Ä äippä Aktiivinen jäsen 28.04.2004 2 972 0 36 30.09.2005 #1 Elikkä: uskaltaako kesäsandaalit pestä koneessa? Kestääkö kengät ja kone? Kiitos vastauksesta!
J Jäärä Vieras 30.09.2005 #2 Kone kyllä varmaan kestää, mutta kengät eivät välttämättä. Liimaukset voivat aueta konepesussa. Suosittelen käsinpesua, jos kengissä ei ole merkintää konepesusta, niitäkin on.
Kone kyllä varmaan kestää, mutta kengät eivät välttämättä. Liimaukset voivat aueta konepesussa. Suosittelen käsinpesua, jos kengissä ei ole merkintää konepesusta, niitäkin on.
T -Tallaaja- Vieras 30.09.2005 #3 Minä olen kyllä pessyt koko sakin sandaalit, eivätkä ole miksikään menneet. Käytin koneessa olevaa käsinpesu-ohjelmaa ilman linkousta.
Minä olen kyllä pessyt koko sakin sandaalit, eivätkä ole miksikään menneet. Käytin koneessa olevaa käsinpesu-ohjelmaa ilman linkousta.
S sumppisuu Jäsen 20.11.2004 56 0 6 09.10.2005 #5 Kaikki kengät ei kyllä kestä konepesua. Oon pessy sellaset käsin pesualtaassa, sappisaippuaa ja harjannu kynsiharjalla.
Kaikki kengät ei kyllä kestä konepesua. Oon pessy sellaset käsin pesualtaassa, sappisaippuaa ja harjannu kynsiharjalla.