V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...
ikävää että sinulla on vaikeaa saada lapsi,ei silti varmaan tarvitse pahoittaa mieltä leikkimielisestä aloituksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...
ikävää että sinulla on vaikeaa saada lapsi,ei silti varmaan tarvitse pahoittaa mieltä leikkimielisestä aloituksesta.
On mulla lapsi, mutta ei vieläkään jaksa naurattaa. Ja kyllä oikein huomasit että tulee edelleen paha mieli kun mulle aralla asialla leikitään.
Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...
On mulla lapsi, mutta ei vieläkään jaksa naurattaa. Ja kyllä oikein huomasit että tulee edelleen paha mieli kun mulle aralla asialla leikitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...
tietääkseni täällä saa kysyä mitä vaan.varmasti jokainen aloitus loukkaa jota kuta.sille ei vaan voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Meille tuli tyttö kun heiluteltiin peittoja edellisenä päivänä ennen ovista ja hommassa oli ns. hohtoaNyt odotan poikaa ja se tehtiin niin, että väkipakolla viikon jokaisena päivänä hommailtiin ennen ovista eli melkoista pakkopullaa... Sillä siis tulee näköjään poika. Sain ton "vinkin" kaverilta, et kun ei haluta niin tulee poika. Okei, leikki leikkinä, mutta meillä toimi.
Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih*:Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...
tietääkseni täällä saa kysyä mitä vaan.varmasti jokainen aloitus loukkaa jota kuta.sille ei vaan voi mitään.
No kommenttini oli lähinnä sarkastinen... Kiva välilä herätellä ihmisiä miettimään ja olemaan ihan tyytyväisiä jos ylipäätään voi saada lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli lähetyssaarnaaja asento,ennen ovista,ei pakko-seksinä,saunassa ja ei mässäilyä.ok![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli lähetyssaarnaaja asento,ennen ovista,ei pakko-seksinä,saunassa ja ei mässäilyä.ok![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei terve:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli lähetyssaarnaaja asento,ennen ovista,ei pakko-seksinä,saunassa ja ei mässäilyä.ok![]()
Todella toivon että saat tytön =D
Mites silmien ja ihon väri, älykkyys, terveys, syntymäpäivä jne.? Oisko erityistoiveita?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näitä uskomuksia on jo tullut, mutta nämä kaksi tuli itsellä mieleen:
- kudin sängyn alla niin tulee tyttö, jos on kirves niin poika
- kun syö kevyen aamupalan, tulee tyttö, jos syö raskaan aamupalan tulee poika .
Näitä on kyllä kiva lukea lisää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näitä uskomuksia on jo tullut, mutta nämä kaksi tuli itsellä mieleen:
- kudin sängyn alla niin tulee tyttö, jos on kirves niin poika
- kun syö kevyen aamupalan, tulee tyttö, jos syö raskaan aamupalan tulee poika .
Näitä on kyllä kiva lukea lisää!![]()