Uskaltauduin vuosien jälkeen uimahalliin ja lähdin itkien kotiin. Miksi pitää ilkeillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on aivan järjettömän heikko itseluottamus. En pysty olemaan alasti saunassa edes silloin, kun olen yksin. Mulla on aina pyyhe päällä. Taustalla kaikkeen persoonallisuushäiriöinen äiti, koulukiusaaminen ja seksuaalinen hyväksikäyttö jne.

Lenkkeilen paljon. Sali ja uimahalli on aina ollut pois suljettuja vaihtoehtoja. Joskus alan itkeä pelkästä ajatuksesta, että joutuisin salille.

Tänään sitten rohkenin uimahalliin. Aulassa oikein ystävällinen nainen antoi avaimen ja pukkarissa oli paria äitiä lasten kanssa, joista kukaan ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Suihkun puolella sitten oli vanhempi nainen, joka päätti alkaa kommentoimaan mun raskausarvista. Olen synnyttänyt 30 vuotias, mutta sain käsityksen että se nainen luuli mua aluksi paljon nuoremmaksi. Selitti miten näin käy kun antaa ihon venyä ja syö väärin ja näin nuorella ei pitäisi tulla arpia. Sain sanottua olleeni raskaana ja täti jatkoi, ettei raskaana tule arpia jos pitää itsestään huolta.

Mulla ei ole uikkareita, joten laitoin bikinit päälleni. Siihen vielä täti kommentoi, että rohkeaa että kaikenkokoiset naiset uskaltavat bikineihin. Ja tämä tyyppi oli koko ajan tavallaan ystävällinenkin, humoristinen ja välillä harmitteli huonoa kevätsäätä.

Enkä edes ole lihava. Ja vaikka olisin ollutkin, niin tää kaikki oli täysin asiatonta.

No harvinaisen tökerö mummo osunut sun kohdalle. Häpeä on hänen puolellaan, ei sinun.
Mä olen mahan ja reisien kohdalta kuin tiikeri jolla on lisäks 2-3 numeroa liian iso nahka, vyölaukku ja leikkausarpi löytyy sektion jäljiltä mut ei onneks oo kukaan valittanu.

Uimahallissa on kaiken näköisiä ja kokoisia, rohkeasti uudestaan sinne. :)

En ymmärrä mistä noita kusipäitä sikiää. Se nainen oli heikkoitsetuntoinen ja elämäänsä kyllästynyt. Todennäköisesti myös kateellinen sulle, että oot vielä nuori.

Mä olin ennen tosi lihava. Paino noin 120kg. Kyllä mä sain salilla kuulla ihan hirveitä kommentteja. Kerran jotkut kuvasivat mua kännykkäkameralla.

Esim Ruotsin laivalla ihan aikuiset miehet ovat aukoneet mulle päätään. Kerran yksi seurasi vessaan asti mua pitäen läskisaarnaa.

Mummot kokevat oikeudekseen ilkeillä kaikille. Välittömästi suuri uhrishow pystyyn ja haet apua henkilökunnalta kun mummo ahdistelee ja nimittelee. Jos mummo tulee lähelle, voit kaatua ja esittää, että mummo tuuppasi tai kampitti.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mulla on aivan järjettömän heikko itseluottamus. En pysty olemaan alasti saunassa edes silloin, kun olen yksin. Mulla on aina pyyhe päällä. Taustalla kaikkeen persoonallisuushäiriöinen äiti, koulukiusaaminen ja seksuaalinen hyväksikäyttö jne.

Lenkkeilen paljon. Sali ja uimahalli on aina ollut pois suljettuja vaihtoehtoja. Joskus alan itkeä pelkästä ajatuksesta, että joutuisin salille.

