Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin vuosia sitten Santorinilla. En ihan vakituiseen asumiseen jaksaisi näin pelkistettyä tyyliä, mutta kesämökkinä menisi...

images

images

Tuossa makkarissa saisi mun mies juosta mua karkuun...:heart: :p
stone-villa-santorini.jpg

• Tykkää
Reactions: dipt ja Shesie
Nyt menen nukkumaan, mutta en meinaa malttaa olla laittamatta kuvia...jos ensin oli keltaista, niin vihreäkin on kiva väri joukossa:

images

images

small-kitchen-ideas-green-small-kitchen-ideas-picture-home-ideas-home-decor-11cqkl6u.jpg

Kävin vuosia sitten Santorinilla. En ihan vakituiseen asumiseen jaksaisi näin pelkistettyä tyyliä, mutta kesämökkinä menisi...

images

images

Tuossa makkarissa saisi mun mies juosta mua karkuun...:heart: :p
stone-villa-santorini.jpg

Salvador Dali teki hauskaa taidetta, hänen Portlligatin talomuseo olisi hauska nähdä. Ei ole tullut vielä käytyä (sinne pitää varata aika etukäteen), vaikka on tullut Kataloniaa jo nuohottua aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29477877:
Salvador Dali teki hauskaa taidetta, hänen Portlligatin talomuseo olisi hauska nähdä. Ei ole tullut vielä käytyä (sinne pitää varata aika etukäteen), vaikka on tullut Kataloniaa jo nuohottua aika paljon.

Vau. :)
Noita täytettyjä eläimiä en kyllä ottaisi...:D

salvador-dali-house-port-lligat.jpg

dali-house-photo_986964-770tall.jpg

Olen alkanut miettiä keittiön maalaamista. Keltainen olisi ihana koska se on aamuauringon kanssa ihana yhdistelmä keittiössä, mutta sitä on käytettävä aika säästeliäästi ja se sävyn kanssa on oltava tosi tarkka.

Allaolevassa kuvassa on kaksi mun lempparia eli ruskealla murrettu keltainen ja vähän siennaan päin menevä seinän väri.

Keltaisen ja tumman puun yhdistelmiä on paljon amerikkalaisissa sisustusjutuissa ja ne ensi alkuun vaikuttivat raskailta, mutta mun silmä on alkanut tottua...

images

Tämmöinen olisi hauska ja tuju yhdistelmä, eli keltainen ja vihreä. :D
images

97697ba00fecc9564add6553629a7489.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja dipt
[QUOTE="apua!";29480179]Tämä ketju saa silmäni vuotamaan verta.[/QUOTE]

No mene nyt hyvä ihminen silmälääkäriin! :attn:

Tän tyylinen kylppäri
kylpyhuone-mustavalkoinen2.jpg

Makkari
mustavalkoinen-makuuhuone2.jpg

Keittiö
keittiö2.jpg

Eiköhän se tullut selväks :D
Tällä hetkellä on tuon mustan tilalla tummaa puuta, mut jos tässä sit joskus rakennuttamaan aletaan niin sit.

Hah, mä hokasin millai tuo onnistuu :laugh:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miä.
Shesie...upeita!! :O :heart: Jotenkin tosi hyvin on saatu omia kokonaisuuksiaan noista.

Eihän tästä ketjusta pääse pois. :D Minerwan linkkejä ei mun känny näytä, katson ne jahka pääsen läppärille...:)

• Tykkää
Reactions: Shesie

Yhteistyössä