Uskomattoman märkä Nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joonas-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joonas-78

Vieras
Olin eilen illalla yöelämää katselemassa pitkästä aikaa ja sain yöseuraksi 25 vuotiaan naisen ja koin pienoisen yllätyksen seksipuuhissa tai jo sitä ennenkin, häneltä pikkupöksyjä riisuessa ihmettelin miten paljon nainen oli kostunut baarissa ollessaan kanssani tanssiessa yms… kun stringeissä oli pikkuhousunsuoja joka oli aivan täynnä tuota ihanaa naisen nektaria.. ja seksiä kun harrastettiin niin hän ”valui” kun ”niagara”
lakanaan jäi iso märkä läntti hänen perseen alle. (meni varmaan patjaan asti) Tämä oli aika positiivinen yllätys ei ollu tytöllä ainakaan kuivuus ongelmia päinvastoin.
Onko muille tullu vastaan yhtä ”kosteita”naisia? mun seuralaisista tähän asti kukaan ei oo valutellu ees reisille paitsi tämä ;)

Onnitteluni - ihan näin naisena! Mutta, käytittehän ehkäisyä? En halua olla mikään ilonpilaaja, mutta eräät tulehdukset, jotka liittyvät sukupuolitauteihin, voivat naisella aikaansaada voimakasta vuotoa.

Kyllä käytettiin ehkäisyä kumi oli paikallaan, niin kuin aina irtosuhteissa.
Kysyin häneltä runsaasta märkyydestä jota vähän ihmettelin, hän kertoi kiihottuvansa todella helposti ja kostuvansa aina runsaasti jonka kyllä huomasin ;) on teini-iästä lähtien ollut liian liukas.
Taudeista ja tulehduksista en tiedä?

Mikäs ihme tuo nyt on jos nainen on märkä?! Niin olen minäkin ja ikää jo 46 v. Kaikki miehet ovat kehuneet miten märkä ja liukas olen AINA! Eli ovat todellakin pyörtyneet jos eivät ole kehuneet! Tämä on tosi!

Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin:
Onnitteluni - ihan näin naisena! Mutta, käytittehän ehkäisyä? En halua olla mikään ilonpilaaja, mutta eräät tulehdukset, jotka liittyvät sukupuolitauteihin, voivat naisella aikaansaada voimakasta vuotoa.

ja tulehduslääkkeet(emätinpuikot) valuttavat myös.

Kyllä meitä märkiä naisia on. Meidän sängyssä pitää olla aina muovisuojus, kun rupeaa touhuamaan. Omaa miestäni asia ainakin kiihottaa. Voihan se olla, että jotain toista miestä asia ällöttää.

Mistahan tuollainen valuttelu oikein johtuu?

Kylla minakin olen elamani aikana ollut todella kiihottunut ja marka, mutta en koskaan mitaan litroja valutellut, ei ole muovisuojauksia sankyyn tarvittu (saahan ne lakanat hieman kostua). Mietin vain etta liukas pimppihan mahdollistaa seksin, eli se on hyva, mutta litratolkulla vuotaminen, mika sen funktio on?

Minäkin kärsin ko "ongelmasta" varsinkin silloin kun ejakuloin...aina menee vuodevaatteet peittoa myöten pyykkiin, nyt olen laittanut paksun saunapyyhkeen alle kun alamme rakastelemaan niin ei mene koko sänky märäksi. Mies kiihottuu märkyydestäni ja nauttii suuresti, itsekin nautin sillä se ejakulaatio on niin mahtava tunne ettei sille ole vertaa.Mutta se lakananpeseminen hieman nyppii.

Mun mies taas oli todella positiivisesti yllättynyt kun en vuotanut kuin Niagaran putous kuten exänsä. Hän todella nauttii nuolemisesti kun ei töhnää valu suuhun jatkuvasti. Sanoi ettei kaukana ollut ettei laatta meinannut aiemmin lentää, mutta nauttii vain antaa oraalista nautintoa ja nyt 1000000 kertaa enemmän. Hyvin homma luistaa sen syljenkin avulla. Hyvä, että jotkut tykkää kuitenkin märemmästäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna 52:
Miten saat tuon ejakulaation aikaan? Saatko sen vain kun g-pistettä stimuloidaan, vai ihan muutenkin. Kateeks käy ;)))

ejakulaatiota ei voi tilata, tulee kun on tullakseen. g-pistettä hankaamalla (pitkään ja rajusti sisään-ulos -liikettä kalulla, sormikoukulla tai dildolla), kunnes tulee tunne että on pisuhätä. ja kun surruuttaa hieromasauvalla (sellaisella niskoihin tarkoitetulla) klittaa niin alle minuutissa tulee orkku ja joskus nesteetkin.

