uskaltasko jussina ryypätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Rupesinpa vaan miettiin, ku tolle ukolle tuli joku kohtaus ku sille heräs mielenkiintoa nähä millanen oon humalassa. En mä oikeen kyllä itekään tiedä millanen olen, ku enimmillään oon ottanu reilut 3 pulloa siideriä :whistle: ja sekin ennen ku ukon tapasin.

Viimeksi oonki alkoholia ottanu puoli pulloo huhtikuussa -06, ja syksyllä -06 ehkä noin ruokalusikallisen. :D

Että jos sitä ottas nyt ja koittas pikkuhumalaa saada aikaseksi?
Ei kait siitä mitään haittaa ois vaikka vaavia yritelläänki? :ashamed: Kuitenki on 99% varmaa että raskaana en ole vielä.

Mulla on kyllä ollu periaate, että jussina ollaan selvänä, mutta...hmm... Toisaalta nyt ois sikäli hyvä tilanne että kun raskaana en tosiaan vielä ole..

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kannatta varoa. voi kolahtaa hatttuun aika hyvin jos et ennen juonut

Mä olin melkein 28v kun join ja ihmettelin et miksi juodaan, ei tuntunut missään...Eikä se oikein vieläkään oo selvinnyt mulle

kyllä mulla ainakin kilahtaa hattuun jos liikaa juon. enään en juo. lopetan heti kun rupee tuntuu päässä.
joskus on silti sellaisia päiviä etei tunnu menevän hattuun vaikka kuinka kiskois.

En minäkään oo oikeen tuosta alkoholista mitään irti saanu, siksipä se tuntuuki turhalta. Eihän se ole edes hyvää! Mä ihmettelen että miksi edes harkitsen sitä että ottas jonnin verran jussina, että tuo mies näkis mimmonen minusta tulee...

Tuo mitä olen enimmillään ottanu, ni sillon olin muuten normaali hullu itseni, mutta aivot vaan toimi hitaammin. Olihan se kyllä aika jännää että aivot tulee perässä eikä edellä, mutta kyllä mä mieluummin pistän pääni sekaisin huvipuistossa kuin alkoholilla.

Yhteistyössä