Uskaltaako tässä enää asua miehen kanssa saman katon alla...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Tämähän alkaa mennä jo ihan mahdottomaksi.
Synnytin helmikuussa. Kun vauva oli vain 6 viikkoa, huomasin olevani uudelleen raskaana, mikä oli melkoinen ylläri, että noinkin pian ja vaikka täysimetin jne. Siis imetys ei ole ollut mikään ehkäisy ja seuraava vauva saa tulla heti kun on tullakseen, jos tulee...
No, tämä raskaus meni kuitenkin kesken ihan alussa, heti vauvan ristiäisten jälkeen.
Nyt sitten on vahva epäilys, että on tärppi käynyt heti perään. :o
Puhdasta negaa olen tässä välissä (kuten myös synnytyksen jälkeen) ehtinyt saada. Muutama päivä sitten tuli hirrrmu voimakkaasti se olo, että menkat alkaa ihan just...olin kuin persuksille ammuttu karhu (kuten aina päivää ennen menkkoja), alamahaa kipusi ja jomotti ja ihan pienenpientä tuhrua tulikin parina päivänä. Eilen sitten alkoi tehdä kamalasti pahaa...joka on tänään vain jatkunut...alamahaa jomottaa, nipistelee, vihloo...oksettaa, huimaa, heikottaa...siis ihan selvät raskausoireet tuntus olevan.
Testasin eilenillalla, sain puhtaan negan. Testasin tänään päiväpissasta, en saanut enää puhdasta negaa. :whistle: Pienenpieni haamu tuli tikkuun.

No joo, ei tässä ehkä muuten mitään ihan kamalan kummallista, mutta kun emme me juurikaan ole rakastelleet synnytyksen jälkeen...ehkä 3 kertaa. :o :ashamed: Ja siihen jos mahtuu kaksi raskautta, niin...tuntuu riittävän, että pestään pyykit samassa koneessa. :snotty:
No ei vain. Ei lapsi ole koskaan itsestäänselvyys.

(:heart:)

no jos ois kuule vaanihan niitä jälkioireita synnytyksestä.. mistä tiät että meni kesken jos et ees saanut plussaa testiin? Alkoi vaan jälkivuoto uudelleen tauon jälkeen tai sit menkat alkoi..

Alkuperäinen kirjoittaja Annaliisa:
no jos ois kuule vaanihan niitä jälkioireita synnytyksestä.. mistä tiät että meni kesken jos et ees saanut plussaa testiin? Alkoi vaan jälkivuoto uudelleen tauon jälkeen tai sit menkat alkoi..

Siis synnytyksen jälkeen sain puhdasta negaa ja sitten selvän plussan ja keskenmenon. Sen jälkeen taas olen saanut puhdasta negaa ja nyt tuon hailakan haamun tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
onko sulla säännölliset menkat tai vuotoja?

Miks niin?

Ei ajattelin vaan että jos sulla olisi ollut vuotoja (lähes koko ajan) ei siis säännöllisiä kuukautisia niin stten ois voinut olla mahdollisuus että pala istukkaa ois temppuillu vielä edellisen raskauden jäljiltä ja aiheuttanut noi plussat...

Onnea plussasta ja onnea pikkuvaavista myös, toivottavasti kaikki menee hyvin !!

hmmm... mä testasin haamun joku 5-6 viikkoa km:n jälkeen, mut se oli nega.
Terkka sanoi, et just km:n jälkeen voi olla viikkoja vielä sitä raskaushormonia.

Mutta toivotaan parasta!

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
hmmm... mä testasin haamun joku 5-6 viikkoa km:n jälkeen, mut se oli nega.
Terkka sanoi, et just km:n jälkeen voi olla viikkoja vielä sitä raskaushormonia.

Mutta toivotaan parasta!

Joo, en itsekään pelkkää tikkua jaksais uskoa, vaikka tässä välissä olen ihan puhdasta negaa saanutkin...mutta kun nämä raskausoireet ovat NIIN selvät jotenkin...

Siis testailetteko säännöllisin väliajoin vai miten on testattu joka välissä heti synnytyksestä lähtien puhdasta negaa ja sit taas plussaa ja sit voimakkaampaa plussaa.. Mutta joka tapauksessa onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin =)

Yhteistyössä