Juuri tuo kova nainti, joko niin että miehen kanssa rakastellaan tai sitten dildolla pitkiä sisään ulos liikkeitä, eikä aina niin rajukaan tarvitse olla...kun vain on tarpeeksi kiihottunut niin se ejakulaatio tulee.
Mutta ei minullakaan ennen tullut, tämä nykyinen mieheni on ainoa kenen kanssa se on tullut.Omin sormin tai dildolla ei puhettakaan, eikä sitä pysty päättämään että nyt sen haluan ei se tulee kun on tullakseen...liikaa jos jännittää niin sen tulon voi estää mutta nautinto on silloin kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Juuri tuo kova nainti, joko niin että miehen kanssa rakastellaan tai sitten dildolla pitkiä sisään ulos liikkeitä, eikä aina niin rajukaan tarvitse olla...kun vain on tarpeeksi kiihottunut niin se ejakulaatio tulee.
Mutta ei minullakaan ennen tullut, tämä nykyinen mieheni on ainoa kenen kanssa se on tullut.Omin sormin tai dildolla ei puhettakaan, eikä sitä pysty päättämään että nyt sen haluan ei se tulee kun on tullakseen...liikaa jos jännittää niin sen tulon voi estää mutta nautinto on silloin kaukana.

ja plussaa on miehen käyrä kalu joka tökkii g-pistettä, niin ja tietenkin paksu kalu!
nopeammin ja varmemmin tulee ejakulaatio ja orkku jos mies jaksaa naida kuin kani, eli nopeita työntöjä ;)
tavallisella dildolla en saa mutta tuollainen 'katujyrä' saa joskus nesteet lentämään, kun jatkaa vaan sen eka orkun jälkeen ja siirtää laitetta hieman alaspäin klitalta.
sormikoukulla tarkoitin että mies työntää kaksi sormea sisään, koukistaa ja 'nai' aikas kovaa. jossain näin videon siitä, komiasti naiselta tuli, itse en ole tuota kokenut (vielä)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma-56*:

ja plussaa on miehen käyrä kalu joka tökkii g-pistettä, niin ja tietenkin paksu kalu!
nopeammin ja varmemmin tulee ejakulaatio ja orkku jos mies jaksaa naida kuin kani, eli nopeita työntöjä ;)
tavallisella dildolla en saa mutta tuollainen 'katujyrä' saa joskus nesteet lentämään, kun jatkaa vaan sen eka orkun jälkeen ja siirtää laitetta hieman alaspäin klitalta.
sormikoukulla tarkoitin että mies työntää kaksi sormea sisään, koukistaa ja 'nai' aikas kovaa. jossain näin videon siitä, komiasti naiselta tuli, itse en ole tuota kokenut (vielä)

tässä tuo videopätkä, eiköhän tuosta selviä mitä ja miten se tehdään ;)

[linkki moderoitu]

Nykyisen vaimoni kanssa olen ollut jo kohta parikymmentä vuotta ja hänellä tuo ejakulointi alkoi noin pari vuotta sitten. Aikasemminkin hän oli kyllä usein todella märkä muttei ejakuloinut. Saan hänet ejakuloitumaan (heh) todella helposti, helpoiten sormella ja kielellä. Joskus saan kyllä sellaiset suihkut järjestettyä että koko sänky on märkä. Tuo märkyys ei haittaa minua, pikemminkin päinvastoin. Yleensä otammekin paksun pyyhkeen alle.

