uskolliseksi pettämisen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja turisti
  • Ensimmäinen viesti
moosesniina
tottahan toki voi yhden pettämisen jälkeen "tulla" uskolliseks!!!!!!!!!!!1
Jos se tosiaan jää yhteen kertaan nin se voi oikeasti olla joku hölmö kokeilu jonka jälkeen huomaa ettei kannata ja kaikki muut jää..
sitten tietysti on niitä jotak pettävät tuhansia kertoja ja sille tielle jää...

 
Miljukka
Itse olen pettänyt yhden kerran ja olen IHAN varma, että siihen yhteen kertaan se jääkin.

Petin poikaystävääni hänen parhaan kaverinsa kanssa. Emme olleet edes kihloissa eikä meillä ollut lapsia.
Ja itse kerroin poikaystävälleni teostani.
Välit menivät ja itse lähdin suhteesta kävelemään, koska omatuntoni kolkutti niin pahasti.

Nykyään olen kihloissa ihanan miehen kanssa ja meillä on suloinen tytär. Eipä ole mielessä koskaan käynyt, että samat temput tekisin miehelleni.

Olen kyllä kuullut sanon "ken kerran pettää, niin aina pettää"
Mutta itse opin kyllä läksyni kertaheitolla!
 
Petin miestäni, ja sanoin ymmärtäväni oikein hyvin jos haluaa erota, enkä hankaloittaisi erotilannetta millään jos niin on tapahtuakseen.
No, jatkoimme yhdessä kuitenkin.
Ja minä jatkoin pettämistä. Ja myös mieheni petti minua.

Jonkin ajan kuluttua lopetin pettämissuhteen, mutta erosin miehestänikin.
Muutamia kuukausia kului erossa, ja palasimme yhteen "tilanteesta viisastuneena". Meillä kun oli laaja kirjo muitakin ongelmia..
Nyt olemme olleet muutaman vuoden onnellisesti ja rehellisesti yhdessä, MUTTA...
olen huomannut itsessäni omituisia ajatuksia, että kaikki ei tunnu olevan ihan kohdillaan.
Olen paljon yksin kotona lapsen kanssa.Sekin vaikuttaa tilanteeseen paljon, että en taida pidemmän päälle kuitenkaan täysin onnellinen olla.
Hurja pelko on mielessä, että entä jos pettämismenneisyyteni ei olekaan menneisyyttä...?

 
Petin miestäni, ja sanoin ymmärtäväni oikein hyvin jos haluaa erota, enkä hankaloittaisi erotilannetta millään jos niin on tapahtuakseen.
No, jatkoimme yhdessä kuitenkin.
Ja minä jatkoin pettämistä. Ja myös mieheni petti minua.

Jonkin ajan kuluttua lopetin pettämissuhteen, mutta erosin miehestänikin.
Muutamia kuukausia kului erossa, ja palasimme yhteen "tilanteesta viisastuneena". Meillä kun oli laaja kirjo muitakin ongelmia..
Nyt olemme olleet muutaman vuoden onnellisesti ja rehellisesti yhdessä, MUTTA...
olen huomannut itsessäni omituisia ajatuksia, että kaikki ei tunnu olevan ihan kohdillaan.
Olen paljon yksin kotona lapsen kanssa.Sekin vaikuttaa tilanteeseen paljon, että en taida pidemmän päälle kuitenkaan täysin onnellinen olla.
Hurja pelko on mielessä, että entä jos pettämismenneisyyteni ei olekaan menneisyyttä...?

 
Miestäni olen pettänyt, enkä enää tee sitä toiste. Ei mikään ole sen arvoista että kannattaisi kaikki se tuska käydä läpi. Voin pahoin jo ennen kuin mieheni tiesi asiasta, eikä ole sen jälkeenkään helpottanut, päinvastoin kun on joutunut toisen tuskaa katselemaan ja kuuntelemaan. Vaikka menisi kuinka huonosti niin en koskaan halua kokea samaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 10:02 mantu kirjoitti:
Miestäni olen pettänyt, enkä enää tee sitä toiste. Ei mikään ole sen arvoista että kannattaisi kaikki se tuska käydä läpi. Voin pahoin jo ennen kuin mieheni tiesi asiasta, eikä ole sen jälkeenkään helpottanut, päinvastoin kun on joutunut toisen tuskaa katselemaan ja kuuntelemaan. Vaikka menisi kuinka huonosti niin en koskaan halua kokea samaa.
:heart:
 

Yhteistyössä