Uskaltaisitko ostaa? (huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Etsin aristokatit dvd:tä . ainoa tällä hetkellä tarjolla oleva (huutiksessa) on myyjälä, jolla on palautesaldo arveluttava. 1800 positiivista löytyy, mutta yli 40 neutraalia ja 3 negaa.

Neutraalit on saatu lähinnä huonokuntoisten vaatteiden myynnistä siisteinä...

Mainostaa dvd:ssä olevan PIENIÄ naarmuja, mutta voikohan luottaa. Kyseessä siis keräilyyn tarkoitettu dvd..

Ite en ostais dvd levyjä kovin mielellään huutiksesta tai muutenkaan käytettynä ilman, että on mahdollisuus omin silmin tarkistaa kunto ennen kauppoja. Kun aika pienetkin naarmut voi pahimmillaan vaikuttaa levyn toimivuuteen, jos sattuvat olemaan "väärässä" kohtaa. Tietysti jos myyjän kanssa ennalta vaikka kävis keskustelua, että antaako hän palautusoikeuden jos levy ei testattaessa toimikaan hyvin...

Jotkut ruikuttaa ihan ihme asioista, ja antavat neutreja, vaikka ei olisi mitään syytä. Siis mulla ei ole muita kun positiivisia itsellä, mut mitä lähipiirissä olen kuullut, niin ihan kummasta annetaan välillä neutri

Niin lisään vielä, että ite en pitäis tuota neutraalien määrää sinänsä kauhean isona, kun kauppoja on noin paljon. Mutta lukisin vähän saatuja palautteita ja ko. myyjän mahdollisia vastauksia niihin. Joskus nimittäin selvästi niistä välittyy myyjän tyly asenne tai tietty yhteistyöhaluttomuus mahdollisten erimielisyyksien kohdalla ja silloin jättäisin huutamatta kyllä. Koska mun mielestä edelleen käytetyn dvd:n ostaminen noin yleensä on vähän riskialtista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Löytyy huutiksesta toinenkin. Tarkastin just. Haku ei aina toimi oikein. Kokeile osastokohtaista hakua. Itse en ostais missään nimessä.
En kyllä dvd osastolta löydä kun tuon yhden. No. Jos jätän senkin tällä kertaa väliin =(

Oon tulllut jo siihen tulokseen, että nää palautteet ei myyjästä paljon kerro. Tuolta "eliitistä" tuntuu kyllä löytyvän myyjiä, joilta useatkin negat/neutraalit taitavat puuttua vaan kostopalautteiden pelossa. Noista positiivisistakin voi lukea paljonkin rivien välistä...

Yhteistyössä