Uskaltaakohan syödä vanhuksen luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olenko liian hysteerinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mun mummo tarjoili meille (mä en ottanu) kerran pannaria, mun mies sitte kehu mummolleni kuinka hyvää pannari on :p . Mummo siihen, että piti tehdä pannaria kun oli niin paljon maitoa hapantunut, piti lusikalla vähänkaapasta ko ei tullu purkista ulos...

Oisitte nähny mun mieheni ilmeen :laugh: :laugh:

Tuollaisia meillekin tuli kotisiivouksessa vastaan. Mummo tarjosi pannaria, ja kun olimme sitä syömässä, selittää kuinka laittaa sinne aina vanhentuneet kermat ym. Ja pannarissa oli myös minttukarkkeja :laugh: Samalla mummolla en kerran huomannut tarkistaa maidon päiväystä, ja oli kyllä klönttistä kun kahviin kaadoin. Oli useampi päivä sitten mennyt päiväys umpeen...

Mieheni mummo taas söi hyvällä ruokahalulla karjalanpiirakkaa, joka oli pohjasta vihreä homeesta. Nykyään menemme aina käymään yllättäen ja viemme omat ruokamme mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mun mummo tarjoili meille (mä en ottanu) kerran pannaria, mun mies sitte kehu mummolleni kuinka hyvää pannari on :p . Mummo siihen, että piti tehdä pannaria kun oli niin paljon maitoa hapantunut, piti lusikalla vähänkaapasta ko ei tullu purkista ulos...

Oisitte nähny mun mieheni ilmeen :laugh: :laugh:

Eihän tossa mitään oo.. sehän on melkeen suositus että pannari tehtäis happamasta maidosta.

Ottaisin lapsille ruuat mukaan ja veisin mukana muutakin syötävää yhteiseksi. Kun itse kävin äitini luona, vein aina tuoretta syötävää mukanani, jotta oli varmasti jotain mitä uskaltaa syödä.

Uusimmat

Yhteistyössä