Tänään sitten rohkenin uimahalliin. Aulassa oikein ystävällinen nainen antoi avaimen ja pukkarissa oli paria äitiä lasten kanssa, joista kukaan ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Suihkun puolella sitten oli vanhempi nainen, joka päätti alkaa kommentoimaan mun raskausarvista. Olen synnyttänyt 30 vuotias, mutta sain käsityksen että se nainen luuli mua aluksi paljon nuoremmaksi. Selitti miten näin käy kun antaa ihon venyä ja syö väärin ja näin nuorella ei pitäisi tulla arpia. Sain sanottua olleeni raskaana ja täti jatkoi, ettei raskaana tule arpia jos pitää itsestään huolta.

Mulla ei ole uikkareita, joten laitoin bikinit päälleni. Siihen vielä täti kommentoi, että rohkeaa että kaikenkokoiset naiset uskaltavat bikineihin. Ja tämä tyyppi oli koko ajan tavallaan ystävällinenkin, humoristinen ja välillä harmitteli huonoa kevätsäätä.

Enkä edes ole lihava. Ja vaikka olisin ollutkin, niin tää kaikki oli täysin asiatonta.

Hullu mummu. Olisit alkanut huomauttelemaan sille sen valahtaneesta ja haisevasta vaginasta, joka kyllä olisi pysynyt kunnossa, jos olisi vain pitänyt huolta itsestään ikääntyessään.

Hullu mummu. Olisit alkanut huomauttelemaan sille sen valahtaneesta ja haisevasta vaginasta, joka kyllä olisi pysynyt kunnossa, jos olisi vain pitänyt huolta itsestään ikääntyessään.
Ei kannata vajota yhtä alas kuin nimittelijät. He ovat harjoitelleet nimittelyä jo vuosia, joten todennäköisesti voittavat nimittelyottelut.

Joko pitää uhriutua kunnolla ja saada muut kostamaan nimittely, tai sitten harjoittaa väkivaltaa jossain tilassa, jossa kukaan ei näe eikä kuule. Kummassakaan tilanteessa ei saa reagoida nimittelyyn mitenkään muuten, jotta kukaan ei epäilisi sinua mistään.

Ei kannata vajota yhtä alas kuin nimittelijät. He ovat harjoitelleet nimittelyä jo vuosia, joten todennäköisesti voittavat nimittelyottelut.

Joko pitää uhriutua kunnolla ja saada muut kostamaan nimittely, tai sitten harjoittaa väkivaltaa jossain tilassa, jossa kukaan ei näe eikä kuule. Kummassakaan tilanteessa ei saa reagoida nimittelyyn mitenkään muuten, jotta kukaan ei epäilisi sinua mistään.

Tietysti väkivalta purkaa tilannetta mukavasti. Sitä onkin syytä harjoittaa muiden silmiltä piilossa :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
No piditkö itsestäs huolta raskausaikana??
Lihoitko? Rasvasitko kertaakaan?
Tottahan mamma marmatti.
Nuorellekin niitä tulee, mutta ei auta häpeillä jossei ole edes yrittänyt tehdä mitään asian eteen.

Itselläni on löllö maha ja räikeän kirjava pystyhätäsektioarpi. Se kyllä kerää katseita uimahallissa ja rannalla. Mutta mua se ei millään tapaa hävetä. Se on mun elämä, mun lapsen elämä, ja selvisimme onnellisena pienin arvin.

Olet oikeassa, itsetuntosi on aivan maanpinnan alapuolella.

Ajattelitko kuinka vanhaks elää elämääs, perustellen äidilläsi ja hyväksikäytöllä sitä ettet kykene pitämään yhtään puoliasi, edes tavallisessa keskustelussa?? Ihan itse halusit jäädä siihen kuuntelemaan keskustelua minkä koit sinua haukkuvaksi.

Aloitatko joka keskustelun ja selittelyn sillä että sua on käytetty hyväks?

No hei, nyt reipasta mieltä! Nainen oli tökerö mutta ei selvästi tarkoittanut loukata sinua. Voithan ottaa sen kohteliaisuutena, että piti sinua niin nuorena.

