Uskaltaako lähteä Faces Etnofestareille lapsen kanssa possunuha-riskin takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynamiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dynamiitti

Aktiivinen jäsen
04.03.2009
3 304
2
38
Jyväskylä
Lähtisittekö itse? Onko kukaan sinne menossa?

Olen suunnitellut kuun loppuun siis reissua sinne isomman pojan kanssa ja nyt sitten pyörii mielessä tuo kirottu possunuha. :snotty:

Kai se on periaatteessa sama mistä sen saa, vilkkaalta kävelykadulta tai marketista jos siitä lähdetään.. Kuitenkin tuolla festareilla ollaan pääosin ulkosalla.

Jokainen voi elää vain päivän kerrallaan. Voihan sitä linnoittautua kotiinsa ja elää 150-vuotiaaksi, mutta mikä pointti sillä elämällä sitten oli? Ei voi alkaa miettiä kaikkia riskejä elämässä, ei voi syödä mitään koska ruokaan on joku tukehtunut joskus. Ulkona voi salama iskeä tai jäädä auton alle.

Joo, olen koittanut pitää ajatukseni irti koko nuhasta, mutta kun raskaana olen niin sitten kuitenkin mietityttää kun erit. raskaanaolevien käsketään välttelemään väentungoksia. Oisi vaan kiva ennen vauvan syntymää järjestää edes yksi kiva reissu johonkin.

Ei kait se Karjaalta sen helpommin tule kuin mistään muualtakaan :D Jos sinua nyt kauheasti huolestuttaa niin osta vaikka apteekista käsidesi matkaan.

Myökin oltaisiin varmaan menty, mutta menee LA vähän turhan lähelle...

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Joo, olen koittanut pitää ajatukseni irti koko nuhasta, mutta kun raskaana olen niin sitten kuitenkin mietityttää kun erit. raskaanaolevien käsketään välttelemään väentungoksia. Oisi vaan kiva ennen vauvan syntymää järjestää edes yksi kiva reissu johonkin.

Ai missä näin käsketään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai missä näin käsketään?

Tai ei käsketä vaan suositellaan..

Ai, olet raskaana? Sitten saattaisin miettiä uusiksi. Aika monessa paikassa annettu suosituksia raskaana oleville, että ei matkustelua, ei väkijoukkoja jne.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1200649/Pregnant-women-told-stay-home-airlines-vow-ban-swine-flu-suspects.html

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai missä näin käsketään?

Tai ei käsketä vaan suositellaan..

No vaikka suositellaan, mutta missä? Oon itsekin raskaana, eikä mulle o kukaan suositellut mitään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Ai, olet raskaana? Sitten saattaisin miettiä uusiksi. Aika monessa paikassa annettu suosituksia raskaana oleville, että ei matkustelua, ei väkijoukkoja jne.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1200649/Pregnant-women-told-stay-home-airlines-vow-ban-swine-flu-suspects.html

Joo, siksi juuri asiat pyörii mielessä. Muutoin lähtisin sen kummemmin miettimättä.

Yhteistyössä