Uskaltaisinkohan minäkin liittyä jo tänne puolelle...

Elikkä pe-illalla tuli testistä haamujen haamu, eilen aamulla oli haamu edelleen, mutta selvästi tummentunut. Tein myös eilen illalla huvikseni ovistestin (sekin kun kuulemma voi näyttää raskauden ja tiedän lähes 100% varmasti että nyt ei ole ovista... ) ja siinä tuloksena oli PALJON vahvempi viiva kuin kontrolli :D

Tänä aamuna annoin sitten miehelle "lahjaksi" r-testin jossa haamu (ohjeiden mukaan tarkoittaa positiivista).

Koko tämän vkon olen ollut ihan nuutunut, palellut ja olen syönyt kuin hevonen :ashamed: Alavatsalla ( =kohdun kohdalla) ollut erikoisia tuntemuksia... Jotenkin sitä on vaan ajatellut että kuvitteleekohan noi oireet vaan :D

Koskahan kannattais testailla niin, että ois mahdollisuus jo tuohon vahvempaan plussaan...? Menkat mulla alkanut viime kuun 11.pvä, että melko ajoissa olen testaillut...

Kiitos jos joku jaksoi lukea ja vastauksista kiitän vielä enemmän! =) :flower:

*muoks* Täytyy vielä lisätä, että mulla on tosi epäsäännöllinen kierto jos se tähän asiaan vaikuttaa :)
 
Saa kai tänne liittyä vaikkei raskaana olisikaan. Mut toivottavasti sinä olet, jos se kerran on toiveissa :) Itse olen testaillut vasta kun testi varppina näyttää ollako vai eikö olla, oikeastaan olen käynyt suoraan neuvolassa pissalla. On tulos varma eikä tarvi arvuutella. :)
 
Onnea :flower: :flower: Plussahan se haaleakin viiva on, ja koko ajanhan se raskaushormooni lisääntyy, eli varmaan se viiva vahvistuu päivä päivältä.
Mä tein plussatestin kaksi vuotta sitten isänpäivänä (sitä ennen pari haamujen haamua) ja nyt tuolle heinäkuun 2007 kullannupulle odotetaan pikku-sisarusta :heart:
Onnea odotukseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Onnea :flower: :flower: Plussahan se haaleakin viiva on, ja koko ajanhan se raskaushormooni lisääntyy, eli varmaan se viiva vahvistuu päivä päivältä.
Mä tein plussatestin kaksi vuotta sitten isänpäivänä (sitä ennen pari haamujen haamua) ja nyt tuolle heinäkuun 2007 kullannupulle odotetaan pikku-sisarusta :heart:
Onnea odotukseen :)
Kiitos, hirveästi kyllä toivon että tämä nyt olisi sitä :heart:

Onnea sinullekin! :flower:




Sitä vaan mietin, että koskakohan "kannattaisi" testailla, ei viitsisi ihan joka päivä tuhlata testiä... Ensi vkon lopulla..?

 
iltaa,
raskaushormoonin määrä muistaakseni tuplaantuu joka toinen päivä...että koko ajan sen määrä kasvaa, jos vaikka testaat ylihuomenna ni on varmaan jo ihan tumma viiva!
tsemppiä matkaan!!
 
Kiitos :) Minäkin muistelen että hgc kaksinkertaistuu joka toinen päivä. Mutta jos malttaa vaikka viikon odottaa niin varmasti silloin on jo tosi vahva viiva. Tosin kaikilla se testiviiva ei tule kovin tummaksi vaikka raskaus olisi jo pitkälläkin. Monet testit taitaa olla sellaisia että mikä tahansa aika vuorokaudesta käy, mutta aamuvirtsasta tulee "vahvempi" tulos.
 

Yhteistyössä