Uskomattomin raSkaustarina, jonka ootte kuulleet?

  • Viestiketjun aloittaja PINOccio
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mun äiti meni lääkäriin ja epäili salmonellaa kun oli niin huono olo koko ajan. Lääkäri hauskana miehenä totesi että "tämä salmonella syntyy sitten puolen vuoden kuluttua!" =) Äiti odotti pikkusiskoani, nyt jo 20v. Oli kierukka ja menkat tulleet ihan normaalisti. Luuli että on saanut rapujuhlista salmonellan... olikin saatu ihan eri "tauti"=)
 
miip
Tuttu ollut raskaana 4 kertaa ja lapsia on 8 (kolmoset, kahdet kaksoset ja "yksönen"). Lapset syntyneet kaikki ennen aikojaan ja nainen tullut raskaaksi aina melkein heti kun on laitokselta edellisten kanssa kotiutunut. Vanhimpien ja nuorimman ikäeroa on 3 vuotta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miip:
Tuttu ollut raskaana 4 kertaa ja lapsia on 8 (kolmoset, kahdet kaksoset ja "yksönen"). Lapset syntyneet kaikki ennen aikojaan ja nainen tullut raskaaksi aina melkein heti kun on laitokselta edellisten kanssa kotiutunut. Vanhimpien ja nuorimman ikäeroa on 3 vuotta.
KÄÄK!
 
Serkullani(17v) laskettuaika 18.2 ja raskaus tuli ilmi viime viikolla!!!!

Toinen vähän vastaava on kun ystäväni pikkusisko (18v) synnytti vuosi sitten uudenvuoden aattona. Kukaan ei tiennyt hänen olevan raskaana!!
 
Eräs sukulaisnainen raskautui kolmannen kerran (jotenkin tän olis tajunnu, jos olis ollu eka kerta, mutta kolmas eli kokemusta jo...) eikä tajunnut/myöntänyt olevansa raskaana vaan väitti, että hänellä on kasvi. Ei auttaneet ultrat ei mitkään... Muutti mieltään vasta synnytyksen jälkeen... :whistle:
 
Työkaverini joskus kävi useaan kertaan lääkärillä omitusiten mahavaivojen takia, joihin ei löytynyt muuta syytä, kuin lääkäri sanoi kyseessä olevan jokin hormoonihäiriö. Muutaman kuukauden päästä työkaveri meni lääkärille ja sanoi että "tämä hormoonihäiriö potkii nyt" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Eräs sukulaisnainen raskautui kolmannen kerran (jotenkin tän olis tajunnu, jos olis ollu eka kerta, mutta kolmas eli kokemusta jo...) eikä tajunnut/myöntänyt olevansa raskaana vaan väitti, että hänellä on kasvi. Ei auttaneet ultrat ei mitkään... Muutti mieltään vasta synnytyksen jälkeen... :whistle:
Mikä kasvi?Kasvain?
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Eräs sukulaisnainen raskautui kolmannen kerran (jotenkin tän olis tajunnu, jos olis ollu eka kerta, mutta kolmas eli kokemusta jo...) eikä tajunnut/myöntänyt olevansa raskaana vaan väitti, että hänellä on kasvi. Ei auttaneet ultrat ei mitkään... Muutti mieltään vasta synnytyksen jälkeen... :whistle:

:eek: mä en tajunnu..kasvi??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Serkullani(17v) laskettuaika 18.2 ja raskaus tuli ilmi viime viikolla!!!!

Toinen vähän vastaava on kun ystäväni pikkusisko (18v) synnytti vuosi sitten uudenvuoden aattona. Kukaan ei tiennyt hänen olevan raskaana!!
Ohoh...Näkyykö maha?Hui

En ole serkkuani nyt hetkeen nähnyt. Tekisi kyllä mieli mennä katsomaan, että eikö oikeasti näy. Eniten ihmettelen sitä ettei ole tuntenut vauvan liikkeitä. Itselläni nyt viikkoja 32 ja ei niitä voi olla tuntemetta.
 
vieras
Mä tunnen yhden naisen, jolle tuli kovat vatsakivut yhtäkkiä kesken työpäivän. Lähti lääkääriin ja siitä suoraan synnytyssaliin. Ja kaiken huippu, että ei ollut edes ensimmäinen lapsi, luulis että olis jotain, edes potkuja tuntenut, mutta ei mitään. Ja vaikka oli hoikka niin ei kyllä kukaan ulkopuolinenkaan ollut huomannut, ei edes hänen oma mies.

Tiedän myös yhden tytön, joka meni lääkäriin kun luuli että on umpisuolen tulehdus. Lähti myöskin synnyttämään saman tien. Ei kuulemma tajunnut, vaikka kuukautisia ei ollut, ja potkujakin luuli vain ilmavaivoiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mun mielestä nämä "synnytin lapsen, enkä edes tiennyt olevani raskaana" jutut on aina aika uskomattomia juttuja... :)
No todellakin. Täytyy olla, anteeksi vaan, täysi pösilö jos ei itse tajua olevansa raskaana. Tai lepakoita tapulissa :xmas:
 
Meillä neiti Mercilon menee syksyllä kouluun ja herra Evra A ja herra Evra B ovat hieman yli yksivuotiaita... :saint:
Ja juu, en unohtanut kertaakaan, en pilleriä enkä laastaria.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
vieras
minä olen yyber-hedelmällinen kaveri. olemme allergioiden vuoksi käyttäneet ainoastaan kondomia, n. 10 vuoden ajan, näinä aikoina viisi kondomia on puhjennut, hajonnut tai ollut huonosti paikoillaan. viides lapsemme syntyykin piakkoin.
 
Äitini täti meni lääkäriin aikanaan omituisten mahakipujen takia. Lääkäri totesi tuolloin, että ilmavaivoja, pieru se siellä mahassa kiertää...

No sitten jokusen kuukauden päästä äidin täti törmäsi lääkäriin kaupungilla, lastenvaunuja tönäten. Lääkäri kysyi että mitäs se rouva siellä lykkii, niin täti vastasi että mitäpä muutakaan, kuin kahta pierua joilla pipo päässä! :D
 

Yhteistyössä