Uskaltaiskohan täällä avautua huolesta lapsen terveydestä...

Siis..meidän 1v10kk ei ole syönyt aiiiikoihin hyvin, on päiviä että hää ei syö mitään. Kaikki konstit on käytetty ja mä rupee kohta luovuttamaan.

Nyt sitten tässä on menny useampi viikko niin että, jäbä makailee pitkin lattioita ja esim yks pv menin 2 tunnin lenkin niin poju makas koko matkan rattaissa, hereillä. Näytti mulle selkänojaa että aa aa ja siellä sit makas (juuri oli heränny päiksyiltä )
Nytkin makaa tyynyn kanssa tuossa lattialla.

Heräsin tähän asiaan kun ,sisko sanoi että poju on flekmaattinen. Mä oon kai vähän hidas mut mä en jotenki ole osannu huolestua..

NYT HUOLESTUIN..Onhan se ollu kipee ja kaikkee mut tää on nyt kestänyt useita viikkoa.

Mua alkaa pelottaa.. Tänään tilasin lääkäri ajan.

Mutta että, what.. :eek: :ashamed:
 
hali sulle
mä olen sitä mieltä, että kasvaminen väsyttää. Välillä on meilläkin päiviä, että ruokaa menee rekkamiehen lasti ja toisena tuntuu, ettei mikään maistu. Kai ne voi olla vaikka kasvupyrähdykset, jotka "oirehtii". Hyvähän se on lääkärillä käydä, jos huolestuttaa, mutta en nyt mitenkään tuosta tekstistäsi hätääntynyt, tuollaista vaihtelua meillä on ollut koko kahdeksan vuotta.

Anna levätä, jos väsyttää ja syödä, jos nälättää. Kasvaminen on rankkaa eikä kaikki päivät ole samanlaisia. Onko poika muuten "tavallinen" (jaksaa leikkiä ja syödä yleensä)
 
ryey
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja ryey:
Hyvä ku tilasit lääkärin.

Mitäs on sairastanut? JOs on vaikka flunssan jälkitautina keuhkokuume...
Vatsataudin ja flunssan.

No, nyt on lääkäri tilattu, joten asia on hoidossa, TOivottavasti ei mitään vakavampaa.
Koska pääsette lääkäriin?


 
Tiedättekö sen olon ku tarpeeks kauan seurailee jotain asiaa niin ei enää tiedä et mikä on normaalia ja koska asiat on viimeks ollu jotenki erilailla...

Mua oikeesti huolettaa nyt niin paljon että pala nousee kurkkuun. Mulle tuli tänää sellain paniikinomanen pelko että tuolla lapsella on leukemia tmv :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hali sulle:
mä olen sitä mieltä, että kasvaminen väsyttää. Välillä on meilläkin päiviä, että ruokaa menee rekkamiehen lasti ja toisena tuntuu, ettei mikään maistu. Kai ne voi olla vaikka kasvupyrähdykset, jotka "oirehtii". Hyvähän se on lääkärillä käydä, jos huolestuttaa, mutta en nyt mitenkään tuosta tekstistäsi hätääntynyt, tuollaista vaihtelua meillä on ollut koko kahdeksan vuotta.

Anna levätä, jos väsyttää ja syödä, jos nälättää. Kasvaminen on rankkaa eikä kaikki päivät ole samanlaisia. Onko poika muuten "tavallinen" (jaksaa leikkiä ja syödä yleensä)
Tuolla pojalle ei niitä rekkalasti päiviä ole koskaan. Ja pituuskasvuhan tuolla pojalla tökkii.. (nyt 83cm ja 10kg).
Kyllä se ajoittain leikkii, mutta suurin osa ajata sillä menee tyynyn kanssa nujuten.

 
pahatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Voi pientä..ei tuo kuulosta normaalilta. Hyvä että tilasit ajan, toivotaan että homma selviää.
Peesi. Hyvä kuulla että joku toimii itse ensin tilaamalla lääkärin, eikä odota että täältä hoputetaan.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Tiedättekö sen olon ku tarpeeks kauan seurailee jotain asiaa niin ei enää tiedä et mikä on normaalia ja koska asiat on viimeks ollu jotenki erilailla...

Mua oikeesti huolettaa nyt niin paljon että pala nousee kurkkuun. Mulle tuli tänää sellain paniikinomanen pelko että tuolla lapsella on leukemia tmv :eek:
Otathan huomioon diabeteksen mahdollisuuden; jos poika menee äkkiä huonommaksi---> nopeasti sairaalaan!!!
 
hali sulle
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja hali sulle:
mä olen sitä mieltä, että kasvaminen väsyttää. Välillä on meilläkin päiviä, että ruokaa menee rekkamiehen lasti ja toisena tuntuu, ettei mikään maistu. Kai ne voi olla vaikka kasvupyrähdykset, jotka "oirehtii". Hyvähän se on lääkärillä käydä, jos huolestuttaa, mutta en nyt mitenkään tuosta tekstistäsi hätääntynyt, tuollaista vaihtelua meillä on ollut koko kahdeksan vuotta.

