Uskaltaisko laittaa tytölle raidat itse vai olisikohan viisaampi viedä kampaajalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Meidän 11 v tytöllä on pitkät ja paksut hiukset, väriltään ruskeat. Haluaisi niihin kovasti pari vaaleaa raitaa ja lupasin, että hillityt raidat saa ottaa. Mietin vain, että arvaisiko itse ostaa kaupasta jonkun värin ja sutia tuohon eteen pari raidantynkää vai oisko viisaampi viedä suosista kampaajalle? Onko kokemuksia? Ja jos itse tekee, niin mikä olisi sellainen hiusystävällinen väri noin nuorelle. Ja yleensäkin kun kyseesä tummanruskeat hiukset niin mikäköhän värisävy olisi hyvä. En halua, että näyttää kuitenkaan miltään kovin "värjätyltä".

Mä voisin melkein väittää että mikään vaalentava ei ole kovinkaan hiusystävällinen :) , mutta jos on pakko saada raidat niin varmaan laittaisin itte, pääsis paljon halvemmalla ja sais itte päättää kuinka paljon niitä raitoja sitte tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kampaajalle. Joko 11v tytöt värjää hiuksiaan ihan yleisesti? Tiedän että jotkut aina, mutta onko jo ihan tavallista?

Meidän neiti on "itkenyt" jo koko viime vuoden, että haluaisi sävyä tai väriä hiuksiin. Heidän luokallaan se tuntuu olevan ainakin yleistä. Joskus heikkona hetkenä lupasin, että kun 5. luokalla on niin sitten voidaan kokeilla jotain väriä ja nyt tuota luokkaa käy ja juuri oli nuo 11 v synttäritkin ja pyysi synttärilahjaksi raitoja hiuksiin kun tietää että koko väriin en suostu.

Uusimmat

Yhteistyössä