Uskomattomia ihmisiä odotuspuolella!

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
selityksiä
En jotenki jaksa uskoa, että täällä ihmiset pitävät itseään täydellisinä. Itse en ole edes äiti, joten turha meikäläistä ainakaan "syyttää" täydelliseksi äidiksi.

Mun mielestä on vaan aika tyhmää, että jos tietää että vuonna 2015 alan yrittämään lasta, niin en sitten siihen mennessä sais tupakointia lopetettua. Tai ainakin vähennettyä roimasti. Mut tuohon mennessä ehtii tupakanpoltonkin jo lopettamaan. Sit jos ei välitä mahd. terveysvaikutuksista, niin kannattaako koko lasta tehdä? Onko koko asenne lasta kohtaan vähän "vammainen" muillakin aihealueilla? Tuo tupakointi on ihan itse aiheutettu riippuvuus, ihan turha itkeä ettei sitten pääse eroon. Jos siihen on koukkuun jäänyt, niin kyllä siitä eroonkin pääsee -jos on tarpeeksi tahdonlujuutta. Ja kyllä nyt ainakin voi vähentää roimasti koko sauhuttelua, jos ei tahdonlujuutta muuten riitä.

Hirveästi ongelmia itse olen nähnyt polttavien äitien lapsilla (jotka ovat polttaneet nimenomaan raskausaikana). Ehkäpä tämmönen välinpitämättömyys on sitten muillakin elämänalueilla ja ylipäänsä miten lapsesta ollaan kiinnostuneita. Ei se tervettä touhua voi olla, jos ihmiset kuolevat keuhkosyöpään ym. Kaikkihan sen tietää.
 
AP
Kyllä musta on ihan asiallist puuttua tähän tärkeään aiheeseen. Mutta mielestäni on väärin lynkata ne, jotka ovat pahasti koukussa ja haluavat lopettaa. Sen sijaan on niitäkin valopäitä, jotka ylpeinä kertovat polttavansa ja "ei se mitään haittaa", heitä en todellakaan ymmärrä.
 
juu näin on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu näin on:
Aikoinaan kun odotin esikoistani ja olin neuvolan odotushuoneessa. Niin eikös paikalle tullut teiniäiti täydessä kännissä ja heti perään yleä tuleva isä jos voi niin vielä paremmassa kunnossa. Siinä ne sit kovaan ääneen keskustelivat, minne kapakkaan seuraavaksi menevät kun saavat ensin tämän homman hoidettua.
Ja ei, en tiedä miten heillä seillä kävi koska mua aika oli ennen heitä.
luultavasti olivat aborttia hankkimassa. Vai oliko jo kuinka pitkällä?
Raskaus oli varmasti ainakin reilusti yli puolen välin, kun maha oli jo ku jalkapallo !!! Että näin !
 
naurettavaa
Alkuperäinen kirjoittaja juu näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu näin on:
Aikoinaan kun odotin esikoistani ja olin neuvolan odotushuoneessa. Niin eikös paikalle tullut teiniäiti täydessä kännissä ja heti perään yleä tuleva isä jos voi niin vielä paremmassa kunnossa. Siinä ne sit kovaan ääneen keskustelivat, minne kapakkaan seuraavaksi menevät kun saavat ensin tämän homman hoidettua.
Ja ei, en tiedä miten heillä seillä kävi koska mua aika oli ennen heitä.
luultavasti olivat aborttia hankkimassa. Vai oliko jo kuinka pitkällä?
Raskaus oli varmasti ainakin reilusti yli puolen välin, kun maha oli jo ku jalkapallo !!! Että näin !
Arvailuja arvailuja.Ettekö enää parempaan pysty?
 

Yhteistyössä