mistä niitä saa? onko karmeen makusia?Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Mä oonkin ihmetellyt, miks kaikki eko-hammastahnat on fluorittomia.
Ekokauppa Ruohonjuuresta nyt ainakin ja luontaistuotekaupoista. En tiedä minkä makuisia ovat, kun en ole niitä ostanut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mistä niitä saa? onko karmeen makusia?Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Mä oonkin ihmetellyt, miks kaikki eko-hammastahnat on fluorittomia.
Miten niin, kuka näitä tänne laittaa? Ota yhteys ylläpitoon ja pyydä asettamaan säännöt keskustelunaiheille, jotka sua miellyttää, jos tälläiset aloitukset on sulle liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:Siis kuka näitä tänne laittaa? Mikä tahansa on myrkyllistä jos tarpeeksi syö. Fluoria käytetään niin pieni määrä myrkyllisyyteen nähden, jos rajoja noudatetaan, että ei pitäisi olla haittaa. Eihän sitä hammastahnaakaan kuulu niellä! Kamoon.. Tiedättekö te edes mikä se käpyrauhanen on ja mitä se tekee?
Näitä samantapaisia juttuja on ollut pilvin pimein palstalla varsinkin sen jälkeen kun H1N1 rantautui, tyyliin "älä ota rokotetta tai lapsestasi tulee vähintään autisti" ja kaikessa on joku salaliitto, rokotteessakin mukamas. Mua ei tarvi miellyttää, eikä tää ole mitenkään "mulle liikaa" mutta onko nyt ihan oikea tapa keskustella vakavista asioista "tämä ja tämä on MYRKKYÄ!!" ja sitten ei-niin-kovin-tieteellinen linkki perään. Perehdyttäis ensin asiaan kunnolla ja sitten vasta alettaisiin huutelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Miten niin, kuka näitä tänne laittaa? Ota yhteys ylläpitoon ja pyydä asettamaan säännöt keskustelunaiheille, jotka sua miellyttää, jos tälläiset aloitukset on sulle liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:Siis kuka näitä tänne laittaa? Mikä tahansa on myrkyllistä jos tarpeeksi syö. Fluoria käytetään niin pieni määrä myrkyllisyyteen nähden, jos rajoja noudatetaan, että ei pitäisi olla haittaa. Eihän sitä hammastahnaakaan kuulu niellä! Kamoon.. Tiedättekö te edes mikä se käpyrauhanen on ja mitä se tekee?
Mitä on ruusuola? Koskaan kuullutkssan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruusuola ei ole!!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Suolakin on myrkkyä.
ja taas sää taivastelet. no et nyt kuitenkaa kiroile kuin yleensäAlkuperäinen kirjoittaja huh huh:Voi hyvänen aika ..taas näitä
ehkä ap.lla tullut vain virhe. tarkoitti varmasti ruususuolaa!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mitä on ruusuola? Koskaan kuullutkssan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruusuola ei ole!!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Suolakin on myrkkyä.
Ei kun mä kuuklasin jo. Kyl ruusuola on olemassa, mut takuulla sekin on vaarallista jos tarpeeksi paljon käyttää. Tai saa kilon kikkareen päähänsä, kun on sitä louhimassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:ehkä ap.lla tullut vain virhe. tarkoitti varmasti ruususuolaa!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mitä on ruusuola? Koskaan kuullutkssan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruusuola ei ole!!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Suolakin on myrkkyä.
normaalisti käytettynä todella terveellistä!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ei kun mä kuuklasin jo. Kyl ruusuola on olemassa, mut takuulla sekin on vaarallista jos tarpeeksi paljon käyttää. Tai saa kilon kikkareen päähänsä, kun on sitä louhimassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:ehkä ap.lla tullut vain virhe. tarkoitti varmasti ruususuolaa!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mitä on ruusuola? Koskaan kuullutkssan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruusuola ei ole!!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Suolakin on myrkkyä.