Uskomatonta! Oletteko tienneet tätä THAIHIEROMOISTA?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "virve"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tiedettiin, mutta ei kaikki thai-hierontapaikat ole tuollaisia. Se on harmillista, että vaikka osassa niissä tehdään intiimijuttujakin, niin on ihan niitäkin paikkoja joissa hieronta on vain hierontaa. Olen myös kuullut, että joissain paikoissa miesasiakkaat ovat raivostuneet, kun intiimihierontaa ei olekaan ollut tarjolla. Mielestäni se on väärin, että joidenkin paikkojen tarvii erityisesti mainostaa, että seksipalveluja ei sitten ole tarjolla.

[QUOTE="vieras";23971255]On hyvinkin yleistä, että kampaaja joka on töissä vieraalla, tekee pimeää keikkaa iltaisin, palkka kun on tosi pieni, jos et ole yrittäjä itse. Toki tuo sinunkin vaihtoehtosi on mahdollinen, mutta todennäköisempää kyllä on, että leikkasi vain niiden miesten hiukset, varsinkin jos miehiä oli useita illassa puolen tunnin välein.[/QUOTE]

Siis onko ihan tyypillistä, että kampaajat tekee pimeää työtä? Eiks niillä oo mitään moraalia sitten? Mut tuolla ei käyny naisia, lähinnä vain miehiä. Ja oli päälle parikymppinen sillo. Me puhuttiin ympäri kaupunkia, että siellä käy paljon miehiä, kamalaa, jos se parturoikin vaan...

Siis onko ihan tyypillistä, että kampaajat tekee pimeää työtä? Eiks niillä oo mitään moraalia sitten? Mut tuolla ei käyny naisia, lähinnä vain miehiä. Ja oli päälle parikymppinen sillo. Me puhuttiin ympäri kaupunkia, että siellä käy paljon miehiä, kamalaa, jos se parturoikin vaan...
Maksa parturille enemmän, niin ei tarvitse tehdä pimeää työtä. Täälläkin joka päivä valitetaan, kun on niin pienet tulot. Suurin osa partureista ja kampaajista on naisia.

[QUOTE="vieras";23971299]Tulehan ulos sieltä lasikuplasta, naisille maksullista seuraa ja läheisyyttä tarjoavia miehiä on lähes joka paikassa.[/QUOTE]

Kuten missä? Enkä nyt puhu mistään karvaisista äijistä, vaan komeista nuorukaisista. Ei taida olla montakaan hierontapaikkaa tms., jossa hierojat ovat katseenkestäviä uroksia ja jossa saa kympillä taatun orgasmin.

Tjaaa... jos sillä oli kotonaan vain sakset ja hiustenleikkuukone, eikä mitään ihmeempiä juttuja, joilla voisi laittaa naisten hiuksia. Tai sitten juttu kiersi puskaradion kautta jossain miesporukassa.

Mut siis jos siellä kävi illassa useita miehiä ja kaikki viipyivät n. puoli tuntia, niin vaikuttaa siltä että hän ihan tosiaan vain parturoi hiuksia. Vai minkälaisena koneena sä sitä naista pidät? Pikahoitelut puolessa tunnissa ja ei kun uutta miestä kehiin. :laugh:

[QUOTE="vieras";23971344]Kuten missä? Enkä nyt puhu mistään karvaisista äijistä, vaan komeista nuorukaisista. Ei taida olla montakaan hierontapaikkaa tms., jossa hierojat ovat katseenkestäviä uroksia ja jossa saa kympillä taatun orgasmin.[/QUOTE]

Jos olet niin avuton, ettet osaa esim. netistä etsiä komeita maksullista seuraa ja todennäköisesti myös hierontaa tarjoavia nuoria miehiä, niin ehkä sinun on parasta olla ilman.

