Uskomatonta kuinka helppoa kestovaippojen käyttö voi olla!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mai:
Onko muita vastaavia kuin Fuzzi? Ompelutaidottomana huutiksesta etsiskelen : )

riippuu lasen mallista. fuzzi on aika leveä. yksi vähän kapeampi nepillinen on myllymuksut. kapein markkinoilla oleva on toi swaddlebees.

kestovaippainfon tietokannasta kannattaa etsiä vaikka taskuvaippa-hakusanalla

http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/index.php

Tuosta kakkajutusta vielä että voihan vaipan päällä käyttää sellasta riisipaperia jonka sitten nakkaa roskikseen, ite hamstrasin tuota ekassa raskaudessa valmiiksi mutta on kyllä jäänyt täysin käyttämättä kun ollaan huuhdeltu kakat käsisuihkulla pönttöön, ei ole tarvinnut niihin koskea..

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tuosta kakkajutusta vielä että voihan vaipan päällä käyttää sellasta riisipaperia jonka sitten nakkaa roskikseen, ite hamstrasin tuota ekassa raskaudessa valmiiksi mutta on kyllä jäänyt täysin käyttämättä kun ollaan huuhdeltu kakat käsisuihkulla pönttöön, ei ole tarvinnut niihin koskea..

Mä sain kaverilta sen käyttämättömän riisipaperirullan ja laitoin just keirtoon seuraavalle äidillä. Ehkä 3 krt käytettiin sitä kun ei koettu tarpeelliseksi :D

mulla oli kans rulla ja jaksoin ehkä jonkun ekan kuukauden käyttää sitä..

Itse oon ihan onneton ompelija, mutta olen ajatellut pyytää erästä ompelutaitoista tuttua tekemään vaippoja... Kuinka monta vaippaa tarvitaan? (Meillä vaavi vielä masussa). Mikä olisi kohtuullinen korvaus ompelijalle, jos maksan materiaalit jo valmiiksi? Esim. per vaippa?

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

Mä aattelin sen riisipaprun säästävän vettä, kun ei tartte niin huuhdella ...

Alkuperäinen kirjoittaja xoxo:
Itse oon ihan onneton ompelija, mutta olen ajatellut pyytää erästä ompelutaitoista tuttua tekemään vaippoja... Kuinka monta vaippaa tarvitaan? (Meillä vaavi vielä masussa). Mikä olisi kohtuullinen korvaus ompelijalle, jos maksan materiaalit jo valmiiksi? Esim. per vaippa?

Mul on mennyt nyt 2-3 tuntia/vaippa.. sen mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

Mä aattelin sen riisipaprun säästävän vettä, kun ei tartte niin huuhdella ...

Meillä poika pienenä kakkas kerran viikossa ja nykyään kerran päivässä mut niistä suurin osa saadaan pönttöön tekemään =) Mut totta, veden kulutustakin on mietittävä!

Alkuperäinen kirjoittaja xoxo:

vinkiksi vaan että jos haluat sopivat vaipat vauvallesi niin kannattaa ensin ottaa yhteyttä oman kaupungin/aluen kestovaipplainaamoon. ei tule ostettua kaappia täyteen sopimatomia vaippoja kun ei ikinä tiä millanen kaveri sieltä putkahtaa maailmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tulevä äiti:
Täällä myös tuleva kestoilija ja aion ostaa juuri noita fuzzeja. Niitä ovat kaikki tutut kehuneet.

ota mieluummin yhteyttä sinne kestovaipplainaamoon jotta löydät oikeasti sopivan kestovaippayhdistelmän.. ei mee herneet nenään heti alussa vuotaviin/huonosti istuviin vaippoihin joihin on satsannut paljon rahaa. kun noi vaipat on tietyn muotoisille vauvoille ja ei käy kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
onnea kokeilusta, vaipat on helppo tehdä itse, ja sillä yhden fuzzin hinnalla saa itsetehtynä neljä vaippaa..

Fuzzeissa on erittäin hyvä jälleenmyyntiarvo.

Ja ne on kyllä hyviä vaippoja ja nättejä! :)

Yhteistyössä