Noin se menee meilläkin simo42, jos mieheni pitäisi ejakulointiani vastenmielisenä olisi tilanne todella vaikea mutta kun se kiihottaa häntä niin mikäpäs minulla ollessa. =)

Ai mä en ookkaan ainut märkä onneks on muitakin, mulla nimittäin valuu nesteet reisille (jos ei oo suojaa pikkareissa)vaikkei seksiä oliskaan tiedossa, siihen riittää ihan normaali kiihottava tilanne jossain esim. baarissa.
Oon vaan vähän herkkä ton kiihottumisen suhteen ja kostun aivan älyttömästi ihan pienestäkin mielikuvasta ja hyväilystä yms...
Tää "ongelma" on aiheuttanu mulle noloja tilanteita kun ei ookkaan ollu suojaus kunnossa just sillon kun ois pitäny, nykysin on kyllä aina pikkuhousunsuoja housuissa kun lähen ulko-ovea pitemmälle sen on oppinu kun on joskus kulkenu märkä läntti perseessä yleisillä paikoilla.
Sitten seksissä sitä liukkautta riittää ihan liikaa niin että sänky kastuu kunnolla ja kastuu patjakin jos ei oo pyyhkeitä alla. Mutta onneks en sentään ejakuloi mitenhän märkää sitten olis?
että kyllä märkiä naisia on vähän liiankin märkiä totta!!

Noin se menee meilläkin simo42, jos mieheni pitäisi ejakulointiani vastenmielisenä olisi tilanne todella vaikea mutta kun se kiihottaa häntä niin mikäpäs minulla ollessa. =)

Nykyinen naisystäväni ejakuloi rakastelun aikana useamman kerran. Kyllä on pakko olla sngyssä muovi, muuten petari olisi ihan märkä :-). Mutta ei se minua haittaa, päinvastoin, vaikka välistä tuntuukin siltä, että sanan mukaisesti makaakin vesisängyssä. Kyllähän se saattaa varsinkin lomareissuilla olla vähän ongelma, kun loppuu kaikki kuivat lakanat ja pyyhkeet.

Minulla on yksi todella suuri dildo ja sillä saan 99% varmuudella sen ejakulaation.

Leena-poika.
Lopeta tuo valehtelusi. Kusi se on joka lentää.

Tuossa pari kommnettia ylempänä sanot, että ei onnistu sormilla, eikä dildolla ja sitten tähän tekstiin vedät ison dildon, joka lennättää 99 prosenttisesti.

Ei sinua enään kukaan ota tosissaan.

Oletkos tavannut ikinä ihmistä, jonka kusi olisi kirkasta, hajutonta ? Tämä kirkas neste kastelee koko sängyn, kun esim. tarpeeksi hieroo klitorista ja neste suorastaan pulpahtelee alapäästä naisen kiihottuessa. Yhtä hyvin voisin väittää, että miehen sperma on vaan kusta. Jos olet joku pojankloppi, niin kokemuksia taitaa vielä puuttua naisista. Jos olet nainen, niin taidatpa olla vaan kateellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Voivoi sinä:
Minulla on yksi todella suuri dildo ja sillä saan 99% varmuudella sen ejakulaation.

Leena-poika.

Tuossa pari kommnettia ylempänä sanot, että ei onnistu sormilla, eikä dildolla ja sitten tähän tekstiin vedät ison dildon, joka lennättää 99 prosenttisesti.

Todellakin, niin kirjoitin ja se vaatii ihan totta selvityksen...itsetyydytyksellä en saa sormin enkä dildolla, mutta kun mieheni "hoitelee" minua dildolla niin taatusti saan silloin ejakulaation.
Tässä tapahtui taannoin, eikä siitä kauaa olekaan sellainenkin ihme että sain sorminkin tehden ejakulaation.Mutta siihen liittyi todella pitkä esileikki ja välillä rakastelua sekä dildoakin. Että ei koskaan pitäisi sanoa ei koskaan.

Ja by the way....en mie oo poika ja valhettelu ei tapoihini kuulu. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Voivoi sinä:

Leena-poika.

Todellakin, niin kirjoitin ja se vaatii ihan totta selvityksen...itsetyydytyksellä en saa sormin enkä dildolla, mutta kun mieheni "hoitelee" minua dildolla niin taatusti saan silloin ejakulaation.
Tässä tapahtui taannoin, eikä siitä kauaa olekaan sellainenkin ihme että sain sorminkin tehden ejakulaation.Mutta siihen liittyi todella pitkä esileikki ja välillä rakastelua sekä dildoakin. Että ei koskaan pitäisi sanoa ei koskaan.

Ja by the way....en mie oo poika ja valhettelu ei tapoihini kuulu. =)

amis-Leena.

Yhteistyössä