Nyt reippautta ja hyvää mieltä, älä nyt missään nimessä häpeä itseäsi tai kroppaasi. Tai jätä käymättä uimahallissa tuon takia.

Häntä pystyyn!

On kyllä ilkeitä ihmisiä olemassa!
Eivät osaa aatella yhtään mitä suustansa päästävät.
Miksi ylipäätänsä pitää alkaa juttelemaan tuntemattomalle saati vielä ulkonäöstä? Olet varmasti upea nainen ja uskallaudu vastakin uimahalliin äläkä välitä muitten sanomisista.

Mulle tapahtui tässä taannoin uimahallissa hämmentävä tilanne. Suihkuttelin siinä kaikessa rauhassa, kun vieressä pesupenkillä istuva mummo pyysi jos voisin pestä hänen selän. Tarjosi valmiiksi vaahdotettua pesusientä aneleva katse silmissään. Minä sitten otin sienen ja pesin selän. Jotenkin en muuta siinä tilanteessa keksinyt tehdä. Jälkeenpäin mietin, että kuinka moni muu olis tehnyt saman. Itsellä ei kyllä tulis mieleenkään pyytää tuntematonta selänpesuhommiin! :D

Uimahallissa oon saanut aina olla rauhassa. Olen normaalipainoinen (166/62) ja silti mua on salilla haukuttu. Mä käyn tosi paljon jumpissa ja kerran joku sanoi "miten toi voi olla noin pullee vaikka se jumppaa niin paljon" ja joskus jotkut tytöt puhuivat keskenään, että olis kauheeta jos olis niin isot reidet kuin mulla. Yksi kerta oli se, kun jotkut miehet naureskelivat miten tän näköinen jaksaa nostaa niin isoja painoja.

Salivaatteilleni kerran on myös tirskuttu. Mulla oli joku mainos t-paita muistaakseni silloin.

Mä en välitä. Idiootit haukkuu ja kommentoi. Niillä on joku ongelma.

Mulle tapahtui tässä taannoin uimahallissa hämmentävä tilanne. Suihkuttelin siinä kaikessa rauhassa, kun vieressä pesupenkillä istuva mummo pyysi jos voisin pestä hänen selän. Tarjosi valmiiksi vaahdotettua pesusientä aneleva katse silmissään. Minä sitten otin sienen ja pesin selän. Jotenkin en muuta siinä tilanteessa keksinyt tehdä. Jälkeenpäin mietin, että kuinka moni muu olis tehnyt saman. Itsellä ei kyllä tulis mieleenkään pyytää tuntematonta selänpesuhommiin! :D

No mutta toihan oli valtavan kiltisti tehty!!!! Hienoa sinulta!!!!

Uimahallissa oon saanut aina olla rauhassa. Olen normaalipainoinen (166/62) ja silti mua on salilla haukuttu. Mä käyn tosi paljon jumpissa ja kerran joku sanoi "miten toi voi olla noin pullee vaikka se jumppaa niin paljon" ja joskus jotkut tytöt puhuivat keskenään, että olis kauheeta jos olis niin isot reidet kuin mulla. Yksi kerta oli se, kun jotkut miehet naureskelivat miten tän näköinen jaksaa nostaa niin isoja painoja.

Salivaatteilleni kerran on myös tirskuttu. Mulla oli joku mainos t-paita muistaakseni silloin.

Mä en välitä. Idiootit haukkuu ja kommenjtoi. Niillä on joku ongelma.

No mutta toisaalta ei kaikkea kannata ottaa niin tosissaan. Esimerkiksi tuo miesten naureskelu voi olla itse asiassa kehuvaa, että jos olet kuitenkin ilmeisesti melko pienikokoinen mutta jos nostat kovia painoja, niin ovat varmaan olleet että "vau, miten upean voimakas tuollainen pienempi mimmi".

Ja se mainospaitahan saattoi olla oikeasti hauska. Siis että ei sille naurettu pilkaten, vaan että ehkä se juttu siinä oli hauska.

Yhteistyössä