässämme kyllä, luemme Raamattua, iltarukous joka ilta, käymme seurakunnassa kun mahdollista. Yksinkertaisesti vain yritämme elää Jumalan tahdon mukaista elämää niin hyvin kuin pystymme.
Ok, no se on jo sitä kiihkouskoa mitä mä en ymmärrä. Se vasta pienen lapsen sekoittaakin.
mikä tekee kiihkouskoa siitä, että haluaa elää Jumalan tahdon mukaisesti?
Miksei voi elää hyvää elämää ilman, että Jumala on siinä vaikuttajana?