P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Meille ainakin tulee vesi muovisia putkia pitkin suihkulle, tosin johtaahan vesikin sähköä jos oikein asiaa alkaa vatvoa... Kyllä menisin suihkuun, en ole edes ajatellut että olisi vaarallista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:Meille ainakin tulee vesi muovisia putkia pitkin suihkulle, tosin johtaahan vesikin sähköä jos oikein asiaa alkaa vatvoa... Kyllä menisin suihkuun, en ole edes ajatellut että olisi vaarallista.
Tai en mä varsinaisesti sitä vesipuolta"pelkää",mut kun on lattialämmitys ja se toimii sähköllä kuitenkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:Meille ainakin tulee vesi muovisia putkia pitkin suihkulle, tosin johtaahan vesikin sähköä jos oikein asiaa alkaa vatvoa... Kyllä menisin suihkuun, en ole edes ajatellut että olisi vaarallista.
Tai en mä varsinaisesti sitä vesipuolta"pelkää",mut kun on lattialämmitys ja se toimii sähköllä kuitenkin :/
Eihän se vesi koske niitä lämmityskaapeleita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:Meille ainakin tulee vesi muovisia putkia pitkin suihkulle, tosin johtaahan vesikin sähköä jos oikein asiaa alkaa vatvoa... Kyllä menisin suihkuun, en ole edes ajatellut että olisi vaarallista.