Uskomatontaettä kysyn tätä, mutta olenkohan raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaa-a

Vieras
Kaksi lasta jo että ei se ole ollenkaan tavatonta tulla raskaaksi mutta kun ei pitäisi olla tsänssejä edes olla raskaana. Kortsu on ehkäisynä eikä olla miehen kanssa huomattu että olisi rikki mennyt. Kuukautiset myöhässä 6 pvää. En ole viitsinyt testiä ostaa koska en voi uskoa olevani raskaana. Seksin jälkeen yhtenä päivänä miehen terskassa oli hiukanverta ja sen jälkeen mulla pyyhkiessä veriviiruista limaa mutta siis mitään vuotoa ei ole tullut... ei silloin eikä edelleenkään.

Raskaustestin tekemällä tietysti selviäisi mutta kun ei huvita lähteä kaupunkiin testin hakuun kun täällä syrjässä asutaan. Joten siksipä huvikseni täällä kyselen :D

Olisko kommennteja, muitakin kuin siis niitä haukkumisia ;)

TIlaa testi netistä tänään, se on huomenna perillä. Pääset testaamaan ilman, että joudut viipeltämään kylille sitä varten =)

(Ja huomenna sitten tulet kertomaan tähän samaan ketjuun miten kävi.)

Nyt on harvinaisen tyhmä olo, eipä ole tullut mieleenkään että netistä voisi tilata testejä.

Tulen kertomaan varmasti :) Sen verran olen äimän käkenä jos plussaa näyttää, mutta toki negankin kerron.

Mä haluan myös kuulla :D

Meillä taas on tilanne, jossa 1v3kk vanha poika, 3kk vanha typy... Mulla raskausoireita eikä menkkoja, eikä oikeastaan edes mahdollisuutta olla raskaana (ehkäisyn takia siis). Yhden testin tehnyt ja se oli nega, mutta nää saamarin aamupahoinvoinnit ym. vaan jatkuu eikä menkkoja tuu. Toivon kovasti että voi johtua myös ainoastaan hormonien epätasapainosta....