Uskaltaako täällä kysystä ...

  • Viestiketjun aloittaja muumimamma
  • Ensimmäinen viesti
muumimamma
kesällä pitäis kotuitua, on ollut reilun vuoden poissa. Siviili kauhustuttaa, ollaan pojan kans totuttu oleen kaksisteen ja mietityttää miten mies sopeutuu meidän elämään jne... ja miten itse jaksan, jos sama paska jatkuu taas... erota ei osata,ei kumpikaan osata päästää irti toisitamme eikä kyllä olla yhdessä... no joo näin meillä...
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:
kesällä pitäis kotuitua, on ollut reilun vuoden poissa. Siviili kauhustuttaa, ollaan pojan kans totuttu oleen kaksisteen ja mietityttää miten mies sopeutuu meidän elämään jne... ja miten itse jaksan, jos sama paska jatkuu taas... erota ei osata,ei kumpikaan osata päästää irti toisitamme eikä kyllä olla yhdessä... no joo näin meillä...
Ymmärrän ton sopeutumisen sikäli et mies oli viikot reissussa vuosikaudet ja olihan homma taas sopeutua yksissä olemiseen kun reissut loppu...

Toivon että meno muuttuu teillä ihan jo sun itses ja tietysti lastenki takia. Toivotaan et sun mies saa kiinni arkielämästä
 
muumimamma
sopeutuminen pelottaa, poika oli ihan pieni kun lähti ja nyt meillä eletään lapsiperheenarkea, joka ei ole ihan tuttua miehelle... no kai hän oppii, jos vaan eka oppisin itsekin tekemään kompromisseja....
 
vieras
mä olin sellileski kun poju oli 1,5v. mies sanoi jo seurustelun alkaessa, että hän ei ole asevelvollisuuttaan suorittanut ja tulee tekemään sen ''totaalina'' vankilassa istuen. Mut se on tietysti vähän eri juttu.
 

Yhteistyössä