Suurin osa kampaajista tyskentelee "vuokratuolilla" tai omassa kampaamossa eli ovat siis yrittäjiä. Sitten on niitä jotka ovat vain palkollisena ja näistä moni tekee lisäksi pimeää työtä "kavereille" saadakseen lisätienestiä. Eli ei siis voi yleistää että suurin osa kampaajista, vaan nimenomaan suuri osa niistä kampaajista jotka eivät ole yrittäjiä. Tunnen yhden tällaisen tapauksen ja nimenomaan leikkaa vain miesten hiuksia iltaisin, kun se on paljon nopeampaa kuin naisten, eikä vaadi pesua, eli siinä ajassa kun leikkaa yhden naisen, laikkaa kaksi tai kolmekin miestä, joten tienestit iltaa kohden ovat paremmat.

Joo on tuosta ollut vuosien varrella useasti tv:ssä ja lehdissä. Sitä vaan ihmettelen, että miten ihmeessä niitä ei pystytä lopettamaan kokonaan, joku porsaanreikä laissa kenties? Nuohan on käytännössä ilotaloja, ja kyllähän se Kotkassa takavuosina ollut Punainen Talokin saatiin nurin lopulta.
Miksihän ne pitäisi lopettaa? Pimpin markkina-arvo kärsii, mies ei enää tee kotitöitä pihtaus-uhkauksella vaan naisen pitäisi olla oikeasti mukava kumppani? :)

[QUOTE="vieras";23971334]Maksa parturille enemmän, niin ei tarvitse tehdä pimeää työtä. Täälläkin joka päivä valitetaan, kun on niin pienet tulot. Suurin osa partureista ja kampaajista on naisia.[/QUOTE]

Minä en työllistä partureita, eiköhän ne kampaamot ota niitä töihin, joten niiden kuuluisi maksaa heille enemmän palkkaa, jos palkka on niin huono ettei sillä elä. Sossusta varmaan saavat toimeentulotukea, jos ei rahat riitä elämiseen. Tosin aika kalliita nuo kampaamohinnat on, monta sataa menee kerralla. Miten ne hoitaa sen homman, jos niillä ei jää elämiseen rahaa. Varmaan on jossain muussa vika kuin asiakkaan maksamissa maksuissa.

Ei huono palkka ole oikeutus tehdä pimeää työtä. Samalla tavalla se on rikollista tehdä pimeää työtä oli palkka huippuhyvä tai surkea. Jos jää kiinni, en usko, että laki armahtaa sen takia, että on huono palkka.

Tjaaa... jos sillä oli kotonaan vain sakset ja hiustenleikkuukone, eikä mitään ihmeempiä juttuja, joilla voisi laittaa naisten hiuksia. Tai sitten juttu kiersi puskaradion kautta jossain miesporukassa.

Mut siis jos siellä kävi illassa useita miehiä ja kaikki viipyivät n. puoli tuntia, niin vaikuttaa siltä että hän ihan tosiaan vain parturoi hiuksia. Vai minkälaisena koneena sä sitä naista pidät? Pikahoitelut puolessa tunnissa ja ei kun uutta miestä kehiin. :laugh:

Edelleen olen sitä mieltä, että ne miehet kävi siellä hakemassa muuta kuin parturointia. Mutta on tuo pimeä parturointikin ehkä mahdollista. Siellä kävi ehkä kolme tai neljä miestä illassa, mut ei joka ilta läheskään. Aika moni siinä pikkukaupungissa varmaan pitää sitä koneena, kun tuli muutamille ihmisille kerrottua, että sen naisen luona käy monta miestä peräkkäin... Ei me sanottu mitä epäiltiin, mutta varmaan tuli monelle selväksi, että miehiä kävi.

Edelleen olen sitä mieltä, että ne miehet kävi siellä hakemassa muuta kuin parturointia.
No sitten pidät, ei me sille mitään voida. Tosiasia kuitenkin on, että palkollinen parturi saa huonoa palkkaa, vaikka tekisi pitkää päivää. Pimeä työ ei ole ole oikein, mutta minkä ihminen sille mahtaa, jos haluaa tienata hieman ylimääräistä hiuksia leikkaamalla.
Itselleni naapurisi kuulostaa edelleenkin vain parturilta, mutta jos olet päättänyt hänen olevan huora niin asia sitten varmaan on niin.

