tääl on satanu koko päivän enemmän ja vähemmän,välillä on jopa tunti ettei sada,mut sit taas taivas repee.. ja mun pää huutaa raitista ilmaa.. pitäs viedä poika mummulaan tohon vajaan kilometrin päähän kohta ja mietin et uskaltaisko lähtee käveleen ku mun sadevaatteet on töissä ja pojan hoitopaikassa
nyt ei sada,eikä näy tummia pilviäkään,mutta eihän se mitään merkitse
:xmas: