Uskaltaisitteko lähteä...

Kertokaas mulle mielipiteitä, kokeneemmat mammat, uskaltaisitteko vielä lähteä tilanteessani ruotsin risteilylle..?!

Toista lasta odotan, rvk nyt 31+5. Ensi viikolla kun lähtö olisi, on viikkoja tasan 33. Eli vielä aika vähän, MUTTA...

Viimeisen viikon aikana on supistellut tosi paljon. Osa on ihan niitä harkkasuppareita, mutta välillä kyllä maha pingottuu niin, että ihan sattuu. Lisksi vauva painaa kovasti nyt tonne alas, paikat on hellinä ja käveleminenkin sattuu. Iltaisin sohvalla pötkötellessä vauvan liikkeet oikein sattuu kun tuntuu että poraa päätään tonne alas ja möyrii kovasti.

Mun esikoinen syntyi sektiolla viikolla 38, eli en tiedä ollenkaan miltä kivuliaat supistukset tuntuu tai miten synnytys alkaa. Nyt mietin, että jos nää onkin jotain synnytyksen alkumerkkejä ja se alkaa just kun ollaan laivalla... :eek: Vai onko nää normaaleja tuntemuksia tässä vaiheessa raskautta? Kun en tiedä. :ashamed:

Lähtisittekö mun tilassa reissuun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Me ollaan lähössä kesälomareissulle, kun mulla viikkoja 32, ja matkalla ollaan viikko, ja siihen sisältyy mm. turku-tukholma-turku risteily :wave:
Joo, en mäkään muuten epäröisi, vähänhän noita viikkoja on.

Mutta nää oireet mietityttää. Niin ja välillä on ollut sellasta menkkamaista kipua tuolla alaselässä - se unohtui vielä listasta. :ashamed:

 
vieras
kyllä noi oireet ainakin ihan normaaleilta kuullosta noilla viikoilla. itsellä ollut samanlaisia mutta silti molemmat yliaikaisia. joten ihan huoletta lähtisin reissuun
 
Rollolainen
lähtisin!
mä lhdin Rovaniemelle junalla, ku n odotin tuota kakkosta ( aikaa tästä on jo15v) l neuvolan täti sanoi että omalla vastuulla lähden, viikkoja oli jotakin reilut 30 silloin. sairaaloitahan on muuallakin ja varmistin konduktööritä että juna olis kyllä tarvittaessa pysähtynyt millä asemalla vaan jos olis mun synnytys alkanut.
 

Yhteistyössä