Uskaltaisitko jättää jollekin vastaajaan henkilökohtaisen viestin jos et tiedä onko numero varmasti oikea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olikohan tyhmästi tehty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olikohan tyhmästi tehty

Vieras
Siis jos vastaajassa ois joku automaattiviesti joka ei kerro kenen vastaaja se on, vaan vain että se on tavoittelemanne henkilön vastaaja. Ja joutuisit kertomaan vastaajaan jotain tosi henkilökohtaisia asioita, nimen ja henkilötunnuksen yms...Jäi vaivaamaan älyttömästi että teinköhän ihan tyhmästi kun jätin viestin, mutta henkilö ei vastannut puhelinajallaan niin oli pakko.

Riippuu viestin sisällöstä.

Meidän lapsen puhelimeen tulee tasaisin väliajoin puheluita, numero on salainen ja olen kieltänyt lasta vastaamasta tuntemattomiin numeroihin.

Alkoi kaduttaa kyllä ihan älyttömästi kun jätin viestin, voisko kellään olla edes töissä puhelinajalla vastaaja päällä. Se oli mun tuurilla tietysti jonkun väärän ihmisen numero. Sain sen puhelimessa ja kirjasin kerralla ylös joten ihan hyvin se vois olla väärin kirjattu. En löydä sitä Enirosta tai mistään.

[QUOTE="aloittaja";26748156]Alkoi kaduttaa kyllä ihan älyttömästi kun jätin viestin, voisko kellään olla edes töissä puhelinajalla vastaaja päällä. Se oli mun tuurilla tietysti jonkun väärän ihmisen numero. Sain sen puhelimessa ja kirjasin kerralla ylös joten ihan hyvin se vois olla väärin kirjattu. En löydä sitä Enirosta tai mistään.[/QUOTE]

Olisi kannattanut silloin kun numeron sait varmistaa että kirjoitit oikein.

Enkä jättäisi viestiä jos en olisi varma numerosta.
Jättäisin vaikka soittopyynnön vastaajaan.

Myöhäistä se tarkistaminenkaan enää on kun viesti on kuitenkin jo jätetty. No enää ei auta muu kuin toivoa että se meni oikealle henkilölle, tai että jos se ei mennyt niin se henkilö jolle se meni sattuis olemaan luotettava ja poistais vaan viestin levittelemättä mun tietoja (onko sellaisia edes nykyään) Aina vaan teen kaiken väärin :( No selviää se kuitenkin joskus että oliko oikea henkilö, jos ei ollut niin mitään ei tapahdu sen asian eteen minkä takia soitin

Yhteistyössä