Uskoako miestä vai ei???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi koiruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi koiruus

Vieras
Mies ilmoitti ettei pääse yöksi kotiin, koska kaverinsa (jonka luona oli käymässä) joutui lähtemään yövuoroon ja mies jäämään koiravahdiksi. Ehdotin, että voisin tulla sinne tai mies voisi ottaa koirat tänne, mutta mies kieltäytyi koska ei halua karvoja meidän huusholliin ja minua ei halunnut sinne, koska sanoi että sen kaveri ei tykkäisi jos nukuttaisiin sen sängyssä. Niinpä myönnyin sitten, mutta tuli mieleen että eikö yövuoro lopu yleensä aamuun mennessä? Kun mies perusteli, että kaverin koirilla on tarkka ruokavalio ja on tärkeää, että koirat saavat aamuruokansa oikeaan aikaan ja pääsevät ulkoilemaan.

eiköhän se yökkö ois itevoinu koirat kusettaa tultuaan. Miten se tekee silloin, ku ukkos ei oo siellä. Ja ei tykkää et nukutte siellä, mut tykkää et ukkos nukkuu? Joo :D

joko mies valehtelee,syystä tai toisesta! mikä on todennäköistä. tai sitten sillä on melko pösilö kaveri.

veikkaan kuitenkin tekosyytä.. ehkä on sitä mieltä että ap nalkuttaa aina ja haluaa olla kerrankin niin ettei kukaan valita.. tai sit sillä on toinen. tai sit on ottanut jotain lääkkeitä, siis huumaustarkoituksissa,eikä halua ap:n näkevän.. tai sitte on luvannut olla raitis mutta ratkennu juomaan ja yrittä hätäpäissään peittää asiaa.

jos minä olisin ap ja tietäisin missä kaveri asuu, menisi oven taakse vaikka noutosafkojen kanssa, ihan vaan pokkana että kulta mulla tuli niin sääli sua ku joudut olee koiran vahtina ja ikäväkin iski.

siinähän sitä näkis mistä on kyse!

No tunnetko ko kaverin? Voisiko olla totta? Meillä lähipiirissä on näitä kummallisia koiranomistajia. Ollaan sanottu, että Moppe voi tulla tänne, mutta me emme sinne.

Kieltämättä kuulostaa siltä, että mies haluaa olla sinusta erossa. Itse tarvin joskus omaa aikaa, tosin en tekisi sitä noin.

Tänään sama juttu, mies lähti äsken kaverinsa luokse kun kaverilla alkaa kohta yövuoro. Tuli kyllä tänään kotiin todella aikaisin siinä, siinä seitsemän pintaan aamusta kun oli koirat ulkoiluttanut ja ruokkinut. Mieheni ei voi olla homoseksuaali, sillä tämä kaveri on naispuoleinen, mutta en usko että heillä mitään säpinää on. Ovat vuosia sitten seurustelleet, mutta nainen on "vaihtanut puolta" eli tykkää naisista nyt. Siksi ei tykkää, jos minä nukun hänen sängyssään, näin olen ymmärtänyt.

Tänään sama juttu, mies lähti äsken kaverinsa luokse kun kaverilla alkaa kohta yövuoro. Tuli kyllä tänään kotiin todella aikaisin siinä, siinä seitsemän pintaan aamusta kun oli koirat ulkoiluttanut ja ruokkinut. Mieheni ei voi olla homoseksuaali, sillä tämä kaveri on naispuoleinen, mutta en usko että heillä mitään säpinää on. Ovat vuosia sitten seurustelleet, mutta nainen on "vaihtanut puolta" eli tykkää naisista nyt. Siksi ei tykkää, jos minä nukun hänen sängyssään, näin olen ymmärtänyt.

Tämä provohan paranee vaan, odotan jo jännityksellä huomisen päivitystä.

[QUOTE="eee";28394930]Miksi lesbo ei tykkäisi siitä, että sä nukut hänen sängyssään? :D[/QUOTE]

Mies sanoi, että hänen kaverinsa tyttöystävä saattaisi epäillä, jos sänkyyn tarttuisi toisen naisen tuoksu. Vaikkakaan en käytä hajuvesiä tms. niin mies vakuutti, että naisista kiinnostuneet kyllä haistavat sen tuoksun. Tiedä häntä, mutta mitä tässä nyt voisi tehdä, yksi vaihtoehto tietysti olisi, että lähtisin miehen kaverin luokse tai sinne työpaikalle.

ne paneskelee. mies valehtelee.

minä sanoisin miehelle että joko minä tai tuo nainen,mutta siellä ei öitä vietetä! se sun mies voi ajaa aamulla sinne pissattaa ja ruokkii koirat eli matkat+20min riittää!

sitäpaitsi mulla on ollut koiria monta, niillä on vesi koko ajan ja ruokakin oli koko ajan iso kippo... normaalipainoisia koiria olivat kaikki.

pps. lähes jokainen koiran omistaja käy töissä. sillä ei ole koiralle merkitystä mistä mihin ihminen on poissa, siis tapahtuuko se yöllä se poissaolo vai päivällä.

ukko on siis täyspaskan puhuja..

Mun mielestä miehen ei tartte yöpyy kenenkään akan luona.

Surullista, kuinka tyhmänä miehesi sinua pitää. Ettei tuon uskottavampaa selitystä vaivaudu keksimään. Ja voithan sinä ap kokeilla miehesi reaktioo, kun keksit ihan vastaavanlaisen syyn yökyläillä jonkun oman exäsi, nykyään tietenkin homon sellaisen luona. :D

Yhteistyössä