uskaltaisko soittaa ihastuksen ovikelloo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Mikset laittaisi tekstaria ja pyytäisi miestä sinun luoksesi teelle!

ei se mies oo tekstari ihmisii. mielummin mä meen sen luo ku mä en oo ehtiny viel siivota. pitäähän kämppä olla siisti ku sinne miehen rehaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä, kun rekkauduit. Koska meinaat yrittää uudestaan?

no en ainakaa tänään ku ei se mies oo vieläkää kotona :( laitoin kaverille tekstarin et mitä tekee jos vaikka menisin sielä käymään. en jaksa kotona yksin olla ja miettii sitä miestä. olin jo valmis meneen sinne oven taa ja nyt sitte on vaan paha mieli :/

Alkuperäinen kirjoittaja Höpsöläinen:

no en ainakaa tänään ku ei se mies oo vieläkää kotona :( laitoin kaverille tekstarin et mitä tekee jos vaikka menisin sielä käymään. en jaksa kotona yksin olla ja miettii sitä miestä. olin jo valmis meneen sinne oven taa ja nyt sitte on vaan paha mieli :/

Huomenna on uusi päivä = )

Alkuperäinen kirjoittaja Höpsöläinen:

Huomenna on uusi päivä = )

no niin on mut silti ottaa päähän :headwall: eikä kaverikaa vastaa tekstariin

no olin miehen luona viime yön. nukuttiin vaan koko yö. ei sit puhuttu mitää mis mennään eikä muutenkaa paljo puhuttu ku kummanki piti lähtee pian töihin.

en mä oikein tiedä mitä tässä tapahtuu vai tapahtuuko mitää :|

Sie olit siellä yötä, mutta mittään ei tapahtunu? Ohan se jo jottain, että kuitennii yötä olitte saman katon alla, eikös vaan? Mittee työ teitte, jos ette puhuneet ettekä pussanneet? Miten sie sinne yöksi päädyit?

No. Johan tuli kysymystulva :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Sie olit siellä yötä, mutta mittään ei tapahtunu? Ohan se jo jottain, että kuitennii yötä olitte saman katon alla, eikös vaan? Mittee työ teitte, jos ette puhuneet ettekä pussanneet? Miten sie sinne yöksi päädyit?

No. Johan tuli kysymystulva :ashamed:
no kyl me vähän juteltiin illalla mut mentiin pian nukkuun. aamulla sit piti niin kiireesti tehdä lähtöö töihin et siinä ehtiny jutella. olin eilen parilla olusella ja sielä sit sattu oleen se mies ja päädyin hänen luo

mä ihmettelen et miks se mies pyyti mut yöksi? nukuttiin vaan vierekkäin, miehen käsi aluks mun yli. se mies pyörii melkein koko ajan mun mieles mut tulee väkisin mietittyy et ei sitä kiinnosta :/

Yhteistyössä