uskomaton juttu!! Joku nainen soitti mulle tuntemattomalla numerolla ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh huh"

Vieras
kertoi, että olen perheen rikkoja. Seurustelemme kuulemma saman miehen kanssa. Olen tapaillut erästä miestä n.6kk ja tämä nainen sanoi asuvansa tämän kanssa. :o

en tiedä uskoakko. Mies on kuitenkin aika paljon viettänyt aikaansa täällä. Saako jostain tietää ketä sen miehen osoitteessa asuu? Miehelle en vielä asiasta soittanut. Hitto että on tyrmistynyt olo.

Sanoiko se nainen sen miehen nimenkin ?
Oletko sä käynyt sen miehen kotona ? Jos olette tapailleet 6kk niin luulis sun jo käyneen sen kotona, ja jos se ei asu yksin, niin kyllähän sen huomaa.

öö...siis te olette surustelleet puoli vuotta...viettätte paljon aikaa yhdessä kotioloissa...vain sinun luonaisi? Etkä ole koskaan käynyt kumppanisi kodissa??

miehellä en ole käynyt sen takia kun hän yleensä tulee iltaisin tänne ja nuorin lapseni on 1.5v niin ei oikein mahdollisuutta ole ilman lapsia mennä ja lasten kanssa en halua.

Mieti realistisesti, voisiko se käytännössä olla mahdollista. Miten paljon tiedät miehestä? Miten paljon vietätte aikaa yhdessä? Jne.

Olen ennenkin kuullut tilanteista, että mies on pitkäänkin elänyt kunnon kaksoiselämää. Jos esim. työ on sellainen, että sen vuoksi joutuu matkustelemaan tosi paljon, mutta matkat suuntautuvat usein samoille seuduille, niin tuollaisen järjestäminen ei ole mikään ongelma. Jos on joku rationaalinen syy olla pois kotoa, niin ei se vaimo ala ensimmäiseksi epäillä mitään.

niin, mietin tuota eniroa kyllä ja ihan sillä tein avauksen kun en tiedä kertooko ne vai mistä sais selville. En ole miestä edes epäillyt kun ei ole ollut tarvetta ja samalla paikkakunnalla emme siis asu. Niin nuo vierailutkin on sit jäänyt kun miehen helpompi liikkua tänne (mulla ei autoa).

No minä tälläistumalla soittaisin lapselleni vahdin ja menisin käymään yllätysvierailulla. Mä mitään arvuuttelemaan rupeaisi tai soittelemaan. Naamasta sen näkee. Ja ehkä siitäkin kuka avaa oven.

Eivät ne Enirosta kerro. Joskus pystyi näistä numeropalveluista hakemaan osoitteella ketä osoitteessa asuu mutta enää ei, ilmeisesti joku yksityisyyden suoja juttu.

Kyllä tosta nyt kysyisin siltä mieheltä suoraan. Mikä motiivi kellään olis huvikseen soittaa ja kertoa asuvansa miehen kanssa jos se ei pidä paikkaansa? Jos katkera ex niin luulis että mies olisi siitäkin maininnut.

Eli mun mielestä valitettavasti kuulostaa siltä että sulle soittanut nainen puhuu totta.

[QUOTE="Hmmm";21948763]Mieti realistisesti, voisiko se käytännössä olla mahdollista. Miten paljon tiedät miehestä? Miten paljon vietätte aikaa yhdessä? Jne.

Olen ennenkin kuullut tilanteista, että mies on pitkäänkin elänyt kunnon kaksoiselämää. Jos esim. työ on sellainen, että sen vuoksi joutuu matkustelemaan tosi paljon, mutta matkat suuntautuvat usein samoille seuduille, niin tuollaisen järjestäminen ei ole mikään ongelma. Jos on joku rationaalinen syy olla pois kotoa, niin ei se vaimo ala ensimmäiseksi epäillä mitään.[/QUOTE]

Periaatteessa on mahdollista tuokin. Tapailin miesystävääni aikoinaan ja kesti kauan ennen kuin
kutsui mut kotiinsa. No, silloin oli vain teini-ikäinen tytär siellä joka asui kotona eikä tietenkään tykännyt musta. Mutta oliko aikaisemmin ollut jotain muuta estettä?
Selvitä tuota asiaa! Olisko totta?

