uskomaton juttu (raskaudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeellinen alku raskaudelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeellinen alku raskaudelle

Vieras
Tässä kierrossa välteltiin raskaaksi tulemista koska minulle oli tarkoitus tehdä tutkimus jossa ei saa olla raskaana.
Mulla oli laskurin mukaan ovis maanantaina, mutta tunsin oviskivut tiistai-keskiviikkona. (oireet: kivut ja limainen lima vuoto)
Puputimme miehen kanssa torstaina ilman "huoltahuomisesta" sillä ovis oli ollut ja mennyt joten ei käytetty ehkäisyä.
Rakastelu oli uskomaton kokemus, en ole eläissäni saanut niin isoa Oooota! Tuntui tuolla sisällä jossain, ihan uskomaton kokemus!
Mies sanoi kanssa että tuntui ihan erilaiselta kuin ennen ja kun laukesi, kaikki mällit jäi sisään, ulos ei valunut kuin tunnin päästä vähän.
Oltiin ihmeissämme et mitä tapahtui mutta unohdimme asian.
Nyt olen menkkoja odotellut kaksi viikkoa ja tänään tein positiivisen testin.

Eli tulin raskaaksi tuolloin torstaina vaikka ovis oli tiistai-keskiviikkona?

Meilläkin oli hyvä sessio kun tää sai alkunsa... Tuli oikein isolla O:lla silloin! Niinhän ne sanoo, että kunnon orgasmi parantaa raskautumista...

Ja eikös kukaan ole ikinä saarnannut, että "ikinä ei pidä luottaa varmoihin päiviin"... ;)
Onnea...!

Kiitos kyllä täällä ollaan enemmän kuin onnellisia. Vauvaa yritetty jo vuoden ajan ja tuloksena ei mitään tai keskenmenoja. Nyt kun sit varottiin ettei tulis niin näin kävi =)
Nyt sit jännitetään et kaveri pysyis kyydissä Mies vitsaileekin et montakohan sinne uiskenteli kun mitään ei tullut ulos niin kuin normaalisti kun laukee =)

Yhteistyössä