Tekisi mieli laittaa punertavaa väriä päähän, kun alkaa tää kuontalo kyllästyttää. Ongelma on , että mulla on vielä aika pitkän matkaa jäljellä vaaleaa väriä latvoissa. Miten se mahtaa reagoida väriin?
aivanAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Toki uskaltaa. Väristä ei tosin tule tasainen, jos sulla on eri sävyjä siellä pohjassa.
Näin mä vähän ajattelinkin. Kannattaiskohan sen värin antaa vaikuttaa eri ajan juurissa ja latvoissa? Ei tuo epätasaisuuskaan haittaa, kunhan ei tulisi vaikka vihreä :$Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:aivanAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Toki uskaltaa. Väristä ei tosin tule tasainen, jos sulla on eri sävyjä siellä pohjassa.
Ei se aika siihen vaikuta. Tuskin tulee mitään vihreää, sillä punainen on vihreän vastaväriAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Näin mä vähän ajattelinkin. Kannattaiskohan sen värin antaa vaikuttaa eri ajan juurissa ja latvoissa? Ei tuo epätasaisuuskaan haittaa, kunhan ei tulisi vaikka vihreä :$Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:aivanAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Toki uskaltaa. Väristä ei tosin tule tasainen, jos sulla on eri sävyjä siellä pohjassa.