Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 761
19 179
113
Tuon sisustusinhokkiketjun jälkeen tulee fiilis että ei uskalla kohta sisustaa ollenkaan. :D
Mutta jos laitettaisiin kuvia että mistä mammat tykkää? Mun kuvat saa lytätäkin. :)

Mulla sisustusmaku ja tyylit on niin moninaisia että ne eivät pysy, mutta mulla on alkanut olla jokin ihme keski-ja etelä-Eurooppa -kausi, yhdistettynä koruttomiin perusmateriaaleihin kuten tiili, kivi ja puu.

Jos mulla olisi mökki etelämpänä niin siellä olisi vähän tällainen keittiö, tuo hella on ihana, samoin kattoparrut. Ainut että puuhella ei olisi kuin koristeena mulla...keittiön muoto ei ole passeli, tuosta ottaisin vain osia....:

maalaiskeittio2.jpg

Tuonne keittiöön joku kiva sipulikranssi heitettynä vielä.

Makkaria:
images

Tässä on muuten vaan hauska kuva, vaikka itse en ihan noin sisustaisi...mutta ihanat värit ja valaistus:
2.jpg

• Tykkää
Reactions: Shesie
[QUOTE="omg";29475034]Hyi...[/QUOTE]

Mä tiesin...mä tiesin että tämä tulisi olemaan toinen haukkuketju. :laugh:

Mutta sä joka siellä yököttelet niin laitahan kuvia tulemaan.

• Tykkää
[QUOTE="vieras.";29475043]Hanki uudet sisustuslehdet, maaiisromantiikka meni jo.[/QUOTE]

Mä en ole edes kovin maalaisromantikko. Mutta oikeasti olisin valmis peruselementteihin omassa kodissa, en muodin takia vaan perusmateriaalien...mun lapsuudenkodissa on iso, valkea leivinuuni, 1800-luvulta. Totuin sitä katselemaan.

No mä tykkään monenlaisista, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen elokuvissa ja sarjoissa nähtyä, kuten Carrie Bradshawin luukku:
Carrie-Bradshaws-Apartment.png

Ja Bree Van De Kampin talo
bree_living_room_11.jpg

Ja oikeastaan kaikkien muidenkin Desperate Housewivesien.

Löytyi enemmän Sims-kuvia kuin oikeita.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tuon sisustusinhokkiketjun jälkeen tulee fiilis että ei uskalla kohta sisustaa ollenkaan. :D
Mutta jos laitettaisiin kuvia että mistä mammat tykkää? Mun kuvat saa lytätäkin. :)

Mulla sisustusmaku ja tyylit on niin moninaisia että ne eivät pysy, mutta mulla on alkanut olla jokin ihme keski-ja etelä-Eurooppa -kausi, yhdistettynä koruttomiin perusmateriaaleihin kuten tiili, kivi ja puu.

Jos mulla olisi mökki etelämpänä niin siellä olisi vähän tällainen keittiö, tuo hella on ihana, samoin kattoparrut. Ainut että puuhella ei olisi kuin koristeena mulla...keittiön muoto ei ole passeli, tuosta ottaisin vain osia....:

maalaiskeittio2.jpg

Tuonne keittiöön joku kiva sipulikranssi heitettynä vielä.

Makkaria:
images

Tässä on muuten vaan hauska kuva, vaikka itse en ihan noin sisustaisi...mutta ihanat värit ja valaistus:
2.jpg

Tosi kivoja :)

• Tykkää
Reactions: Echo
No mä tykkään monenlaisista, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen elokuvissa ja sarjoissa nähtyä, kuten Carrie Bradshawin luukku:
Carrie-Bradshaws-Apartment.png

Ja Bree Van De Kampin talo
bree_living_room_11.jpg

Ja oikeastaan kaikkien muidenkin Desperate Housewivesien.

Löytyi enemmän Sims-kuvia kuin oikeita.

Sininen on ihana väri sisustuksessa, sininen takaisin. :attn:

Kivinen, valkoiseksi rapattu iso funkkistalo, jonka sisätilat ovat avaraa tilaa, jossa on tilaa hengittää. Jopa vähän julkistilamainen, minimalistinen, tyhjä, jopa kliininen. Paljon valkoista, loft-fiilistä, ei niin hiottu, särmää. Taidetta, designia, maisemat, luonto, erikoinen, keräily, kerroksellisuus, aitous, tunne.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Shesie
No tää ei oo sisustusta, koska ulkoa, vaan...

...ulostusta? Jokatapauksessa, tää ois ollut mun lemppari talon väri, mutta mies esti. Nyt talo on petroolinsininen/vihreä. No, sekin on ihan okei.

Värejä, värejä...:heart:
Vaikka teidän lähellä olisi tullut muutama ojaanajo ja kolari jos mies ei olisi pysynyt lujana. ;)

Kylppäreitä:

Tuo kylppäri on muuten vähän tunkkainen ja raskas, mutta tuo lämmin keltainen seinäväri kiinnostaa:
images

Tää kylppäri kävisi sinne keskiaikaiseen mökkiin Saarenmaalle tai johonkin:
images

• Tykkää
Tässä on sellaisia näkymiä, joita voisin ihan mielelläni katsella kotonani :)

Verdant05dailyicon.jpg

470bfe16d6833bff08d9d9c757236580.jpg
'

large_gallery_8_18.jpg

Tosin haluan kuitenkin, että esim. meillä kotona on myös jotain maanläheistä ja "suomalaista" :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ilaria: ihanan viileänraikas tyyli. :)
Ylimpään kuvaan tarvii kyllä kaivaa vähän kuvettakin. :D

Yhteistyössä