Juu tiedän ja mun miespuolinen kaveri käy siellä kuulemma ottamassa suihinoton välillä, joskus pelkästään vetävät käteen. Muunlaista seksiä ei ole kuulemma tarjottu eikä hän ole kysellytkään :D Mutta näitä ehdotellaan ihan paikassa kuin paikassa miehille suoraan.

[QUOTE="vieras";23971477]No sitten pidät, ei me sille mitään voida. Tosiasia kuitenkin on, että palkollinen parturi saa huonoa palkkaa, vaikka tekisi pitkää päivää. Pimeä työ ei ole ole oikein, mutta minkä ihminen sille mahtaa, jos haluaa tienata hieman ylimääräistä hiuksia leikkaamalla.
Itselleni naapurisi kuulostaa edelleenkin vain parturilta, mutta jos olet päättänyt hänen olevan huora niin asia sitten varmaan on niin.[/QUOTE]

Minkä ihminen sille mahtaa, jos haluaa tienata hieman ylimääräistä? Ihan tosissaanko kysyt? Ajatteletko samalla tavalla vaikka jos joku haluaa käyttää lasta hyväkseen tai tappaa toisen ihmisen? Vai pidätkö kampaajia jotenkin tyhminä, että ne ei mahda itselleen mitään? Minä luotan, että heillä sen verran on itsemääräämisoikeutta, että mahtavat itselleen jotain...

Minkä ihminen sille mahtaa, jos haluaa tienata hieman ylimääräistä? Ihan tosissaanko kysyt? Ajatteletko samalla tavalla vaikka jos joku haluaa käyttää lasta hyväkseen tai tappaa toisen ihmisen? Vai pidätkö kampaajia jotenkin tyhminä, että ne ei mahda itselleen mitään? Minä luotan, että heillä sen verran on itsemääräämisoikeutta, että mahtavat itselleen jotain...
Hohhoijakkaa, hienosti rinnastit muutaman pimeän hiustenleikkuun viikossa lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

[QUOTE="taru";23971109]Mä ihmettelen kun Varkaudessa on 4 paikkaa vieretysten ja poliisi tee mitään. kerran ajoin siitä ohi kun tie johtaa lidliin niin yksi ukko tule munasillaan vastaan paikan edessä :( siis ihan uskomatonta et katutyttöjä vahdataan mut joku paikka ppyörittää sit sitä noin.[/QUOTE]
Tossa kauppakadulla ei taida olla kun 2 thaihieronta paikkaa vieretysten.Huono säkä siulla,useesti mie oon kulkenu tuossa kauppakadulla,eikä ole kertaakaan tullu vastaan äijää munasillaan.:D

[QUOTE="vieras";23971551]Hohhoijakkaa, hienosti rinnastit muutaman pimeän hiustenleikkuun viikossa lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.[/QUOTE]

Tuollainen väite, että minkä ihminen sille mahtaa, jos haluaa tienata hieman ylimääräistä hiuksia leikkaamalla, on erikoinen. Siksi annoin pari muuta esimerkkiä sille, että jos ihminen ei mahda itselleen mitään voi käydä mitä vain. Itse en usko, että pimeästi parturoivat eivät mahtaisi itselleen mitään, uskon, että he kyllä mahtavat ja ihan päättävät itse leikata pimeästi.

Kampaaja on varmasti myös valinnut koulunsa itse (eikös sinne riitä hakijoitakin niin, ettei kaikki aina pääse). Olishan sitä palkkaa voinut miettiä aiemmin tai voihan kouluttautua uudelleen. Ei se, että on valinnut pienipalkkaisen ammatin ole mikään "minkä ihminen sille mahtaa, on pakko leikata pimeästi" asia. Osa kampaajista varmasti onkin tunnollisia ja kunnollisia ja ottavat palkan minkä saavat eivätkä hyväksy tuollaista lain rikkomista. Onhan tuo pimeä työ pois myös kampaamoyrittäjiltäkin, koska asiakkaita käy vähemmän.

Yhteistyössä