H
hehkutusta
Vieras
Haluan jakaa onneni teidän kanssa
Viimeiset neljä vuotta painoni nousi, ensin 3 vuotta 5 kilon tahdilla ja viimeisen vuoden aikana kymmenen kiloa. Sitten väsymykseeni kiinnitti huomiota lapseni neuvolalääkäri (lapsi kertoi että äitiä väsyttää aina) ja pääsin kilpirauhaskokeisiin. Minulla todettiin vajaatoiminta. Sain kokeilulääkityksen joka normalisoi arvoni täysin, kertaheitolla, eli ensimmäinen annoskokeilu oli se oikea. Nyt, 6kk myöhemmin, olen jo 20kg hoikistunut. Ruokavalioon en ole koskenut mutta nyt viimeiset 4vkoa olen alkanut käydä myös salilla.
Itkin onnesta kun kävin puntarilla ja huomasin ensimmäisten 7 kiloa kadonneen, se vain tapahtui kuin taikaiskusta. Elämänlaatu parani ja väsymys kaikkosi, ei palele/hikoiluta ylenmäärin enää, flunssailut on vähentyneet ja olen muutenkin iloisempi.
Joten ystävät rakkaat, tarkistakaa ihmeessä kilpirauhanen jos esimerkiksi lihotte (vaikka syyttä, omasta mielestä, toisethan on aina sitä mieltä että vika on siinä mitä syöt). En olisi ikinä tajunnut mistä kaikki johtuu, mutta tämä nuori lääkäri pelasti minut.
Itkin onnesta kun kävin puntarilla ja huomasin ensimmäisten 7 kiloa kadonneen, se vain tapahtui kuin taikaiskusta. Elämänlaatu parani ja väsymys kaikkosi, ei palele/hikoiluta ylenmäärin enää, flunssailut on vähentyneet ja olen muutenkin iloisempi.
Joten ystävät rakkaat, tarkistakaa ihmeessä kilpirauhanen jos esimerkiksi lihotte (vaikka syyttä, omasta mielestä, toisethan on aina sitä mieltä että vika on siinä mitä syöt). En olisi ikinä tajunnut mistä kaikki johtuu, mutta tämä nuori lääkäri pelasti minut.