Uskaltaisitko antaa toisten suunnitella hääsi etkä saisi osallistua suunnitteluun mitenkään?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tuli tämä kysymys mieleen kun kattoin loppua ohjelmasta Paremmat häät. Siinä on kaksi paria jotka suunnittelee sille toiselle parille häät. Se pari joka suunnittelee eniten kohdilleen osuvat häät voittaa häämatkan.

Joskus on tullut sellaasta ohjelmaa jossa sukulaaset ja ystävät järjestivät parille häät viikossa pienellä budjetilla.

Mä en ikinä voisi antaa toisten suunnitella noin tärkiää asiaa ilman, että itte tietääs missä mennään! :D

Anoppi suunnitteli meidän häistä noin 95% ja annoin emnnä vaan, kun pääsin näin paljon helpommalla. En jaksanut kiinnostua kauheammin ja pääsin ikään kuin valmiiseen pöytään, kun joku jolla piisasi virtaa ja intoa teki sen mun puolesta :)

Sukulaisten ja ystävien tai oman miehen antaisin mutta en jonkun tuntemattoman. Mulla oli itelläkin vaikeuksia päättää hääpukua kun en oikeestaan löytäny rumaa pukua mistään. Joskus oon kattonu sitä missä sulhanen suunnittelee ja se yks rupes poraan sitä pukuaan vaikka se oli ihan tavallinen hääpuku, en oikein ymmärrä miks menee tollaseen ohjelmaan jos on tosi tiukat vaatimukset puvun suhteen.

Kyllä mullakin äiti, sisko ja tietyt kaverit tietää aika tarkalleen mistä tykkään, mutta en silti antaasi heidän suunnitella. Suunnittelisin itte ja ottaasin ehdotuksia vastaan.

Muuten saisi suunnitella, mutta hääpukua en missään nimessä antaisi valita. Minulla on niin tiukat vaatimukset sen suhteen, enkä tähän päivään mennessä ole sellaista pukua nähnyt, joka on oikeasti juuri eikä melkein. Meillä oli sitten siviilivihkimys, joten sekin ongelma ratkesi. Ei jäänyt muistoja rumasta puvusta, kun se oli vaan päivä muiden joukossa, vaikkakin paras sellainen. :)

En antaisi suunnitella kaikkea, mutta osan ottaisin ihan kiitollisena vastaan. Puku olisi pakko saada päättää itse, ja hääpaikankin mieluiten. Minulle tunnelma on todella tärkeää, enkä haluaisi mitään kalseaa, muutamalla rehulla sisustettua seurakuntasalia....En ole kyllä mikään millimetrin viilaaja, että osan suunnittelusta voisin antaa toisiin käsiin.

Uusimmat

Yhteistyössä