Uskaltaako vielä lähteä leikkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuutikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuutikki"

Vieras
=) kun ikää on vajaa 40v. Hyvässä kunnossa. Lapsia 4, joista 2 pienempää koululaista ja 2 isompaa koululaista, vieläkö sen yhden vauvan kanssa jaksaisi aloitttaa alusta? Minulla on aina vauvakuume. Raskaudesta en ole koskaan pitänyt, mutta nyt huomaan haluavani kokea sen kamaluuden taas, viimeisen kerran. Olenko vain "siinä iässä" vai oikeasti vauvakuumeessa?
Kuinka muut ovat jaksaneet vähän vanhempina ja isompien llasten kanssa vauva-ja taapero arkea?

[QUOTE="Tuutikki";22929432]=) kun ikää on vajaa 40v. Hyvässä kunnossa. Lapsia 4, joista 2 pienempää koululaista ja 2 isompaa koululaista, vieläkö sen yhden vauvan kanssa jaksaisi aloitttaa alusta? Minulla on aina vauvakuume. Raskaudesta en ole koskaan pitänyt, mutta nyt huomaan haluavani kokea sen kamaluuden taas, viimeisen kerran. Olenko vain "siinä iässä" vai oikeasti vauvakuumeessa?
Kuinka muut ovat jaksaneet vähän vanhempina ja isompien llasten kanssa vauva-ja taapero arkea?[/QUOTE]

Halu on yksi parhaimmista syistä! =)

Niistä isoista lapsista alkaa olla apua, saa itse ainakin vähäksi aikaa huoahtaa ja käydä vaikka suihkussa tai jotain kun on edes joku apuna.

nimim. parikin iltatähteä nelikymppisillä

hyvin jaksaa. ja jotenkin se vauvan hoitokin on helpompaa, kun sitä ei enää nipota ja stressaa joka asiasta. tietää, että maailma ei kaadu, jos yhtenä päivänä jää pyykit pesemättä. ja että lapsi ei säry eikä kuole, jos päivärytmi ei ole rytmitetty sekunnilleen, vaan nukutaan silloin kun nukuttaa ja syödään silloin kun on nälkä. ja että päikkärit voi nukkua vaikka autossa tai kylässä. ja että vieraita voi käyhdä ihan vapaasti lasten päiväuniaikaan ja puhelimet soida. kun ei opeta lasta hiiren hiljaisuuteen. yms. helppoa se on kun ei tee elämästä vaikeaa itse

No, mikä ettei :) Itselläni oli sama tilanne ja alkuun hirvitti, mutta tosi hyvin olen jaksanut. Raskausaika oli vaikeampaa mitä nuorempana, lähinnä liikkuminen. Kropassa tunsi etten enää ole parikymppinen. Isommista lapsista on ollut apua ja on ollut ihanaa jakaa pikkuvauva-aika perheen kanssa. Kuopus on ollut koko perheen lemmikki.

vauvat on ihania, jos ei ole mitään lääketieteellistä syytä miksei niin MIKSEI :D eli eiku pullat uuniin vaan! ite olen tosin vasta 23v, mut mun mielestä ei ole ollenkaan tavatonta et 40v tekis lapsia :) oma jaksaminen tässä mullakin huolestuttaa, raskausaikaa ajatellen kun on ollu vaikeita noi kaks edellistä raskautta ja tää kolmas nyt jo alkanu hankaloittaa liikkumista, eli ei välttis ole iästä kiinni sekään :> mut tsempit ja plussatuulia jos päätät lähtee vielä kertalleen tähän :>

Yhteistyössä