[QUOTE="huh huh";21948796]niin, mietin tuota eniroa kyllä ja ihan sillä tein avauksen kun en tiedä kertooko ne vai mistä sais selville. En ole miestä edes epäillyt kun ei ole ollut tarvetta ja samalla paikkakunnalla emme siis asu. Niin nuo vierailutkin on sit jäänyt kun miehen helpompi liikkua tänne (mulla ei autoa).[/QUOTE]

Silloinhan se on todennäköisempää tämä asia, jos asutte eri paikkakunnilla.

Eniro kertoo osoitteen jos ne on niillä vaan rekisterissä. Enirolla ei mitään salaisuuksia vissiin ole. Jos tiedät miehen osoitteen ja puhelinumeron nii kertovat kyllä jos samaan osoitteeseen on ilmoitettu joku muukin. Tosin ei se silti mitään meinaa. Voihan se mies asua vaikka äitinsä kanssa eikä eniro kerro sulle ketä se toinen asukas on jos sellaien ylipäätään on.

Kertoiko tää soittaja miehen nimeä tai mitään josta voisit tietää että kyseessä on sama mies? Kai tiedät miehen osoitteen? Soita sille ja sano että kun lapsenlikka nyt tuli niin voisit kävästä vaikka iltakahvilla :saint:

Minusta soittaja ei puhu totta, syystä että soitti ilman numeron näyttöä. Ehkäpä kyseessä onkin nainen, joka haluaa miehen itselleen, mutta ei halua paljastua suhteenne rikkojaksi. Miksi ihmeessä hänen täytyisi olla tuntematon, jos hänellä on esim. naimisissa miehen kanssa. Toki mies voi elää kaksoiselämää, mutta itse kyllä soittaisin reilusti nimelläni, jos tällaista asiaa lähtisin selvittämään. Ap:n tilanteessa tekisin yllätysvierailun miehen kotiin.

[QUOTE="vieras";21948917]Minusta soittaja ei puhu totta, syystä että soitti ilman numeron näyttöä. Ehkäpä kyseessä onkin nainen, joka haluaa miehen itselleen, mutta ei halua paljastua suhteenne rikkojaksi. Miksi ihmeessä hänen täytyisi olla tuntematon, jos hänellä on esim. naimisissa miehen kanssa. Toki mies voi elää kaksoiselämää, mutta itse kyllä soittaisin reilusti nimelläni, jos tällaista asiaa lähtisin selvittämään. Ap:n tilanteessa tekisin yllätysvierailun miehen kotiin.[/QUOTE]

Tota mäkin mietin kun on soittanut tuntemattomana. Mä soittaisin omalla numerollani jos olisin täysin varma että mies pettää ja mies olisi jäänyt kiinni. Mutta jos vain epäilisin,soittaisin tuntemattomana. Jos en vielä haluaisi jäädä miehelleni kiinni että olen penkonut hänen kännykän soittotietoja ja häiriköinyt jotain naista. Siltä varalta että olisinkin väärässä ja nainen osoittautuisi kaikkien haukkujen jälkeen olevan vaikka työkaveri.

mies on yövuorossa joten en viitti töihin tälläistä soittaa.

Tietääkseni hänellä ei ole lapsia.

Nainen sanoi miehen nimen kyllä mutta en kauaa pystynyt puhumaan kun oli iltapuurot sun muut ja takas en voi soittaa kun numeroa ei näkynyt. Tiedän osoitteen ja olen siinä pihassa kyllä käynyt kun oltiin kauppareissulla miehen autolla ja hän haki puhelimensa sisältä. Mutta ei kyllä käynyt mielessä mennä kyttäämään kun pienin piti saada päiväunille.