uskomuksia tyttölapsen saantiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hih*:
Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...

ikävää että sinulla on vaikeaa saada lapsi,ei silti varmaan tarvitse pahoittaa mieltä leikkimielisestä aloituksesta.

No uskomuksista en tiedä mutta meillä tuli tyttö kun:
- useita yhdyntöjä ennen ovulaatiota
- seksiä saunassa (lämmin kai suosii tyttöjä?)
- olin laihiksella (muistaakseni runsas kalorinen ruokavalio suosii poikia ja päinvastoin sitten tyttöjä)
- yritys oli ennemminkin "tulee jos on tullakseen" kuin kalenteri kourassa ovista kyttäillen (olen huomannut lähipiirissä että useammin on tullut poika kun on oikein ajoitettu ja yrittämällä yritetty)

Ja siis näin meille tuli tyttö :) varmasti jollekin on poikakin siunautunut vaikka ois s"amalla reseptillä" tehty, ei tarvi kenenkään erikseen tulla sitä kertomaan :D

Niin ja tätä toista lasta yritettiin sitten hartaammin ovistestejäkin apuna käyttäen. Yhdyntä oli ovispäivänä ja olin mässäillyt kuin sika ainakin kuukauden ennen tärppiä. Ultran mukaan on poika tulossa :D Ja tärppi kävi pikemminkin viileissä olosuhteissa toisin kun tyttö saunassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...

ikävää että sinulla on vaikeaa saada lapsi,ei silti varmaan tarvitse pahoittaa mieltä leikkimielisestä aloituksesta.

On mulla lapsi, mutta ei vieläkään jaksa naurattaa. Ja kyllä oikein huomasit että tulee edelleen paha mieli kun mulle aralla asialla leikitään.

Meille tuli tyttö kun heiluteltiin peittoja edellisenä päivänä ennen ovista ja hommassa oli ns. hohtoa :D Nyt odotan poikaa ja se tehtiin niin, että väkipakolla viikon jokaisena päivänä hommailtiin ennen ovista eli melkoista pakkopullaa... Sillä siis tulee näköjään poika. Sain ton "vinkin" kaverilta, et kun ei haluta niin tulee poika. Okei, leikki leikkinä, mutta meillä toimi.

On mulla lapsi, mutta ei vieläkään jaksa naurattaa. Ja kyllä oikein huomasit että tulee edelleen paha mieli kun mulle aralla asialla leikitään.

tietääkseni täällä saa kysyä mitä vaan.varmasti jokainen aloitus loukkaa jota kuta.sille ei vaan voi mitään.

Tyttö tehdään lähetyssaarnaajassa. Poika takaapäin koska pojan mahdollisuutta lisää sperman laukaiseminen mahdollisimman syvällä, eli lähellä kohdunsuuta, josta ne pojat sitten sukkelaan pääsee munasolun luo, etenkin jos sattuu olemaan just ovispäivä.

Jokainen voisi pahoittaa mielensä jostain netin keskustelusta, eli älä ota niin henkilökohtaisesti... Minullakin takana 3 vuotta lapsettomuutta, ennen kuin tärppäsi, mutta en jaksa olla katkera, koska minulla on yksi ihana lapsi. Ja vaikka ei olisikaan, niin ei kaikkien tarvitse elää toisten tuntemuksien mukaan.

tietääkseni täällä saa kysyä mitä vaan.varmasti jokainen aloitus loukkaa jota kuta.sille ei vaan voi mitään.

No kommenttini oli lähinnä sarkastinen... Kiva välilä herätellä ihmisiä miettimään ja olemaan ihan tyytyväisiä jos ylipäätään voi saada lapsen.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Meille tuli tyttö kun heiluteltiin peittoja edellisenä päivänä ennen ovista ja hommassa oli ns. hohtoa :D Nyt odotan poikaa ja se tehtiin niin, että väkipakolla viikon jokaisena päivänä hommailtiin ennen ovista eli melkoista pakkopullaa... Sillä siis tulee näköjään poika. Sain ton "vinkin" kaverilta, et kun ei haluta niin tulee poika. Okei, leikki leikkinä, mutta meillä toimi.

Meilläkin tuli poika kun väkisin yritettiin ilman kummempia haluja... Tosin ovispäivänä sekin yritys. Ja ennen kun joku pääsee marmattamaan tuosta väkisin naimisesta niin oltiin miehen kanssa molemmat kipeinä ja ei haluttu jättää silti sitä kuukautta käyttämättä yrityksen suhteen kun tiesin oviksen olevan just käynnissä. JA hyvä ettei jätetty ;) Ja tyttö meille sitten tuli kun ei ollut edes varsinaista yritystä ja sekstailtiin silloin kun halutti ja silloin haluttikin usein ja hommassa totisesti oli hohtoa ;)

No kommenttini oli lähinnä sarkastinen... Kiva välilä herätellä ihmisiä miettimään ja olemaan ihan tyytyväisiä jos ylipäätään voi saada lapsen.

eiköhän kaikille käy tuli poika tai tyttö,voihan sitä silti ajatuksella leikitellä että tulisi nyt vaikka se tyttö.varmasti poikakin oli ihan yhtä tervetullut.

Näitä uskomuksia on jo tullut, mutta nämä kaksi tuli itsellä mieleen:
- kudin sängyn alla niin tulee tyttö, jos on kirves niin poika
- kun syö kevyen aamupalan, tulee tyttö, jos syö raskaan aamupalan tulee poika .

Näitä on kyllä kiva lukea lisää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli lähetyssaarnaaja asento,ennen ovista,ei pakko-seksinä,saunassa ja ei mässäilyä.ok:D

Todella toivon että saat tytön =D
Mites silmien ja ihon väri, älykkyys, terveys, syntymäpäivä jne.? Oisko erityistoiveita?

Alkuperäinen kirjoittaja ei terve:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli lähetyssaarnaaja asento,ennen ovista,ei pakko-seksinä,saunassa ja ei mässäilyä.ok:D

Todella toivon että saat tytön =D
Mites silmien ja ihon väri, älykkyys, terveys, syntymäpäivä jne.? Oisko erityistoiveita?

Voi luoja näitä tosikkoja...

- kun syö kevyen aamupalan, tulee tyttö, jos syö raskaan aamupalan tulee poika .

Tän mäkin oon kuullut! Ja tyttöä yrittäessä mieluiten ilman aamupalaa! Minäkin tytön sain ja en oo koskaan syönyt aamupalaa. Joskus oli joku "uutinen" tai mikä lie juttu, oisko ollu helistimen vai minkä sivulla että etenkin aamiaismurojen syönti lisää poikavauvan saannin todennäköisyyttä :D en muista mihin perustui.

mä en syö koskaan aamupalaa ja meiltä löytyy 7 veljestä.

Mä muuten aina söin ennnen kun aloin poikaa odottaa niin tosi raskaan aamupalan ja nimenomaan myös muroja tai puuroa! usein myös ruisleivän ja banaanin ja appelsiinimehua :)

Yhteistyössä