Uskomatonta, sairasta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan liian lievillä tuomioilla tuollaiset pääsee :(

Saunan taakse vain jos minulta kysytään!

Eikös tuo äiti saanut 35 vuotta tuomioita yhteensä? Suomen "tuomioihin" (eli päänpaijaukseen) verrattuna ihan kohtalaisen tiukka rangaistus. Ja miksei se lapsen kohdalla ole raiskaus? Puhuttaisiin asioista ihan niiden oikeilla nimillä, eikä yritetä sievistellä mitään.

Minä en pysty lukemaan tuollaisia linkkejä.
Tiedän, että sellaista on, mutta jos päästän iholle, pääsee ihon allekin ja voi pitkään huonosti...
Toisaalta on hyvä silti, että uutisoidaan niin että ei muutu liian sinisilmäiseksi maailman pahuuden suhteen.

:mad:

Minä en pysty lukemaan tuollaisia linkkejä.
Tiedän, että sellaista on, mutta jos päästän iholle, pääsee ihon allekin ja voi pitkään huonosti...
Toisaalta on hyvä silti, että uutisoidaan niin että ei muutu liian sinisilmäiseksi maailman pahuuden suhteen.

:mad:

Mulla on vähän sama, jo tuon uutisen otsikko saa inhottavat mielikuvat omaan päähän ja ällöttää..

Hyi! Karsea tapaus!
Tuo nainenkin on aika hurjan näköinen. Varmaan tahallaan otettu oikein epäedustava kuva.

Ja miksei se lapsen kohdalla ole raiskaus? Puhuttaisiin asioista ihan niiden oikeilla nimillä, eikä yritetä sievistellä mitään.

Koska raiskauksesta puhutaan vain jos laittaa kynsin hampain vastaan. Mielestäni hyväksikäyttö on jokseenkin oksettava nimitys. Siihenhän sisältyy ajatus, että uhri on antanut asian tapahtua itselleen. Miten lapsikin muka puolustautuu aikuista vastaan?

Yhteistyössä