Uskaltaisko niitä lidlin vaippoja ostaa?

Tekis mieli muksulla kokeilla,kun kehuja niistä oon kuullut.Tällähetkellä liberoa ollaan käytetty,mutta eikös ne lidlin vaipat tuu edullisemmaksi?Kokemuksia siis muilta haluisin näistä vaipoista kuulla...siis pitääkö kuivana ja onko iholle hyvä? :wave:
 
hei
Itse oon kanssa niistä kyselly ja paljon hyvää kuullu. :) Kuulemma ovat normaalia isompia, mutta muuta miinusta ei silleen ole (tietenkään kaikki ei käy kaikille, mut muuten.) :)
 
Ne on tosi hyviä, meillä ainakin toiminut. Mä ostan pääasiassa Pirkan vaippoja sekä Muumia ja Lidlissä käydessä heidän vaippojaan.

Ostin just edellispäivänä kaksi pakkausta Liberoa ja meillä ei toimi öisin ollenkaan. Kuopuksen 1v vaippa falskasi kahtena yönä, vaikka kuinka ne saumat ja resorit kohdalleen asettelin. Päivävaippoina ok. Meillä siis käytetään näitä huonoja halpisvaippoja, kuten eräät täällä asian ilmaisevat :whistle: :D
 
hoo
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
me ja muutavat tuttavamme emme käytä mitään muita kuin liiterin vaippoja. hakkaavat mennen tullen ja palatessa kaikki muut: sekä hinta että laatu.
Joo. Lillin vaipat on parhaita, eikä ole kyse rahasta, vaan laadusta!
 
vaipparitari
lidlin vaivat havaittu hyviksi täälläkin,meillä käytetty näin vaippoja 1,5 v(välillä kokeiltu myös muun merkkisiä)nyt öisin käytetty-päivällä housuvaippoja,mutta näitä ei lidlin-muun merkkiset tulevat halvemmaksi=)
 

Yhteistyössä