Uskaltaskohan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Vielä siis laittaa tähän päähän värinpoistoja?

Nyt on laitettu viime syksytä tähän n.10, ja tukka alkaa olla hyvä :) Mut viime kerran jälkeen irtos tosi paljon tukkaa, ja osa katkes tosi lyhyeks.

Mitä muita vaihtoehtoja mulla ois, haluan pitää vaaleena ja juurikasvu melkein musta, vaaleeks saako sitä millään muulla ku värinpoistoilla?

Jos sulla tyvi on omaa tummaa väriä, niin ei tartte tehdä värinpoistoa. Voit laittaa sinne ihan normaalin vaalean värin. :) ja latvojahan sun ei tartte värjätä jos ne on jo vaaleat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Jos sulla tyvi on omaa tummaa väriä, niin ei tartte tehdä värinpoistoa. Voit laittaa sinne ihan normaalin vaalean värin. :) ja latvojahan sun ei tartte värjätä jos ne on jo vaaleat :)

tarttuuko se ihan hyvin? ku tuntuu oudolle et vaalee väri värjäis mustan vaaleeks...

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:

Nyt on laitettu viime syksytä tähän n.10, ja tukka alkaa olla hyvä :) Mut viime kerran jälkeen irtos tosi paljon tukkaa, ja osa katkes tosi lyhyeks.

Mitä muita vaihtoehtoja mulla ois, haluan pitää vaaleena ja juurikasvu melkein musta, vaaleeks saako sitä millään muulla ku värinpoistoilla?

Miksi ihmeessä edes haluat olla vaalea???? Blondithan on tyhmiä....

Alkuperäinen kirjoittaja blondi luonnostaan:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:

Miksi ihmeessä edes haluat olla vaalea???? Blondithan on tyhmiä....

Näytän hyvälle näin :)

Ja onpahan joku valtti, mua voidaan LUULLA tyhmäks värin perustellla, mutta oikeestippa oonki fiksu , haa haa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Värinpoisto on tarpeen kun poistat aikasempaa väriä mut värjäämätön hius ei tarvi värinpoistoa vaan normaali väri riittää. Ja paremmin hiukset kestää kun värjäät vaan sen juuren

Pitää ostaa tänään ja laittaa, kiitoskia neuvoista! :)

Yhteistyössä