Ero se taitaa tulla meillekin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lienuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lienuska

Vieras
Mä en vaan voi sietää miestä enää ollenkaan ja sit tulee sanottua kaikenlaista ja riitaa tulee ihan pikkuasioista:( Mä inhoon kun se tulee töistä oikein hikisissä ja paskasissa vaatteissa eikä voi ensin mennä suihkuun ja vaihtaa puhdasta päälle? Joka paikka haisee sen hielle ja sitten se suuttuu jos mainitsen asiasta:O Onko kaikki miehet tollasia?
Ja vessassa istuu kaksi tuntia ja muidenkin pitäis päästä ja sitten kun sanot siitä niin suuttuu, aaaarggh. Mä en vaan jaksa enää tätä samaa paskaa päivästä toiseen.....

mitenkähän sä tyttörukka pärjäisit täällä maalla. täällä tullaan kyllä työvaatteissa kahvipöytään ja ruokapäytään, ei kenelläkään ole aikaa eikä viitseliäisyyttä jatkuvasti vaihtaa vaatteita. joskus joudutaan tulemaan jopa kesken poiittamisen syömään tai kahville.

Ja sitten sen hampaiden pesu on niin kamalaa kuultavaa kun se kakoo ja yskii:( Mä kysyin siltä miksi se kakoo sillä tavalla niin vastaus: koska mun kurkussa on jotain ylimäätäistä?? Täh? Mitä helvetin ylimääräistä siellä vois olla että täytyy kakoa puoli tuntia, se on siis niin ärsyttävää kuultavaa:(

[QUOTE="...";26480611]mua alko miehessä vituttaan kaikki pienimmätki asiat,

kun rakkaus loppui.[/QUOTE]
Ja ukolta on varmaan loppunut myös, kun ei jaksa kiinnostaa. Kyllä hygienian laiminlyöminen on merkki jostakin.

Kuulostaa siltä, ettei miehessä ole juurikaan vikaa, jos nuo ovat ne asiat jotka eniten ärsyttävät.

Eli:
A) Katso peiliin ja rupea etsimään syytä miksi olet tyytymätön. Sitten kun olet lötänyt asiat joihin olet tyytymätön, mieti mitä haluaisit. Kerro miehelle ja kysy mitä hän haluaa. Miettikää yhdessä mitä TE (molemmat) haluatte ja miettikää miten niihin pääsisi. Toteuttakaa toteutettavissa olevat asiat. Esimerkiksi: Vähentäkää työntekoa, jos yhteinen aika on se mitä tarvitte. Mene töihin/aloita harrastus, jos oma aika on se mitä tarvitset. Hae apua itsellesi, jos se on se mitä tarvit. Ja niin edelleen.
B) Et enää rakasta miestä, ja mies ärsyttää siksi. Keskustele, hoida suhdetta, tai ota ero.

mut laittaa kakomaan hammastahna. jos pesen ilman sitä, niin homma käy siinä kuin muiltakin. Mutta tahnan kanssa käy niin, että kurkusta alkaa pukkaa limaa hirmu tahtiin heti jos sitä tahnaa pääsee sinnepäinkään. Ja sitä limaa erittyy sitten jonkin aikaa, ja se on pakko kakoa pihalle.

Mutta vielä huonommalta kuulostaa nyt emännän asiat, kun kakoo miestään pihalle sillä perusteella, että toinen elää ja on. Jos ei parempia syitä inholleen löydä, niin on itsekin niin pihalla, että ei hyvin mene. Veikkaan kyllä, ettei mieskään nyt onnesta soikeana ole. Sen verran loukkaavaa se on, jos rouva ei siedä hienossa kämpässään herran työnteon hajuakaan.

:laugh: Jo on siulla pahat ongelmat.
No juu, mutta jutteleppa viellä miehes kanssa, että voisko käydä suihkussa kun on tullut
kotiin ja että vesassa ei voi istua niin pitkään, sitä kun tarviaa muutkin. :D

Kyl mää ainakin haluana (ja niin mieski) lukea lehden, juoda kahvin ja huilia hetken työpäivän jälkeen. Pikkusen huilihetken jälkeen voi sitten mennä suihkuun, MUTTA jos alan esim. ajamaan nurmikkoa menen suihkuun vasta sen jälkeen.

[QUOTE="...";26480611]mua alko miehessä vituttaan kaikki pienimmätki asiat,

kun rakkaus loppui.[/QUOTE]

Se rakkaus ei lopu itsestään. Suhteesta täytyy pitää huoli, siihen pitää panostaa. Tämä nimenomaan tuntuu nykypäivänä olevan ihan sietämättömän vaikea asia ihmisille ymmärtää. Jos MOLEMMAT eivät pidä suhteesta huolta, ei suhde voi toimia.
Muistetaan rakkaudentunnustukset ja pusut, panostetaan seksiin (tehdään välillä jotain arjesta poikkeavaa), käydään välillä ulkona syömässä/leffassa/keilaamassa/terassilla/missä vain, pieniä kauniita huomionosoituksia arjen keskellä ("sä olet kulta tehnyt taas ihanaa ruokaa" ja suukko päälle, as simple as that) jne. Ei se suhde kukoista yksinääm, kyllä sitä pitää kastella ja hoitaa.

Yhteistyössä