J
Joonas-78
Vieras
Olin eilen illalla yöelämää katselemassa pitkästä aikaa ja sain yöseuraksi 25 vuotiaan naisen ja koin pienoisen yllätyksen seksipuuhissa tai jo sitä ennenkin, häneltä pikkupöksyjä riisuessa ihmettelin miten paljon nainen oli kostunut baarissa ollessaan kanssani tanssiessa yms
kun stringeissä oli pikkuhousunsuoja joka oli aivan täynnä tuota ihanaa naisen nektaria.. ja seksiä kun harrastettiin niin hän valui kun niagara
lakanaan jäi iso märkä läntti hänen perseen alle. (meni varmaan patjaan asti) Tämä oli aika positiivinen yllätys ei ollu tytöllä ainakaan kuivuus ongelmia päinvastoin.
Onko muille tullu vastaan yhtä kosteitanaisia? mun seuralaisista tähän asti kukaan ei oo valutellu ees reisille paitsi tämä
lakanaan jäi iso märkä läntti hänen perseen alle. (meni varmaan patjaan asti) Tämä oli aika positiivinen yllätys ei ollu tytöllä ainakaan kuivuus ongelmia päinvastoin.
Onko muille tullu vastaan yhtä kosteitanaisia? mun seuralaisista tähän asti kukaan ei oo valutellu ees reisille paitsi tämä