uskaltaako kukaan myöntää et on tupakoinu koko raskausajan säännöllisesti?

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
haha
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
]
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka* . Voi kun kaikki olis yhtä loistavia ku sä!! Saaks susta tehä vaikka jonkun patsaan?
:) Terve lapsi on minun paras palkintoni. Harmi etteivät kaikki äidit kykene ajattelemaan lastensa parasta tässä asiassa.
Entä jos se olis kuitenkin ollut sairas? EIkö ois vituttanu, että sairaan lapsen takia lopetit tupakoinnin?
Kyllä minulla oli sairas lapsi. Silti olen tyytyväinen, että sain lopetettua ainakin tupakanpolton raskauden ajaksi. Ihan siksi, ettei siitä tarvitse ainakaan syyttää itseään.
Mua kyllä ottais ihan sikana niinku päähän, jos jonkun mongloidin takia olisin lopettanut!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
]
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka* . Voi kun kaikki olis yhtä loistavia ku sä!! Saaks susta tehä vaikka jonkun patsaan?
:) Terve lapsi on minun paras palkintoni. Harmi etteivät kaikki äidit kykene ajattelemaan lastensa parasta tässä asiassa.
Entä jos se olis kuitenkin ollut sairas? EIkö ois vituttanu, että sairaan lapsen takia lopetit tupakoinnin?
Kyllä minulla oli sairas lapsi. Silti olen tyytyväinen, että sain lopetettua ainakin tupakanpolton raskauden ajaksi. Ihan siksi, ettei siitä tarvitse ainakaan syyttää itseään.
Mua kyllä ottais ihan sikana niinku päähän, jos jonkun mongloidin takia olisin lopettanut!
hah:D repesin:D
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
]
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka* . Voi kun kaikki olis yhtä loistavia ku sä!! Saaks susta tehä vaikka jonkun patsaan?
:) Terve lapsi on minun paras palkintoni. Harmi etteivät kaikki äidit kykene ajattelemaan lastensa parasta tässä asiassa.
Entä jos se olis kuitenkin ollut sairas? EIkö ois vituttanu, että sairaan lapsen takia lopetit tupakoinnin?
Kyllä minulla oli sairas lapsi. Silti olen tyytyväinen, että sain lopetettua ainakin tupakanpolton raskauden ajaksi. Ihan siksi, ettei siitä tarvitse ainakaan syyttää itseään.
Mua kyllä ottais ihan sikana niinku päähän, jos jonkun mongloidin takia olisin lopettanut!
Minua ei. Onneksi.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka lopetti plussaan polttamisen, on polttanut päivittäin? Varmaan on niin helppoa lopettaa, jos on polttanut 5-10 päivässä, mut entäs sit jos päivässä menee yli 20?? Silloin puhutaan jo vakavasta riippuvuudesta.
en jeesustele vaan vastaan sun kysymykseen. poltin askin päivässä. joskus vähemmän, yleensä enemmän. ja kyllä, helppoa oli lopettaa kun ei vaan ollu sitä röökiä taskussa. nikat oli kamalat mutta nekin loppuivat ajan kanssa.

toi kasvuhidastumiskortti on niin typerä koska se pienikokosuus on tosi pieni paha verrattuna niihin vahinkoihin mitkä ei näy.
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka lopetti plussaan polttamisen, on polttanut päivittäin? Varmaan on niin helppoa lopettaa, jos on polttanut 5-10 päivässä, mut entäs sit jos päivässä menee yli 20?? Silloin puhutaan jo vakavasta riippuvuudesta.

Askin poltin. v
 
Äiti
Eihän tässä nyt jeesustelusta ole kysymys, herätkää nyt! Olen ylpeä siitä, että lopetin tupakoinnin lapseni takia, siinä ei ole mitään väärää. Enkä tarvitse siitä mitään muuta kiitosta kuin oman kiitokseni. Halusin vain kertoa, että on mahdollista ja eikö se oma lapsi ole siihen paras motivaattori?! Ne, jotka minua jeesustelijaksi syyttävät, voisivat katsoa peiliin ja miettiä miksi niin ajattelevat. Olisiko se se huono omatunto, joka jäytää siellä taustalla, vaikka defenssimekanismit onkin nostettu hälytysvalmiuteen?!
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka lopetti plussaan polttamisen, on polttanut päivittäin? Varmaan on niin helppoa lopettaa, jos on polttanut 5-10 päivässä, mut entäs sit jos päivässä menee yli 20?? Silloin puhutaan jo Voi, sä oot niin hyvä ihminen * ojentaa mitalin, silittää päätä ja kumartaa * . Voi kun kaikki olis yhtä loistavia ku sä!! Saaks susta tehä vaikka jonkun patsaan?
:) Terve lapsi on minun paras palkintoni. Harmi etteivät kaikki äidit kykene ajattelemaan lastensa parasta tässä asiassa.
Entä jos se olis kuitenkin ollut sairas? EIkö ois vituttanu, että sairaan lapsen takia lopetit tupakoinnin?
Taitaa olla niin, että näidenkin idioottien äiditkin myös tupakoivat raskausaikana ja siksi aivosolut on kuolleet jo ennen syntymistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä olen, enkö ole siitä ylpeä. Olis muute kiva tietää, paljon nää jessustelijat, jotka lopetti plussaan polttamisen, on polttanut päivittäin? Varmaan on niin helppoa lopettaa, jos on polttanut 5-10 päivässä, mut entäs sit jos päivässä menee yli 20?? Silloin puhutaan jo vakavasta riippuvuudesta.
Vastaan kysymykseen: Poltin 7 vuotta ja yleensä yli askin päivässä, joskus tietysti vähemmän. Lopetin, kun tulin raskaaksi.

Ei se helppoa ollut, mutta ei ylitsepääsemättömän vaikeaakaan! Niksat oli tosiaan aika hirveitä, mutta onneks niitä ei kestäny liian kauan...

Vieläkin tekee mieli tupakkaa, vaikka sen haju oksettaakin! Ei se ole helppoa pysyä siinä päätöksessä, todellakaan. Itse onneksi en ole ratkennut.

Ja tuohon ap:n kysymykseen, eipä ole moni myöntänyt, että polttaa/ poltti, vaan loppuun tulee selityksiä... Minusta tämän on kyllä hyvä, vaikka olisi polttanut, ei siitä sentään ylpeä tarvitse olla... Ja se on sitten jokaisen oman moraalin kysymys, että hävettääkö!

Tsemppiä tupakoinnin lopettaville! :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Mun mielestä sellaisen joka polttaa askin päivässä on syytäkin lopettaa raskauden ajaksi.
Puol askia tai vähemmän onkin sitten ihan tyhjän kanssa.
Kuinka sä voit sanoa noin, mikä äiti :(
Varmaan siksi, että näin sanotaan yleisesti neuvolassakin!
Erittöin epäammattimaista huonon äidin suojelua vailla mitään totuuspohjaa.
 
e
Poltin alle 10 päivässä, tupakan puoleenväliin asti. En pystynyt lopettamaan.
Lapsi terve ja hyvän painoinen. Tupakanpolton lopettaminen kannattaa. Älkää moralisoiko tupakoivia, tukekaa mielummin lopettamispäätöstä.
 

Yhteistyössä