uskaltaiskohan sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shenda81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shenda81

Aktiivinen jäsen
11.01.2008
1 618
0
36
uskaltaiskohan sitä aloittaa pillereitten syömistä taas raskauden jälkeen????
Kun olen niin paljon lukenut siitä että munasarjat ovat jotenkkin menneet "lepotilaan" kun on uudestaan ruvettu syömään pillereitä eikä sitä toista tulekkaan enään niin helposti.

ja tasottaiskohan ne vähän näitä mielialan vaihteluita`??Kun tunnen olevani huono äiti ja kaikkee muuta :ashamed: :ashamed:

Miten onko asiasta kellään kokemusta????

-kiitos-

No mun kokemuksen mukaan ei ne ainakaan mielialan vaihteluita tasaa. Päinvastoin. Mutta niinhän ne viisaat lääkärit sanoo ettei vaikuta hedelmällisyyteen. Omakohtaista kokemusta ei ole pillereistä. Rengasta käytin raskauksien välissä ja ihan normaalisti tulin raskaaksi kun jäi pois.

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
No mun kokemuksen mukaan ei ne ainakaan mielialan vaihteluita tasaa. Päinvastoin. Mutta niinhän ne viisaat lääkärit sanoo ettei vaikuta hedelmällisyyteen. Omakohtaista kokemusta ei ole pillereistä. Rengasta käytin raskauksien välissä ja ihan normaalisti tulin raskaaksi kun jäi pois.

millanen se rengas on????Auttoko yhtään mielen heilahteluihin???

Mulle lääkäri nimenomaan sanoi, että pillereiden jälkeen elimistö tavallaan herää siitä lepotilasta ja tulee ehkäpä vielä helpommin raskaaksi. Pitänyt itsellä myös paikkaansa: ennen esikoista olin syönyt pillereitä yli 6v. ja heti ekasta kierrosta raskaaksi, toinen sai alkunsa kun olin käyttänyt rengasta 2v ja heitin sen pois, taas heti ekasta kierrosta. Henk. koht. tuntui että tuo rengas vaikutti vähemmän mielialaan.

Yhteistyössä