Anna levätä, jos väsyttää ja syödä, jos nälättää. Kasvaminen on rankkaa eikä kaikki päivät ole samanlaisia. Onko poika muuten "tavallinen" (jaksaa leikkiä ja syödä yleensä)
Tuolla pojalle ei niitä rekkalasti päiviä ole koskaan. Ja pituuskasvuhan tuolla pojalla tökkii.. (nyt 83cm ja 10kg).
Kyllä se ajoittain leikkii, mutta suurin osa ajata sillä menee tyynyn kanssa nujuten.

Koska teillä oli se lääkäri? Soita huomenna neuvolaan ja puhu hoitajalle, jos olet huolissasi eikä lääkäriin pääse heti.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Tiedättekö sen olon ku tarpeeks kauan seurailee jotain asiaa niin ei enää tiedä et mikä on normaalia ja koska asiat on viimeks ollu jotenki erilailla...

Mua oikeesti huolettaa nyt niin paljon että pala nousee kurkkuun. Mulle tuli tänää sellain paniikinomanen pelko että tuolla lapsella on leukemia tmv :eek:
:hug: Koita olla maalailematta mitään kauhukuvia kuitenkaan.
Milloin teillä on se lääkäriaika?
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Onko janoinen, pissaako enemmän kuin normaalisti?? kannattais käydä neuvolassa otattamassa verensokeri!!!!
Juo kyllä paljon..ÖISIN!!! (kele) vettä litkii ja pissaa siis paljon.
Sitten et odota yhtään vaan menet vaikka päivystykseen otattamaan sen sokerin!!!!! Ketoasidoosi voi tulla tunneissa ja on hengenvaarallinen!!!!!
 
lääkäriin mars
Anemia voi hyvinkin olla. Minulla ei omakohtaista kokemusta asiasta, mutta kaverin lapsella oli 2-vuotiaana samantyylinen tilanne. Sillä oli tuolloin HB muistaakseni 38 ja joutui olemaan sairaalassa viikon verran.
 
hali sulle
soita päiväystävälle hetikin, jos oikein nyt huolestuttaa. Turhaan ittesäs stressaat :) Lääkärille kerrot oireet ja sanot olevas huolissas, ne pyytää verikokeeseen (esim. diabeteksen poissulkemiseksi, jos niistä tarve on akuutti)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Tiedättekö sen olon ku tarpeeks kauan seurailee jotain asiaa niin ei enää tiedä et mikä on normaalia ja koska asiat on viimeks ollu jotenki erilailla...

Mua oikeesti huolettaa nyt niin paljon että pala nousee kurkkuun. Mulle tuli tänää sellain paniikinomanen pelko että tuolla lapsella on leukemia tmv :eek:
:hug: Koita olla maalailematta mitään kauhukuvia kuitenkaan.
Milloin teillä on se lääkäriaika?
Perjantaina..

 
vieras
Mun mielestä, kun kerran kamalasti huolestuttaa (eikä yöunista tule todnäk mitään), voi vaikka johonkin päivystyspuolellekin soittaa. Voi vähintäänkin kysellä, ties vaikka heillä olisi jokin hyvä neuvo nyt tähän hätään. Itse kokeilisin ehkä antaa jotain ehdotonta lempiruokaa, niin näkis sitten saako yhtään virtaa..
 
ryey
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Tiedättekö sen olon ku tarpeeks kauan seurailee jotain asiaa niin ei enää tiedä et mikä on normaalia ja koska asiat on viimeks ollu jotenki erilailla...

Mua oikeesti huolettaa nyt niin paljon että pala nousee kurkkuun. Mulle tuli tänää sellain paniikinomanen pelko että tuolla lapsella on leukemia tmv :eek:
Otathan huomioon diabeteksen mahdollisuuden; jos poika menee äkkiä huonommaksi---> nopeasti sairaalaan!!!

Mulle tuli nyt kans mieleen DIABETES!




 
M
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Tiedättekö sen olon ku tarpeeks kauan seurailee jotain asiaa niin ei enää tiedä et mikä on normaalia ja koska asiat on viimeks ollu jotenki erilailla...

Mua oikeesti huolettaa nyt niin paljon että pala nousee kurkkuun. Mulle tuli tänää sellain paniikinomanen pelko että tuolla lapsella on leukemia tmv :eek:
:hug: Koita olla maalailematta mitään kauhukuvia kuitenkaan.
Milloin teillä on se lääkäriaika?
Perjantaina..
Noilla oireilla et varmasti odota niin kauan!
 

Yhteistyössä