uskaltaisinko vielä vauvaa

mun edellinen vauva syntyi n.5vkoa sitten,kuolleena ja nyt olemme lapsen isän kanssa viimepäivinä keskustelleet uudesta vauvasta,tai lähinnä siitä että uskaltaisiko vielä yrittää...mikään korvike vauvasta ei olisi tulossa menetetyn tilalle,vaan aikoinaan kun odottamaan aloin,olimme keskustelleet että toinen lapsi heti perään.
 
:hug: Olen pahoillani menetyksestänne. Kyllä uskallat. MInulle syntyi aikanaan sairas lapsi ja kuoli 13 päivän ikäisenä. Tasan vuosi myöhemmin samana päivänä syntyi terve poika. Onnea vain yritykseen. Elämässä tulee näitä ikäviäkin asioita, mutta älä anna niiden estää elämistä. :flower: :heart:
 
AMH
Perjantaina hautaamme tytön .joka syntyi viikolla 23. Syksyllä olemme ajatelleet koittaa uudelleen..tottahan pelko uudesta menetyksestä on varmaa koko ajan mukana, jos nyt vielä onnistaa. Se kun on nyt nähty, että kaikkea voi sattua.
Ei muuta, kun uutta yritystä suosittelen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja AMH:
Perjantaina hautaamme tytön .joka syntyi viikolla 23. Syksyllä olemme ajatelleet koittaa uudelleen..tottahan pelko uudesta menetyksestä on varmaa koko ajan mukana, jos nyt vielä onnistaa. Se kun on nyt nähty, että kaikkea voi sattua.
Ei muuta, kun uutta yritystä suosittelen.
:flower: Olen pahoillani, että noin kävi. Onnea uuteen yritykseen syksyllä. :hug:
 

Yhteistyössä