uskaltaako kukaan mukaan NAAMAKUVA-KETJUUN?

  • Viestiketjun aloittaja "sudenmorsian"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30611079:
minä se vasta otus olenki, mutta nuo nenärenkaat ei sovi kellekkään :rolleyes: .
mun mielestä.
Tästä mä tykkään; sivistynyttä ilmaisua ilman haukkumista :flower:

Oon miettyny monta kertaa lävistyksistä luopumista, mut en uskala luopua ko on ollu niin kauan. Oon kehittäny tunnesiteen :D
 
freijja
BlackDahlia, vau! Upeasti oot laihtunu! :heart: :flower:


Mut tungen nyt minäki sitten naamani tänne :D


Hey yo yo yo. Mitä sä oot tehnyt?? Ootko sä treenannut tai laihtunut tai jotain? Aivan saletisti olet treenannu eiks je? Sun kasvot näyttää treenatummilta kuin ennen!! Siis smiten nyt treeni kasvoissa näkyy. Vai johtuuko vaan siitä että viimeks kun susta kuvan näin, tais se olla just raskauden jälkeen, vai mitenhän se meni.. No mutta sweeeet jokatapauksessa ;) ;)
 
Sensuroin omat kirjoitukseni tästä kohtaa! (oli melko törkystä tekstiä:ashamed:)


Freyia on kaunis nainen, ja varmasti useamman mieleen. Jos ei ole sun makuun niin sen voit varmasti ilmaista, jos on pakko, muutenkin kuin tuolla tavoin?
Ei tuollainen ole yhtään hyvätapaista - tosi törkeää.:| Miten kehtaat?
No mut onneks mulla on toipuminen hieman paremmassa mallissa ni ei enää tunnu missään :D Pari vuotta sitten olisin varmaan hajonnu ihan täysin :LOL:
Olkoot vaan tyytyväinen etten laittanu kroppakuvaa jos mä oon kerran noin kauhistuttava :LOL:
 
Tästä mä tykkään; sivistynyttä ilmaisua ilman haukkumista :flower:

Oon miettyny monta kertaa lävistyksistä luopumista, mut en uskala luopua ko on ollu niin kauan. Oon kehittäny tunnesiteen :D
taisin sanoa sulle samasta renkaasta sivistyneesti jo useempi vuosi sitten. :D
korjaan, tarkotin freiyaa..

poistin tästä sitten kuvani kun kukaan ei vaivautunut edes haukkumaan naamaa. :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Hey yo yo yo. Mitä sä oot tehnyt?? Ootko sä treenannut tai laihtunut tai jotain? Aivan saletisti olet treenannu eiks je? Sun kasvot näyttää treenatummilta kuin ennen!! Siis smiten nyt treeni kasvoissa näkyy. Vai johtuuko vaan siitä että viimeks kun susta kuvan näin, tais se olla just raskauden jälkeen, vai mitenhän se meni.. No mutta sweeeet jokatapauksessa ;) ;)
:LOL: Joo oon mä vähän koittanu treenailla ja oon mä pari kiloa laihtunutkin :D
 
.vieras.
Joo no ne vaatii kantajaltaan... Semmosta... En nyt keksi oikeeta sanaa kuvaamaan... Oisko särmää? Tai ns pokkaa tai jotain. Ja tietty kasvolävistykset näyttää paremmilta jos on voimakkaat kasvonpiirteet :D
Tai sitten ne peittää epävarmuutta. En sano, että sinulla, kun en tunne, mutta aika monella tuntemallani. Mitä näkyvämmät koristeet, sitä epävarmempi henkilö. Siis minun tuntemistani.
 
Tai sitten ne peittää epävarmuutta. En sano, että sinulla, kun en tunne, mutta aika monella tuntemallani. Mitä näkyvämmät koristeet, sitä epävarmempi henkilö. Siis minun tuntemistani.
Mä siis tarkoitin sitä että ne sopii ni ne vaati sitä sellaista tietynlaista, no, jotain.
Itsehän olen sairastanut bulimiaa (nykyisin ilmeisesti ednosia) ja dysmorfista ruuminkuvan häiriötä että mä jos kuka olen epävarma. Suurimman osan ajasta. Tosin nyt eletään vähän parempaa kautta ja mulla jonkin verran saattaa itsevarmuutta löytyä aina silloin tällöin.
 
BlackDahlia pöllöilee harmaana
BlackDahlia, vau! Upeasti oot laihtunu! :heart: :flower:


Mut tungen nyt minäki sitten naamani tänne :D



kiitos :) kova työ kannattanut. mutta melkoinen WOW olet sinäkin ! :O muistutat vähän Kat Von D:tä.. tässähän tulee tatskakuume.. ja tulee hirmuisen ikävä omaa nenärengastani !!! oli tuossa nenänpielessä pari vuotta, kunnes allerginen nuha pakotti ottamaan pois :(
 

Yhteistyössä