Tuolla logiikalla ei parane mennä kouluun, koska siellä voi olla kouluammuskelija. Ei voi laittaa lastentarhaan, onhan niihinkin hyökätty. Kauppaan ei todellakaan voi mennä. Vaasassakin on rähjähtänyt autopommi, New York on aivan pois laskuista.No mä kyllä ymmärrän tämän, kun ajattelee Suomessakin olleita kauppakeskuspommeja ja -ammuskeluita ja kouluammuskeluita.
Sehän on väkijoukollisesti suuririskinen kohde.
Niin ja se että mä YMMÄRRÄN toisen pelon, ei tarkoita sitä, että MÄ pelkäisin/hysterisoisin =)Tuolla logiikalla ei parane mennä kouluun, koska siellä voi olla kouluammuskelija. Ei voi laittaa lastentarhaan, onhan niihinkin hyökätty. Kauppaan ei todellakaan voi mennä. Vaasassakin on rähjähtänyt autopommi, New York on aivan pois laskuista.
Kuten sanoit terve järki kehiin. Miksi lopettaa Suomessa eläminen vain siksi että joku räjäyttelee pommeja jossain muualla? Ymmärtäisin jos olisi ollut tarkoitus lähteä Osloon. Tai jos edes Oslossa olisi ollut kohteena huvipuisto.
Joo, elämä on hävitty siinä kohtaa, jos hengitetään mutta pelätään ja rajoitetaan kaikkea sen tähden.Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;24249105:Tottakai.
Uskalsin Myyrmannin räjähdyksen jälkeen mennä kauppakeskuksiin ja uskalsin Sellon ammuskelun jälkeenkin.
Ei kuolemaa pidä pelätä.
Mä ymmärsin kyllä että sä ymmärrät etkä hysterisoiNiin ja se että mä YMMÄRRÄN toisen pelon, ei tarkoita sitä, että MÄ pelkäisin/hysterisoisin =)
Aika hyvin verrattu, ajatellen, että Suomi on sekaantunut siihenkin.Mä ymmärsin kyllä että sä ymmärrät etkä hysterisoi
Mä tosin en itse tässä tapauksessa edes ymmärrä miksei lintsille menisi. Joka päivähän jossain paukkuu pommeja, ellei muualla niin Afganistanissa.