Uskomattoman röyhkeää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Nii sä aattelit SELLASTA hörhöä...sellasta tappajan venkulaa.. :whistle:
Mulle tuli vaan mieleen joku huumehörhelö...

Joo, mulla on tuo mielikuvitus välillä vähän, no... vilkas... mutta oikeesti, eihän noita koskaan tiedä.
En mie haluis tavata ketään murhaajaa / tappajaa... varsinkaan, jos toinen on hävittämässä tekojensa todisteita. :ashamed:

Ei ammatti tai harrastus silti välttämättä ihmistä pilaa. Jotkut sarjamurhaajat tai palkkamurhaajat, esim. voivat olla ihan kivoja luonteeltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja rohkea eikä vielä pilven reunalla:
Ei ammatti tai harrastus silti välttämättä ihmistä pilaa. Jotkut sarjamurhaajat tai palkkamurhaajat, esim. voivat olla ihan kivoja luonteeltaan.

:D
Joo no, kiva ja kiva...jos menee tollain varkain toisten roskikselle..pyytäisitkös itse sellaisen sarjamurhaajan kahvipöytääsi???? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Onks sul ap sen numero?

Ei, mutta nimi on, jos kyseessä oli siis se auton omistaja. Ja jos numero ei ole salainen, niin sen numeron tietty silloin saa selville.

Jos toi tapahtuisi meillä niin pistäisin appiukon selvittämään siitä kaiken oleellisen ja varmaan pistäisin roskat postiin ja lähettäisin pakettina sen kotiin. (Ammattinsa puolesta appiukko saa tietää kaiken oleellisen ihmisestä, vaikka rekkarin perusteella.)
Uskomatonta miten ihmiset kehtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja BlackAdder:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Onks sul ap sen numero?

Ei, mutta nimi on, jos kyseessä oli siis se auton omistaja. Ja jos numero ei ole salainen, niin sen numeron tietty silloin saa selville.

Jos toi tapahtuisi meillä niin pistäisin appiukon selvittämään siitä kaiken oleellisen ja varmaan pistäisin roskat postiin ja lähettäisin pakettina sen kotiin. (Ammattinsa puolesta appiukko saa tietää kaiken oleellisen ihmisestä, vaikka rekkarin perusteella.)
Uskomatonta miten ihmiset kehtaa!

toivottavasti appiukkosi ymmärtää myös sen, että hän ei saa käyttää ammattinsa tuomia "etuja" hyväkseen esim. tällaisissa tapauksissa...

Mie meinasin, että jos antais olla - tän kerran... mutta jos mahdollista seuraavaa kertaa varten laittaisi roskiksen kanteen lapun, että "Maksun saa jättää postilaatikkoon, kiitos."

älä jätä tähän. sama tyyppi on voinut vuosikaudet käyttää muiden roskiksia, eikä ole ikinä jäänyt kiinni. selvitä sen numero ja laita tekstaria, että laitanko roskat postissa tulemaan vai haetko itse pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie meinasin, että jos antais olla - tän kerran... mutta jos mahdollista seuraavaa kertaa varten laittaisi roskiksen kanteen lapun, että "Maksun saa jättää postilaatikkoon, kiitos."

älä jätä tähän. sama tyyppi on voinut vuosikaudet käyttää muiden roskiksia, eikä ole ikinä jäänyt kiinni. selvitä sen numero ja laita tekstaria, että laitanko roskat postissa tulemaan vai haetko itse pois.

soita sille soita sille soita sille!!!! kerrot sitten meille mitä se sano :D

Yhteistyössä